Mode & Beauty alle pijlers

Wat vinden jullie van deze laarsjes voor meisje 9?

11-11-2014 10:22 56 berichten
http://www.schoenenreus.n ... 6647902.html#.VGHU7rS8G1Y



Ik twijfel.....
Die studs en noppen vind ik niet mooi.

Dat maakt het ordinair voor zo'n jong meisje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze wel leuk voor een meisje van 9.

Mijn dochter van 9 zou ze denk ik niet leuk vinden. Maar dat is dan ook een meisje met een bijzondere smaak qua kleding en schoenen. Ze trekt gelukkig aan wat ze zelf mooi vindt, al ben ik ook heel blij dat ze vraagt of haar outfits wel matchen... Want soms, als ik haar haar gang zou laten gaan...
Alle reacties Link kopieren
die kunnen heel stoer staan of ordinair. Ligt beetje aan je dochter en haar kledingkeuze

Maar in de basis, best leuk laarsje
Alle reacties Link kopieren
quote:zyxoda schreef op 11 november 2014 @ 12:19:

Ik vind ze wel leuk voor een meisje van 9.

Mijn dochter van 9 zou ze denk ik niet leuk vinden. Maar dat is dan ook een meisje met een bijzondere smaak qua kleding en schoenen. Ze trekt gelukkig aan wat ze zelf mooi vindt, al ben ik ook heel blij dat ze vraagt of haar outfits wel matchen... Want soms, als ik haar haar gang zou laten gaan... Zoals?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter haar smaak zou ik omschrijven als alternatief.

Ze heeft vandaag bijvoorbeeld een paars pluizig truitje aan waarvan de boorden roze zijn. Daaronder heeft ze een strak blauw stretch rokje, paarse legging en een soort van zwart leren sneackers.

Haar lange haar draagt ze het liefst in een slordige vlecht/vissengraat of knot.

Vergeleken bij haar klasgenootjes, hier in ieder geval, absoluut niet standaard.

Ik vind het persoonlijk mooi om te zien dat ze zo haar eigen smaak ontwikkeld en aantrekt waar ze zichzelf goed bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan haar smaak..



Met mijn 9 jarige hoef ik niet zomaar meer aan te komen met wat ik leuk vindt. dus we gaan lekker samen Ik stuur uitterraad wel of stuur: ik betaal dus wat ik echt echt niet mooi vindt krijgt ze niet. Ze wil zo graag zo,n schoen met zo,n in mijn ogen lelijke geintegreerde hak..of Nike airs maxx ik vindt dat vooral tokkie staan..ze is erg slank.dun heeft skinnyjeans aan en dan van die meganikes eronder vind ik verschikkelijk. maar deze laarsjes zou ze wel kiezen zegt ze..die vindt ik ook nog leuk..
Puck
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze wel ouwelijk, ik zou gaan voor iets wat meer speels, of zulke laarsjes in een lichtere kleur.
Alle reacties Link kopieren
Leuk juist voor een tikkie stoer meisje van 9!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze leuk, mooi prijsje ook voor leren laarsjes! Inderdaad even passen en op laten lopen. Mijn dochter van 8 heeft ook zoiets gepast, maar die kan absoluut niet lopen op zo'n harde zool.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Mijn dochter van 9 zou ze leuk vinden, niet te kinderachtig juist. Klein nadeel dat ze maar tot 35 gaan, dat kan mijn 9-jarige dan weer niet meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ordinair, maar ik vind het altijd lastig, dit soort topics. Weet jij veel wat voor smaak ik heb, misschien vind jij wel dat mijn kinderen er wanstaltig bijlopen...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Hoe kan een kind van 9 nou in vredesnaam ordinair zijn.
quote:Cateautje schreef op 11 november 2014 @ 15:06:

Hoe kan een kind van 9 nou in vredesnaam ordinair zijn.dubbel
quote:Cateautje schreef op 11 november 2014 @ 15:06:

Hoe kan een kind van 9 nou in vredesnaam ordinair zijn.



Er ordinair uit zien is wat anders dan het zijn ...

En wel eens in Adam Noord geweest? hahaha. Daar zien veel meiden er best ordinair uit..
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 11 november 2014 @ 15:06:

Hoe kan een kind van 9 nou in vredesnaam ordinair zijn.Het kind niet, maar de laarsjes. En ja dat kan al vind ik dat met deze laarsjes dus echt niet, daar vind ik ze te stoer en leuk voor. Maar smaken verschillen. Ik heb ook wel eens gevonden dat een jong kind er ordinair uitzag, terwijl zij zelf en moeder het prachtig vonden.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Als je dochter ze leuk vindt en ze zitten goed, dan kan het prima .
Nou, dan hebben we allemaal een ander idee over wat ordinair precies is.
We hebben ze gehaald en ze wilde ze heel graag en ze vindt ze ontzettend mooi en fijn zitten.

Ze vindt het vooral heel leuk dat de zolen klakken met lopen. En inderdaad wat nederlandse vrouw zegt. Ik vond het een hele mooi prijs voor echt leren schoenen. Buitenkant is ook leer. Bedankt voor jullie meningen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 11 november 2014 @ 15:06:

Hoe kan een kind van 9 nou in vredesnaam ordinair zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het voornaamste is, ziet je dochter ze graag ? Hupsakee is merk voor kinderen, toch ?

Ik vind ze wel mooi.
Mijn eigen 9-jarige heeft een voorliefde voor nogal ordinair schoeisel. Momenteel loopt ze op enkellaarsjes met studs erop. Wat mij betreft heeft ze vrije keuze, mits het binnen mijn budget valt. Mijn oudste dochter heeft ook wel eens witte cowboy laarsjes gehad, met van die sliertjes eraan, en toen ze jonger was hoogglans paarse laarzen. Ze hebben in ieder geval een heel eigen smaak en trekken zich niet veel aan van wat klasgenoten ervan vinden. Dat is best mooi

De laarzen van het plaatje vind ik lelijk, maar als mijn dochter ze zou willen zou ik het prima vinden.
Ik vind ze niet zo leuk maar op zich wel geschikt voor een meisje van 9.
O, je hebt ze al gekocht. Sorry voor het spuit-11 advies.



Noes, die ordimeisjes!
Alle reacties Link kopieren
honest?

ik vind ze best lelijk hoor.
Yolo!
Doe eens gek en vraag het je dochter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven