Mode & Beauty alle pijlers

wat heb jij aan met kerst?

27-11-2014 21:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu al de leukste, gezelligste feestelijke kleding voorbij komen voor de feestdagen.



Ik besteed altijd veel aandacht aan mijn uiterlijk maar ik vind die feestelijke kleding altijd veels te koud. Liever trek ik een lekkere trui aan.



Zitten jullie graag opgedoft tijdens de feestdagen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon net als anders. Maar ik loop nooit in een spijkerbroek met gaten.
Een warme gebreide trui-jurk met goudgaren er doorheen. Draag ik trouwens ook gewoon als het geen kerst is en koud.

Of gewoon lekker in je cocktailjurkje en dunne panties en pumps en de kachel op 25 graden, kan jou het schelen
Alle reacties Link kopieren
Nope. En dit jaar krijgen we allemaal dezelfde piama broek, mét ruitje

Zoiets maar dan zwarter



Moet nog ff kijken of ik genoeg stof heb en anders krijgen oma en vriend er ook een aan als ze hier komen. En dan lekker met dekentjes op de bank en kerstfilms kijken.
Alle reacties Link kopieren
nou dat zie ik die ochtend wel. Iets warms igg.
Geen idee nog. In elk geval een onderbroek.
Een Roy Donderspak hoezo?
Kersttruien zijn toch erg hip tegenwoordig ?
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 november 2014 @ 21:51:

Geen idee nog. In elk geval een onderbroek.Met of zonder verlichting?
quote:gismo72 schreef op 27 november 2014 @ 21:54:

[...]





Met of zonder verlichting?Daar moet ik nog even over denken. Die prikkende hulstblaadjes van vorig jaar doe ik in ieder geval niet meer.
Ik ga dit jaar voor het rendiergewei als accessoire.
Een bikini
Alle reacties Link kopieren
Mijn zojuist aangeschafte pailletten broek.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik in het dagelijks leven ook draag, ik heb geen zin me als een kerstboom op te tuigen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Een oerlelijke kersttrui. Gewoon omdat het kan. .



En savonds op de bank natuurlijk mijn onesie.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een super leuke rode trui (lengte van een jurk) gekocht met een waterval hals.

Ik heb nog een topje met een glimmertje er in voor er onder.

Daar onder weer een legging met een subtiel glimmertje er in.

Leuke laarzen er onder.



Dat doe ik aan op 2e Kerstdag. Dan heb ik een brunch en een diner.



Voor 1e Kerstdag weet ik het nog niet, maar dan heb ik ook niet echt boeiende plannen.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Sinterklaas kado's nog niet eens in huis; laat staan dat ik al over een kerst outfit heb nagedacht.
Alle reacties Link kopieren
Joggingpak
Een rode gebreide jurk met een wit noors patroontje. Glimmerpanty erbij en zwarte laarzen.



Ik zorg dat ik 3 panty's heb en gooi de jurk 's avonds op 1e kerstdag in de was, kan ik hem 2e kerstdag ook bij de schoonfamilie aan. Scheelt nog een outfit te hoeven scoren.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 27 november 2014 @ 22:08:

Ik heb net een super leuke rode trui (lengte van een jurk) gekocht met een waterval hals.

Ik heb nog een topje met een glimmertje er in voor er onder.

Daar onder weer een legging met een subtiel glimmertje er in.

Leuke laarzen er onder.



Dat doe ik aan op 2e Kerstdag. Dan heb ik een brunch en een diner.



Voor 1e Kerstdag weet ik het nog niet, maar dan heb ik ook niet echt boeiende plannen.



Dit vind ik een goed idee!



Is warm en toch feestelijk.
Ik hoop dat iedereen hier thuis kleren aan kan net als vorig jaar. Jaren daarvoor iets te vaak een kind in pyjama gehad met kerst! Geen gezellige pyjama-hang-dag, maar een met-een-teiltje-op-de-bank-dag, of een lang-leve-de-paracetamolletjes-dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om met kerst mooi gekleed de deur uit te gaan. Wordt 1e kerstdag een feestelijk jurkje van een licht glanzende stof en flinke hakken, 2e ook een jurkje, maar weet nog niet welke.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een simpel zwart jurkje voor 1e kerstdag. Opleuken met accessoires. 2e kerstdag gewoon een jeans en een foute kersttrui van de Primark.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 27 november 2014 @ 22:27:

Ik hoop dat iedereen hier thuis kleren aan kan net als vorig jaar. Jaren daarvoor iets te vaak een kind in pyjama gehad met kerst! Geen gezellige pyjama-hang-dag, maar een met-een-teiltje-op-de-bank-dag, of een lang-leve-de-paracetamolletjes-dag.Ahh das naar! Ik hoop het ook voor jullie.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat ik over een maand aantrek. Ik weet geeneens wat we gaan doen. Eten waarschijnlijk, maar hoe, wat, waar en met wie, geen flauw idee.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven