Mode & Beauty alle pijlers

Wat schaf jij aan van de herfst/wintercollectie?

04-10-2014 17:22 151 berichten
Ja hoor, het nieuwe seizoen is al even van start qua mode, maar ik krijg meestal pas de winkelkriebels als het seizoen ook daadwerkelijk begint. Gisteren heb ik mijn nieuwe winterjas gekocht, de schattige ruitjesjas uit de C&A reclame met bijbehorende okergele sjaal.



Vandaag heb ik besloten dat deze schoenen er onder moesten!









Nu mis ik nog een paar leuke geruite blouses, met stipt op nummer één staat een rood met zwart geruite blouse.



Zeg het eens: wat staat er op jouw verlanglijstje en gaat zeker aangeschaft worden?
Eigenlijk heb ik alles al binnen, maar omdat blijkt dat leggings heel leuk staan bij mijn bruine laarsjes, heb ik besloten dat er daar een paar van moeten komen, dus daar ga ik van de week eventjes achteraan.
Een nieuwe jas. Want die oude is echt versleten nu.
Leuke schoenen! De jas ken ik niet, daar zou ik ook wel een plaatje van willen zien.
Alle reacties Link kopieren
Een enorme verlanglijst, maar ik koop niets, man heeft nog wat winterkleren nodig. Meh...



Maar ik ben wel een sjaal aan het haken en in de kerstuitverkoop mag ik een nieuwe broek kopen.
Alle reacties Link kopieren
Het liefst niks, maar voor kindervoeding blijken mijn normale kleren heel erg ongeschikt, dus ik geloof dat ik maar wat overslaghemdjes en knoopvestjes of jurkjes ga inslaan.
Alle reacties Link kopieren
Net een jurkje gekocht van het merk soaked in luxury
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Cateautje schreef op 04 oktober 2014 @ 17:25:

Leuke schoenen! De jas ken ik niet, daar zou ik ook wel een plaatje van willen zien.

Ik zag dat de C&A site even onderhoud heeft, maar toen bedacht ik me dat Wehkamp het ook verkoopt, dus hier alsnog een plaatje:



quote:Mevrouw75 schreef op 04 oktober 2014 @ 17:28:

Het liefst niks, maar voor kindervoeding blijken mijn normale kleren heel erg ongeschikt, dus ik geloof dat ik maar wat overslaghemdjes en knoopvestjes of jurkjes ga inslaan.Dat ken ik ook maar al te goed, ik ben na de kraamtijd als eerste bij H&M binnengelopen voor wat kleding voor thuis, en ze hebben hun nut al bewezen. Paar vlekken gaan er al niet meer uit, maar hé, voor poetsen en dagen dat ik de deur niet uitkom is het perfect.
Een geruit rokje! Zo'n schotse ruit en ik heb nog wat maillots nodig en iets van een warm vest. Ga over 1,5 week een dag shoppen in Wijnegem dus dan zal ik wel vinden wat ik zoek!
quote:fleetfox schreef op 04 oktober 2014 @ 17:30:

[...]



Ik zag dat de C&A site even onderhoud heeft, maar toen bedacht ik me dat Wehkamp het ook verkoopt, dus hier alsnog een plaatje:



[afbeelding]Leuk Fox. Ik ben dan ook niet objectief want ik heb zo'n zelfde vorig jaar gekocht in knalrood.
quote:Cateautje schreef op 04 oktober 2014 @ 17:35:

[...]



Leuk Fox. Ik ben dan ook niet objectief want ik heb zo'n zelfde vorig jaar gekocht in knalrood. Getuigd alleen maar van goede smaak.
Alle reacties Link kopieren
Geruite jasjes nog steeds in de mode? Mooi, dat scheelt weer, ik hoef alleen maar in mijn kast te duiken.
verba volant, scripta manent.
quote:fleetfox schreef op 04 oktober 2014 @ 17:37:

[...]



Getuigd alleen maar van goede smaak. Maar natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Bikerboots!

Deze heb ik op het oog:

http://www.dress-for-less ... &cat=1&main_cat=1

maar ik kijk nog even verder. (Tips zijn welkom! De bikerboots moeten wel van leer zijn, en zwart.)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze blouse gekocht











en deze winterjas. maar dat is al oude collectie, ik heb toen al getwijfeld of ik hem wilde en had spijt hem niet gekocht te hebben. Laatst was hij zwaar in de aanbieding bij Zalando lounge en heb ik hem alsnog gekocht
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
http://www.zalando.nl/mju ... tml?wmc=AFF31_NS_NL.97_..

Dit model vind ik nog gaver, maar de hak vind ik iets te hoog (4 cm).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 04 oktober 2014 @ 17:46:

Bikerboots!

Deze heb ik op het oog:

http://www.dress-for-less ... &cat=1&main_cat=1

maar ik kijk nog even verder. (Tips zijn welkom! De bikerboots moeten wel van leer zijn, en zwart.)

Ze zijn stoer!

Deze vind ik ook wel wat hebben. Koper is helemaal hot dit jaar.



Alle reacties Link kopieren
Heb al heel veel gekocht: nieuwe winterjas netjes, nieuwe jas voor met de honden, zwarte laarzen, en skikleren. Nog nodig; nette kleren, en 2 spijkerbroeken, muts en handschoenen....
Paar mooi vallende geruite lange blousjes en een stoere tregging erbij. meer niet.

gelukkig kan ik mij wel uitleven op de kinderen, die passen nergens meer in



Heb zelf nog mooie stoere laarzen bijna nieuw en een goede jas van vorig jaar. En ik heb zelf wat sjaals en mutsen gebreid afgelopen paar weken. In diverse kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Die van 17.50u vind ik ook wel leuk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 04 oktober 2014 @ 17:47:

http://www.zalando.nl/mju ... tml?wmc=AFF31_NS_NL.97_..

Dit model vind ik nog gaver, maar de hak vind ik iets te hoog (4 cm).
Elmervrouw, Sacha heeft ook bikerboots in het assortiment:



Bikerboots overzicht



Maleficent: I denim blouses! Heb er intussen vier... Hij is erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Dank je, Fleetfox! Ik ga kijken.



Die denimblouse vind ik ook erg mooi.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven