Mode & Beauty alle pijlers

Wat schaf jij aan van de herfst/wintercollectie?

04-10-2014 17:22 151 berichten
Ja hoor, het nieuwe seizoen is al even van start qua mode, maar ik krijg meestal pas de winkelkriebels als het seizoen ook daadwerkelijk begint. Gisteren heb ik mijn nieuwe winterjas gekocht, de schattige ruitjesjas uit de C&A reclame met bijbehorende okergele sjaal.



Vandaag heb ik besloten dat deze schoenen er onder moesten!









Nu mis ik nog een paar leuke geruite blouses, met stipt op nummer één staat een rood met zwart geruite blouse.



Zeg het eens: wat staat er op jouw verlanglijstje en gaat zeker aangeschaft worden?
Alle reacties Link kopieren
Crini, ik heb dat jasje ook gekocht. Ben er erg blij mee!!! Hou er wel rekening mee dat de voering de eerste paar keer iets afgeeft, ik had er een wit shirtje onder aan en dat had wel een licht rode gloed over zich heen aan het einde van de dag. Maar een wasje met 60 graden erover en het was er weer uit hoor.



Op de site van H&M staat een meisje met een (nep)leren broek eronder, maar dat vind ik dan weer niet zo mooi. Is voor op mijn werk ook niet gepast.
quote:a_nick_is_crini schreef op 04 oktober 2014 @ 22:20:

Wat vinden jullie van deze combi:



[afbeelding]



[afbeelding]



Ja, mooie rok.



Ik zit vast in de enkellaarsjes. Ik heb er teveel gezien.

en nu weet ik het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
En deze combi?







met deze kokerrok alleen dan in een bruine ruit met accentje rood:







Verder kunnen die jasjes natuurlijk ook gewoon bij een spijkerbroek of zwarte/donkerblauwe broek.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Verder heb ik trouwens een prachtige jurk van Edith & Ella gescoord.



Edith & Ella jurkje



Een rib uit mijn lijf, maar ben er heel blij mee. Hij is alleen echt voor de winter (want lange mouwen met een wat wolachtige stof) dus ik moet nog even wachten voordat ik hem aankan. Is het nu echt nog veels te warm voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:dignity schreef op 04 oktober 2014 @ 22:24:

Crini, ik heb dat jasje ook gekocht. Ben er erg blij mee!!! Hou er wel rekening mee dat de voering de eerste paar keer iets afgeeft, ik had er een wit shirtje onder aan en dat had wel een licht rode gloed over zich heen aan het einde van de dag. Maar een wasje met 60 graden erover en het was er weer uit hoor.



Op de site van H&M staat een meisje met een (nep)leren broek eronder, maar dat vind ik dan weer niet zo mooi. Is voor op mijn werk ook niet gepast.O bedankt voor de tip, ik heb hem nog niet gedragen!
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Die geruite rok is een mooi model.



En.... ik heb twee handtassen gekocht.

Was ik alweer vergeten, maar ik twijfel....
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetDevil1 schreef op 04 oktober 2014 @ 20:03:

Deze week gekocht:



[afbeelding]



[afbeelding]



Ik wil nog graag een nette zwarte broek.Kijk eens bij Esprit. Model Weekend straight fit. Ook in lengtematen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik krijg ook zin om te shoppen. Voor mijn gevoel heb ik veel nodig. Broeken, colbertjes, shirtjes, leuke rokken, vesten, sjaals, schoenen alles . Binnenkort maak ik daar tijd voor.



Crini ik vind jou jasje erg leuk.



Sweet devil waar komt jou jas vandaan? Die vind ik ook erg mooi.
Alle reacties Link kopieren




Het vest rechtsboven en de trui links boven (alleen dan rozig)





Zoiets alleen dan zonder de ballen aan draadjes.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:[message=16962899,noline]



Sweet devil waar komt jou jas vandaan? Die vind ik ook erg mooi.Miss Etam, via Wehkamp.nl
quote:Tickel schreef op 04 oktober 2014 @ 22:57:

[...]



Kijk eens bij Esprit. Model Weekend straight fit. Ook in lengtematen.Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_crini schreef op 04 oktober 2014 @ 21:57:

En ik ben wel benieuwd wat jullie van deze vinden en hoe je ze zou combineren:



[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3IV%200227236%20001%2082%202926.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large][/img]



[img]http://www.promiss.nl/CmsData/Artikelen ... _tnb_1.png[/img]



hier groter: http://www.promiss.nl/jasje-katoen-rood ... t/20287/En gewoon op een goeie jeans??
Alle reacties Link kopieren
Leuke items crini, ik ben vooral weg van dat lange groene vest. Waar komt die vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot nu toe gekocht: paar nieuwe sneakers, winterjas, spijkerbroek, 2 shirts met lange mouwen, sjaal (voor binnen) en een handtas. Ik wil nog heel graag een zwart en bruin leren jasje, enkellaarsjes en een leren broek. En een vest, een lekker vest. Probleem is alleen dat ik echt niet tegen wol of wolachtige stoffen kan, dus dat maakt het lastig.



Enn, dat witte jasje/vest vind ik gaaf. Waar heb je dat gekocht?
Superleuke schoenen Enn! Waar vandaan?

Ik kan geen plaatjes plakken maar heb dit vest gekocht:

http://www.sans-online.nl ... 649%3A%3A%3A%3A1412495984



Verder nog op zoek naar een leuk herfstig jurkje.... En straks voor de winter een mooie en warme jas, maar die zoek ik al 2 jaar ( het is het steeds nét niet, ja, of echt 800 euro maar dat vind ik toch wat teveel)
Alle reacties Link kopieren
Leuk Topic!



Crini, leuke spullen! Jasje/rok combi vind ik heel leuk! Het andere jasje zou ik combineren met een zwarte skinny, het jasje is al opvallend genoeg denk ik.



Ik heb dit gekocht in donkerblauw:





Verder een lang vest (niet per se van dit seizoen) en een zwarte kokerrok.

Ik zoek nog mooie hoge bruine laarzen, maar kan de goede kleur nog niet vinden. Met enkellaarsjes wacht ik nog even. Ik vind ze allemaal prachtig maar moet nog weer een beetje 'in touch' komen met mijn wintergarderobe....weet niet zo goed meer waar ik ze bij zou willen dragen enzo.



Verder heb ik vorig jaar een heerlijk warme winterjas gekocht en ik kijk er alweer naar uit om die weer aan te kunnen :-)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
@sunny_mar: leuke tuniek!



Ik heb deze gekocht





Ik ga 'm dragen op een bruine legging (de kleur die ook in de tuniek zit) en met zwarte enkellaarsjes.
Alle reacties Link kopieren
Crini, die rode blazer en de zwarte lange rok vind ik mooi bij elkaar, beetje victoriaans. Leuk met zwarte veterlaarsjes met hak.



Een spijkerbroek en een bloesje met zo'n strik in de hals lijkt me ook leuk.

Edit: bij dat jasje bedoel ik dus.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me uitgeleefd de laatste week, ik had een financieel meevallertje



Broek van Zara:





Met deze in het zwart van H&M:





Enkellaarsjes van Invito:





Rokje H&M:





Leatherlook jasje Vila:





En hier ben ik heel blij mee, Chelsea boots met ritsje van Ziengs, zoiets:

Crini en Enn, leuke kleding hebben jullie gekocht! En verder zie ik ook andere mooie dingen... *zucht*



In plaats van de schoen in de OP is het toch deze geworden:





Met mijn dikkere bovenbenen was de schoen toch iets te fijntjes, deze passen duidelijk beter bij mijn figuur. Staat ook ongelooflijk leuk bij mijn nieuwe jas.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van 'de mode van dit seizoen', ik wandel eens in de zoveel tijd door de winkels en schaf aan wat ik leuk vind.



Nu dan wel een leuk meningsverschil met de mannen hier in huis (vriend, en onze zonen van 4 en 6). Zoon van 6 vond ze 'echt lelijk', evenals vriend. Zoon van 4 'vindt ze leuk voor jou mama'.



Wat vinden de Vivaforummers???

(ik vind ze dus te gek, maar moet even zuinig aan doen...)

Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze geweldig. Wilde ze zelf ook wel hebben maar ik ga op zoek naar laarzen met een hak van 15 cm en als het kan een zool van 10 cm. Vraag me wel af hoe hoog de Sasha Chelsea Chunky Boots zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Akakia schreef op 05 oktober 2014 @ 17:50:

Ik ben niet zo van 'de mode van dit seizoen', ik wandel eens in de zoveel tijd door de winkels en schaf aan wat ik leuk vind.



]]

Ik ook niet.



Moet heel eerlijk zeggen dat vooral de schoenen die ik hier zie schoenen zijn die je gewoon jaar in, jaar uit in de winkels ziet staan, dus snap niet waarom ze opeens zo 2014 zijn?



Verder heb ik niks met ruitjes. Wel leuk eindelijk eens te lezen dat er hier mensen zijn die gewoon bij c&a en miss etam kopen, dat lijkt soms op het forum wel een doodzonde
De kleur van de laarsjes en het materiaal vind ik mooi.

De zool echt niet mooi. Het ziet er goedkoop uit. En als een soort Spice Girls schoenen.
Alle reacties Link kopieren
@akakia: Ik vind de zool te lomp. Kleur van de laarsjes vind ik wel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven