Mode & Beauty alle pijlers

Wat gebruiken jullie voor mooie + gezonde nagels?

23-08-2016 11:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik al mijn hele leven zeer zwakke en korte nagels. Nu ben ik benieuwd naar de beste treatment voor je nagels.



Wat gebruiken jullie en waarom?



Ook benieuwd naar mooie lakjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik las toevallig gisteren over een methode die je nagels versterkt. Het heet IBX geloof ik. Je kunt het hier bij de nagelstudio laten doen maar of het werkt? Misschien kun je daar eens naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Trind verzorging en Essie lakjes.

Tip: alle nagellak is 1+1 gratis bij Kruidvat.



Alleen op dit moment zijn mijn nagels weer een ramp. Pas had ik alles een mooie lengte. Nu zijn er een paar afgescheurd. :( En niet een beetje kort, echt superkort.
Niks, gewoon gezond eten. Genoeg kalk, genoeg vitamine D en de rest doet de natuur. Maar ik houd dan ook alleen van puur natuur bij nagels. Ik vind lak en zeker gekleurde lak lelijk.



Van lak gaat de kwaliteit van nagels ook niet echt omhoog.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat graag gellak op eigen nagels zetten om ze een beschermlaagje te geven. Zo scheuren ze niet in en voelen ze iets steviger.
Alle reacties Link kopieren
Thanks!



Ik ga even onderzoeken of IBX iets is.



En Stempelinkt, ik ben dol op de kortingen van Kruidvat dus dat komt goed
Alle reacties Link kopieren
Gezond eten en niet aan hapertjes pulken, maar vijlen

Zeker niet nagelbijten, echt afschuwelijk die afgekloven nagels
Ik heb het idee dat amandelolie mijn nagels sterker maakt.

In elk geval geen harde nagelriemen meer.
Alle reacties Link kopieren
@SSSST was het maar zo'n feest bij mij dat alleen gezond eten en genoeg kalk voldoende zou zijn. Helaas heb ik dit al van kinds af aan en verder tiptop in orde.



@Diana zelf heb ik jaren acryl laten zetten alleen vond ik dat te onnatuurlijk ogen...
Alle reacties Link kopieren
quote:qwerdy123 schreef op 23 augustus 2016 @ 11:19:

@SSSST was het maar zo'n feest bij mij dat alleen gezond eten en genoeg kalk voldoende zou zijn. Helaas heb ik dit al van kinds af aan en verder tiptop in orde.



@Diana zelf heb ik jaren acryl laten zetten alleen vond ik dat te onnatuurlijk ogen...Ik snap je. Alleen oogt gellak op de natuurlijke nagel hetzelfde als nagellak Ben zelf ook niet zo'n fan van acrylnagels.
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch maar uitproberen dan :0
Alle reacties Link kopieren
1 keer in de zoveel tijd gebruik ik een nagelverharder van OPI. 3 week en dan klaar. Standaard altijd wel een vijl liggen voor haakjes en dingetjes. En zo nu en dan een leuk kleurtje erop.



Echt lang willen mijn nagels niet worden, dan wordt het breek hier, scheur daar. Met vijl dus onder die lengte blijven en dan prima nagels.



Fan van OPI, Essie nagellak in de kleuren, rood, blauw en roze.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik heb sinds kort ook gellak op mijn zwakke nagels. Ze lijken er een stuk sterker door, dus voor mij is het een goede oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Hier idem: gebruik sinds 1,5 jaar gellak (breng het zelf op) en mijn nagels zijn sindsdien een stuk steviger en langer.
Alle reacties Link kopieren
dadi oil. Dat is speciale olie om je nagels te voeden en te versterken. Je hebt ook zoiets van het merk herome
Gezond eten zoals hierboven al werd gesteld. Verder smeer ik mijn nagelriemen en nagels 2x per dag in met Lemony Flutter van Lush, dat helpt ook tegen de zwakte en inscheuren.
Voedsel.



Verder weinig. In de winter wat vaseline op de nagelriemen als handen echt droog worden. Maar niet veel en vaak.
Alle reacties Link kopieren
Vaseline hand & nail (=handcreme)



Verder juist niet te veel nagellak. Frisse lucht is goed voor je nagels en creams kunnen er dan in trekken.
Alle reacties Link kopieren
Tegen het inscheuren; geen metalen vijl gebruiken maar zandpapieren of een glasvijltje en dan niet zigzaggen of zagen maar rustig in 1 richting vijlen.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sterke gezonde nagels van mezelf. Wat ik daarvoor doe helemaal niets. Zodra ik ga knippen of vijlen breken ze af.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik inmiddels ook al een paar jaar gellak, elke drie weken eraf en meteen weer erop (laat ik doen). Verder regelmatig nagelolie in de nagelriemen wrijven.
Als je nagels broos en kort zijn dan kun je ze het beste kort houden. Mijn nagels groeien mega snel en dat komt ook omdat ik er eigenlijk altijd nagellak op heb. Ze worden daar stevig van en het siert ook nog eens.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nagels zijn ook dun en tot voor kort 'schilferden' er een soort dunne laagjes af. Ik gebruik nu een week of 6 nagelverharder van etos eigen merk en dat helpt heel goed. Mijn nagels worden niet zo zeer dikker, maar wel sterker en schilferen niet meer.
Hier een worteltje, daar wat groen, lekker rennen in het gras.
Wat was het leven makkelijk toen ik nog een konijntje was.
Alle reacties Link kopieren
Van gellak werden mijn nagels juist heel broos, mede door het verwijderen met aceton .
Alle reacties Link kopieren
Welk merk gellak gebruiken jullie thuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven