Mode & Beauty alle pijlers

Wat trek ik aan op de camping?

28-07-2015 14:39 65 berichten
Het is natuurlijk een non probleem, maar ik vind het ontzettend prettig om vroeg te douchen en dan lekker in pyjama rond te struinen in huis.



Nu ga ik over een week of wat naar de camping en dan vind ik het ook fijn om lekker vroeg te douchen en dan buiten nog een spelletje te doen of een boekje te lezen.

Maar wat is dan heel fijn om aan te trekken? Thuis is dat een lelijke half kapotte pyjamabroek, maar dat kan op de camping natuurlijk niet vind ik. Kortom, ik heb dus geen echte pyjama.



Kan zoiets wel? http://www.pipstudio.com/ ... ross-stitch-jumpsuit-rood Of loop ik dan enorm voor paal?

Het is waarschijnlijk wel heel lastig als pyjama want als je snachts moet plassen



Dus: Wat dragen jullie op de camping na het douchen? Spam me jullie campingsmoking!

Ik vind het zo'n desillusie om je gewone kleren weer aan te doen na het douchen dus dat wil ik niet.
Zoiets?



Alle reacties Link kopieren
Je Roy Donders Glampingpak
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 28 juli 2015 @ 14:42:

Je Roy Donders GlampingpakDit klinkt alsof dat me ook wat te ver gaat
Dit?:

Alle reacties Link kopieren
In het weekend loop ik ook graag pyama achtig rond.

Bij mij is dat meestal een harem broek en een zacht shirtje (evt met vestje), kan ook prima op de camping.



Dit idee dus (zonder de kettingen):



Sportkleding. Kijk en je ziet zoveel moois. Ik plak geen plaatjes, maar die van hier boven is van de C&A.



Dergelijke pakken zijn er in mooie (verkeersveilige) kleurtjes.
Alle reacties Link kopieren
joggingbroek en lekkere trui of shirt
Geniet van het leven! Het kan zo mooi zijn....
Alle reacties Link kopieren
Dit soort pakken vind ik prima kunnen op de camping.













Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Joggingbroek of trainingsbroek met lekkere ruime trui of vest.
quote:Deskjet schreef op 28 juli 2015 @ 14:48:

joggingbroek en lekkere trui of shirtDit idd, gewoon zo'n grijze joggingbroek. Of ik doe daar mijn badjas overheen aan.
Wel warm als het 30 graden is.
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 28 juli 2015 @ 14:52:

Wel warm als het 30 graden is.Vandaar mijn harembroek, is ook heerlijk op een zonnige dag.
Alle reacties Link kopieren
Joggingbroek/Harembroek/Fishermansbroek

Tanktop/Tshirt/spagettihemdje

Trainingsjasje/vest/





Of: zomerjurk op gewenste lengte.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Badjas. Niet eentje van badstof maar gewoon eentje van dun katoen.
verba volant, scripta manent.
joggingbroek met singlet en/of trui.

dat draag ik thuis ook
Alle reacties Link kopieren
Naturisten-camping??
jouw leven is een keuze
Haha, als ik na het werk naar boven ga zeg ik altijd dat ik mijn camping pantalon aan ga trekken. Ik ga dus volgende week lekker de Italiaanse meren af met een dunne joggingbroek en een shirt erop. Als het dan erg afkoelt een lekker vestje erop, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt heerlijk om een huisbroek te dragen dus dat ga ik daar ook lekker doen. Sweatvest eroverheen en klaar hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 28 juli 2015 @ 14:52:

Wel warm als het 30 graden is.Ik neem aan dat het 's avonds nogal wat afkoelt?
Alle reacties Link kopieren
Een huispak of een pyama, je bikini of gewoon je oude pyamabroek van thuis.
quote:Mevrouw75 schreef op 28 juli 2015 @ 15:36:

[...]





Ik neem aan dat het 's avonds nogal wat afkoelt?Ja dat denk ik ook. Maar er zullen ook wel muggen zijn vermoed ik...
Gewoon joggingbroek met trui, tshirt of hemd. Soms was het bloedheet op de camping dus dan is een jurk ideaal..douchen, jurkje aan en klaar.



Ik vind dat rode pak erg leuk maar je zult opvallen, maar dat zou mij niet uitmaken. Ik ben op de camping Truus gemak. Makkelijk aan en uit voor op de wc is voor mij wel een must. Je hoeft er overigens niet in te slapen... Neem dan je aftandse pyjama mee.
Waar ga je heen?
Ik heb een jurk van tricotachtige stof. Zit zo lekker als een nachthemd maar ziet er best wel leuk uit. Ik zou gewoon iets comfortabel leuks zoeken voor na het douchen. Mijn thuispyjama is een oud singlet met nog oudere driekwart joggingbroek en een (oud) vest. Als dat allemaal nieuw en mooi zou zijn zou het net zo lekker zitten, maar kun je er best mee voor je tent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven