Mode & Beauty alle pijlers

Wat op deze jurk? Bruiloft

27-08-2016 07:24 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
In oktober heb ik een bruiloft. Dresscode is "een beetje herfst". Nu heb ik onderstaande jurk besteld, maar die is nogal bloot zo. Ik wil er dus iets overheen, maar wat? En welke kleur? Ik heb bij Hema een oranje fijngebreid vestje gezien, maar dat is eigenlijk wat te basic vind ik. Qua kleur is hij volgens mij wel perfect. Hebben jullie tips en ideeën?







Het vestje :



Alle reacties Link kopieren
https://www.steps.nl/jacq ... nker-oranje-ts150075207uo



Zoiets?



Ik vind het vest van de Hema echt niet kunnen. Het verpest helemaal de mooie jurk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat blazertje truttig maar zou het aan moeten zien. Het zou leuk kunnen zijn.

Een vestje van de Hema vind ik prima kunnen. Ik zou het vast kopen.



Mooie jurk!
Alle reacties Link kopieren
quote:draadvlechtmandje schreef op 27 augustus 2016 @ 07:28:

https://www.steps.nl/jacq ... nker-oranje-ts150075207uo



Zoiets?



Ik vind het vest van de Hema echt niet kunnen. Het verpest helemaal de mooie jurk.Vind hem wel mooi erbij! Maar geen idee of ze hem nog hebben. Kan geen maat kiezen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dat vestje van de Hema doet de jurk niet veel goeds denk ik. Want dan zou je hem los doen? Dat hangt daar dan maar een beetje te hangen. Dan zou ik voor dat blazertje gaan, alhoewel ik het model niet zo vind (het is wel de juiste kleur)
Ik zou zelf voor de blazer kiezen ipv het vestje. Ik houd van wat chiquer. De jurk is mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:duende12 schreef op 27 augustus 2016 @ 07:37:

Ik zou zelf voor de blazer kiezen ipv het vestje. Ik houd van wat chiquer. De jurk is mooi!Ik ook, vandaar ook dat ik dat vestje niet zo vind. Maar het is lastig om iets te vinden dat qua kleur goed is en qua model voor bij de jurk.
Alle reacties Link kopieren
Nette (oranje) omslagdoek?
quote:-Belle- schreef op 27 augustus 2016 @ 07:39:

[...]



Ik ook, vandaar ook dat ik dat vestje niet zo vind. Maar het is lastig om iets te vinden dat qua kleur goed is en qua model voor bij de jurk.Ik las te laat dat je hem op de site niet kunt vinden. Maar probeer eens Wehkamp of Zalando. Een van hen of mss beide verkopen Steps.
Alle reacties Link kopieren
quote:Discover schreef op 27 augustus 2016 @ 07:41:

Nette (oranje) omslagdoek?Ja, omslagdoek. En blazer verpest het jurkje ook. Nog meer dan dat vestje.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:duende12 schreef op 27 augustus 2016 @ 07:41:

[...]



Ik las te laat dat je hem op de site niet kunt vinden. Maar probeer eens Wehkamp of Zalando. Een van hen of mss beide verkopen Steps.

Ook niet en deze van mango is er ook niet meer in de juiste maat. Vind die er ook wel bij passen.



Alle reacties Link kopieren
quote:Discover schreef op 27 augustus 2016 @ 07:41:

Nette (oranje) omslagdoek?Ik vind een omslagdoek onpraktisch en wil juist iets ivm kou eventueel. Een omslagdoek geeft weinig warmte als het fris is.
https://www.steps.nl/blaz ... nker-oranje-ts155075201my



Of deze?

Ik vind het lastig te bepalen of hij op de jurk staat, maar ik vind het eerste blazertje niet zo mooi. En dat vestje verpest de jurk.



Blauw is misschien ook leuk. Deze felle kleuren moeten je echt staan.

Mooie jurk!
quote:-Belle- schreef op 27 augustus 2016 @ 07:47:

[...]



Ook niet en deze van mango is er ook niet meer in de juiste maat. Vind die er ook wel bij passen.



[afbeelding]Balen! Deze was ook mooi. Ik ga straks zoeken voor je. Ben nu in de tuin bezig.
Alle reacties Link kopieren
quote:duende12 schreef op 27 augustus 2016 @ 07:51:

[...]



Balen! Deze was ook mooi. Ik ga straks zoeken voor je. Ben nu in de tuin bezig.Dank je ik ga straks sowieso even bij mango zelf kijken nog. Vind zo'n korte blazer wel mooier dan een lange denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Belle- schreef op 27 augustus 2016 @ 07:48:

[...]



Ik vind een omslagdoek onpraktisch en wil juist iets ivm kou eventueel. Een omslagdoek geeft weinig warmte als het fris is.Als je het warm wil hebben kun je beter een minder bloot jurkje kiezen. Het zomerse, frisse is juist de charme van dit jurkje. Een jasje verpest dat, vind ik. En hoeveel sta je nou buiten op een bruiloft? Niemand is daar op gekleed. Of moet je er op de fiets heen?
.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh ik vind blazers zo niks op een nette jurk, veel te zwaar.

Ik zou dus wel voor een net open gewerkt vestje gaan of liever nog een omslagdoek, maar daarvan las ik al dat je dat niet wil.

Vestje van de HEMA is wel een mooie kleur maar te sportief.



Bij Steps hebben ze toch heel veel vestjes, en anders King Louie daarvan weet ik het zeker dat ze alle kleuren hebben en opengewerkt.



Weet niet waar je woont maar in Rotterdam zit een winkel waar ze alle kleuren vestjes van K.L. verkopen.
quote:impala schreef op 27 augustus 2016 @ 07:53:

[...]



Als je het warm wil hebben kun je beter een minder bloot jurkje kiezen. Het zomerse, frisse is juist de charme van dit jurkje. Een jasje verpest dat, vind ik. En hoeveel sta je nou buiten op een bruiloft? Niemand is daar op gekleed. Of moet je er op de fiets heen?Eens, als ik kon kiezen deed ik er ook niks over aan.
Niet de goede kleur
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 27 augustus 2016 @ 07:53:

[...]



Als je het warm wil hebben kun je beter een minder bloot jurkje kiezen. Het zomerse, frisse is juist de charme van dit jurkje. Een jasje verpest dat, vind ik. En hoeveel sta je nou buiten op een bruiloft? Niemand is daar op gekleed. Of moet je er op de fiets heen?

Ik heb geen idee hoeveel van het programma buiten is. Ik ben uitgenodigd voor de hele dag.

Ik vind de jurk zelf niet typisch zomers qua look. Bij zomers denk ik meer aan soepele stoffen, lekker los en vrolijke kleuren en vind deze echt meer herfstig. Vandaar ook de keus hiervoor, vanwege de dresscode.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 27 augustus 2016 @ 07:56:

[...]



Eens, als ik kon kiezen deed ik er ook niks over aan.Ik hoop ook dat het binnen bij de ceremonie, eten en feest warm genoeg is. Maar het is altijd fijn om in ieder geval iets bij te hebben tegen de kou. Zeker eind oktober
quote:-Belle- schreef op 27 augustus 2016 @ 08:02:

[...]



Ik hoop ook dat het binnen bij de ceremonie, eten en feest warm genoeg is. Maar het is altijd fijn om in ieder geval iets bij te hebben tegen de kou. Zeker eind oktober En aangezien de dresscode herfst is, vind ik een blazer oid wel geschikt idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 27 augustus 2016 @ 07:55:

Ohhh ik vind blazers zo niks op een nette jurk, veel te zwaar.

Ik zou dus wel voor een net open gewerkt vestje gaan of liever nog een omslagdoek, maar daarvan las ik al dat je dat niet wil.

Vestje van de HEMA is wel een mooie kleur maar te sportief.



Bij Steps hebben ze toch heel veel vestjes, en anders King Louie daarvan weet ik het zeker dat ze alle kleuren hebben en opengewerkt.



Weet niet waar je woont maar in Rotterdam zit een winkel waar ze alle kleuren vestjes van K.L. verkopen.Rotterdam is niet om de hoek zal eens bij KL kijken.
Alle reacties Link kopieren
Okergeel / roestbruin etcetera staan er denk ik ook mooi bij. Of groen.
Ik dacht al dat dit topic van jou zou zijn.



Ik vind de koete blazer van steps heel goed passen. Een vestje van hema of KL zou ik niet doen. Dat is echt zonde van je jurkje.

Een omslagdoek kan wel en is denk ik net zo war zo niet warmer dan een korte blazer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven