Mode & Beauty alle pijlers

Wat is 'bloedmooi'?

27-04-2016 12:38 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijv. als een man een vrouw beschrijft als 'bloedmooi'? Wat maakt een vrouw nou mooi? wat is mooi? innerlijk of uiterlijk? hebben minder mooie vrouwen minder keus, mooiere vrouwen meer keus? Wat zien jullie als een bloedmooie vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Bloedmooi kan om het uiterlijk gaan, het kan ook een combinatie zijn van innerlijk en uiterlijk.

En bloedmooi is grotendeels subjectief. Voor iedereen anders dus.



Kun je hier wat mee?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Wat een berg vragen. Bloedmooi gaat in ieder geval over het uiterlijk.

Hoewel iedereen een andere smaak heeft, zijn er wiskundige modellen die je op iedereen kunt leggen die door vrijwel iedereen mooi gevonden wordt en dan kloppen de verhoudingen ( afstand tussen beide ogen , bijvoorbeeld ) altijd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mooie vrouwen hebben meer keus. Als het gaat om zonder babbel iemand hun bed in te trekken.

Mooie vrouwen worden op het eerste gezicht ook aardiger gevonden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zeker in representatieve beroepen hebben mooie vrouwen meer kans op een baan.
Alle reacties Link kopieren
Iemand bloedmooi vinden is heel persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Bloedmooi, is een persoon waarbij je hormonen in overdrive gaan, of je hart wat sneller van gaat kloppen, of die je nog een keertje extra aankijkt, of je sneller van gaat ademen, en bedenkt zelf de andere lichamelijke reacties maar
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik vind mezelf bloedmooi :-)
Alle reacties Link kopieren
En je kunt je afvragen of bloedmooie vrouwen ook moordwijven zijn.
mooi is vaak symmetrie in het gezicht
Bloedmooi is een combinatie van mooi en aantrekkelijk. Mooi als in super-gezond (mooie huid, mooi haar, goede proporties) en aantrekkelijk als in dat het oer-driften in je losmaakt.
quote:cacowaw schreef op 27 april 2016 @ 13:12:

En je kunt je afvragen of bloedmooie vrouwen ook moordwijven zijn.Nah. Een moordwijf is vooral heel lekker, spannend en onafhankelijk.
Al is iemand bloedmooi en er blijkt onder dat laagje klatergoud een flinke laag drek te zitten dan vind ik vaak zo'n persoon niet bloedmooi meer maar juist erg onaantrekkelijk. Dan pas zie ik de niet gemeende brede lach en de harde uitdrukking in de ogen.



Het gaat denk ik vaak om het plaatje wat je zo op het eerste gezicht ziet.

En het is idd. persoonlijk zo vind ik model Dorith Mous niet bloedmooi maar eerder wat gewoontjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:hamerhaai schreef op 27 april 2016 @ 12:59:

Bloedmooi, is een persoon waarbij je hormonen in overdrive gaan, of je hart wat sneller van gaat kloppen, of die je nog een keertje extra aankijkt, of je sneller van gaat ademen, en bedenkt zelf de andere lichamelijke reacties maar Dit dus
Ik kan iemand bloedmooi vinden terwijl een ander die persoon erg lelijk vindt.



Moeilijk.



Edit: of andersom.
anoniem_207915 wijzigde dit bericht op 27-04-2016 13:54
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 27 april 2016 @ 13:53:

Ik kan iemand bloedmooi vinden terwijl een ander die persoon erg lelijk vindt.



Moeilijk.Vind je diegene dan ook echt mooi, of eerder erg aantrekkelijk / rete geil ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 27 april 2016 @ 13:21:

[...]



Nah. Een moordwijf is vooral heel lekker, spannend en onafhankelijk.En dat is een bloedmooie vrouw niet?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zit er een verschil tussen mooi en aantrekkelijk. Bloedmooi zou ik zeggen als iemand beide vind.
Alle reacties Link kopieren
In mijn ogen een bloedmooie man:





En volgens mij een bloedmooie vrouw:





Smaken verschillen en van beide mensen zijn heel lelijke foto's te vinden. Dus wat is bloedmooi? Wat mij betreft opvallende ogen in een kleur die contrasteert met huid- en haarkleur.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bloedmooi als de vrouw of man zonder kunstgrepen heel mooi is. En bloedmooi betreft het uiterlijk.

En mooie mensen hebben een streepje voor, dat is ook onderzocht en bewezen. Dat gaat onbewust.
quote:Velma schreef op 27 april 2016 @ 13:21:

Al is iemand bloedmooi en er blijkt onder dat laagje klatergoud een flinke laag drek te zitten dan vind ik vaak zo'n persoon niet bloedmooi meer maar juist erg onaantrekkelijk. Dan pas zie ik de niet gemeende brede lach en de harde uitdrukking in de ogen.



Het gaat denk ik vaak om het plaatje wat je zo op het eerste gezicht ziet.

En het is idd. persoonlijk zo vind ik model Dorith Mous niet bloedmooi maar eerder wat gewoontjes.

ik vind haar er eng ziekelijk uitzien

maar wel mooie ogen

Alle reacties Link kopieren
Iemand die met de miss-verkiezingen mee zou kunnen doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Maar wat Bia al zei: er zijn bepaalde verhoudingen die universeel mooi worden gevonden. Maar echt bloedmooi is voor mij meer dan de ideale verhoudingen. Alleen maar mooi is namelijk niet interessant. Juist wat imperfecties maakt het voor mij mooi of boeiend om naar iemand te kijken. Niet voor niks dat licht loensen en een moedervlekje in het gezicht als een van de zeven schoonheden wordt gezien.
Alle reacties Link kopieren
Uitstraling, icm uiterlijk en innerlijk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Een model hoeft niet bloedmooi te zijn. Een model moet het goed doen op de camera en goed kleding kunnen showen.



Mooi is relatief universeel: symetrisch gezicht, juiste verhoudingen, maar het is wel per land anders wat mooi gevonden wordt.



Bloedmooi is dus deels een kwestie van smaak. Ik kan iemand mooi vinden, zien dat iemand perfecte gelaatstrekken heeft, zuivere huid, mooie verhoudingen, maar niet aantrekkelijk. En andersom. Sommige mensen vinden Carice van Houten bloedmooi, ik vind haar niet heel interessant. Zeker niet lelijk, maar niet wat ik als bloedmooi zou omschrijven. Het is allemaal nogal subjectief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven