Mode & Beauty alle pijlers

Wat vinden jullie van deze laarsjes voor meisje 9?

11-11-2014 10:22 56 berichten
http://www.schoenenreus.n ... 6647902.html#.VGHU7rS8G1Y



Ik twijfel.....
Hangt dit niet van de smaak van het kind af?
Alle reacties Link kopieren
Waarom twijfel je?
Waarom twijfel je? Ik vind ze leuk!
Ik vind ze wel leuk.
quote:Annelaure schreef op 11 november 2014 @ 10:24:

Hangt dit niet van de smaak van het kind af?Zij vindt alles nog best. Ik twijfel of ze niet te ouwelijk zijn en een beetje overdone.... Staan ze wel leuk onder rokjes met maillots?
Stoere laarsjes voor een stoere meid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze leuk maar belangrijkste is dat het meisje die ze aan moet ze leuk vindt.

Bovendien moeten ze goed passen. Dus eerst passen en dan pas beslissen.
quote:sugarmiss schreef op 11 november 2014 @ 10:27:

Ik vind ze leuk maar belangrijkste is dat het meisje die ze aan moet ze leuk vindt.

Bovendien moeten ze goed passen. Dus eerst passen en dan pas beslissen.Dat sowieso. Ze moeten vooral goed zitten en ik ga trouwens altijd voor leren schoenen voor de kinderen. Ik vind dit wel een bijzonder leuke prijs voor echte leren laarsjes.....
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk!

Wel apart dat een meisje van 9 alles nog prima vind
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is ze?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:O.L.L.A schreef op 11 november 2014 @ 10:34:

Heel leuk!

Wel apart dat een meisje van 9 alles nog prima vind Niet helemaal alles natuurlijk, maar ze is eigenlijk helemaal niet kieskeurig, hoe lang nog weet ik niet.
quote:Nouschi schreef op 11 november 2014 @ 10:44:

Hoe oud is ze?9
Alle reacties Link kopieren
Prima voor 9 jaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 11 november 2014 @ 10:45:

[...]



Niet helemaal alles natuurlijk, maar ze is eigenlijk helemaal niet kieskeurig, hoe lang nog weet ik niet.Geniet er nog maar even van
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze leuk! Lekker stoer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak. Voor een meisje van 9 zou ik eerder kiezen voor iets zonder hakje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze echt heel lelijk. Gelukkig ben ik je dochter niet.
quote:Mevrouw75 schreef op 11 november 2014 @ 11:46:

Ik vind ze echt heel lelijk. Gelukkig ben ik je dochter niet.Dat zou geen probleem zijn hoor, dan kreeg je gewoon laarsjes die je wel leuk vindt. zo ben ik dan ook wel weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 11 november 2014 @ 11:49:

[...]



Dat zou geen probleem zijn hoor, dan kreeg je gewoon laarsjes die je wel leuk vindt. zo ben ik dan ook wel weer.
Leuk! Als je altijd leer koopt zou ik nog even checken in de winkel want er staat met leren voetbed en voering dus de buitenkant misschien niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 11 november 2014 @ 10:44:

Hoe oud is ze?lees titel
Alle reacties Link kopieren
quote:winnie2000 schreef op 11 november 2014 @ 11:53:

[...]



lees titel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vind niet echt een mooie laars, beetje armoedig oogt ie en ouwelijk. Dus niet voor welk leeftijd dan ook, maar ik zou mijn 9 jarige het zeker niet aan doen.



Bij twijfel niet doen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven