Mode & Beauty alle pijlers

Wat voor kleding doe ik aan naar een bruiloft

24-05-2016 20:55 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forumleden,



Wie helpt deze mama van 4 aan een leuke outfit.



Ik ben vrij klein (165) en nogal een aantal kilo's te zwaar (dus een buikje en mijn benen zijn niet meer de slankste). ohja en het woord mode komt al een jaar of drie niet meer in mijn woordenboek voor.

Ik heb mijzelf nogal verwaarloosd qua kleding (makkelijke shirts en jeans).



Nu heb ik komende juli een bruiloft waar ik naar toe ga en ik heb helemaal geen idee wat ik aan zou kunnen doen met mijn figuur.

Een vlotte jurk zou leuk zijn maar is geen must, ik wil mij ook comfortabel voelen.



Hebben jullie tips over wat ik aan zou kunnen doen, wat leuk staat bij mijn figuur.

De bruiloft is van mijn broer en zijn vrouw.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ga zo snel mogelijk naar een winkel met adequate verkoopsters die je goed advies kunnen geven over wat te dragen.



Persoonlijk vind ik een jurk eigenlijk 'een must' bij een feestelijk moment als een bruiloft. Maar een mooie broek plus top zou eventueel kunnen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Dankje Evy! ga ik zeker doen!
Alle reacties Link kopieren
Aan welke maat moeten we denken bij 'vrij dik'?

Doe anders een testje ergens om te kijken of je een appel/peer/etc figuur hebt.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me heel sterk af wat de "mama van 4" voor een toevoeging is bij dit vraagstuk? Gelden er dan ineens andere kledingvoorschriften ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Dat.....en draag goed ondergoed. Een passende bh, corrigerende slip en corrigerende panty. Bedoel ik niet verkeerd ik ben 1.67 met maat 42 op een goeie dag en enorme jetsers. Ondergoed kan kilo's schelen en mooier kleden.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je zelf leuk qua stijl? Romantisch, kleurrijk, kant, welke kleuren wel, welke niet, ...



En welke maat ongeveer?
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met jezelf 'mama van 4' te noemen is een eerste stap op weg naar een outfit, je bent toch ergens onder die versleten jeans en slobberkleding ook nog wel vrouw mag ik hopen?



Kun je een beetje meer toelichten over je figuur? Ook breed van boven etc. ?
Alle reacties Link kopieren
http://www.asos.com/Littl ... otalstyles=482&gridsize=3



http://www.asos.com/Fame- ... otalstyles=471&gridsize=3



http://www.asos.com/ASOS- ... otalstyles=482&gridsize=3

















Is dit iets? Asos heeft een hele mooie plus size collectie
Alle reacties Link kopieren
qua maten moet jullie denken aan broekmaat 44 die past mooi, 42 kan ik ook aan maar zit niet mooi.

en bovenkleding een L.



Natuurlijk gelden er geen ander kledingvoorschriften als je moeder bent, ik heb het alleen geschreven omdat daardoor mijn figuur erg veranderd is.

ik heb echt een appelfiguur



dankje voor alle reacties
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je man, zo'n persoon die elke dag als een Ma Flodder rondsloft. Echt?



Ik zou je willen aanraden niet alleen te gaan shoppen voor die bruiloft, maar meteen wat behoorlijke kleding te kopen voor je dagelijkse leven.



En je zult zien hoezeer je daarvan opknapt, niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua eigenwaarde en waardering van jezelf.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Dit is een eenvoudig en comfortabel jurkje, al vind ik het persoonlijk nét iets te simpel gegeven dat je de zus van de bruidegom bent, maar misschien wil je het comfort over stijl. Het detail rond de buik verstopt je buikje dan een beetje en het is niet te kort.



Alle reacties Link kopieren
Winkeljurkje ook goed bij een beetje een buikje:



Alle reacties Link kopieren
In ieder geval geen maxi, niet mooi bij jouw lengte.
The chains on my mood swing just snapped. Run.
Alle reacties Link kopieren
Nou, Ma Flodder is ook overdreven hoor :-).



Maxi jurk word het zeker niet hoor, ben ik echt te klein voor
Alle reacties Link kopieren




Een simpele wikkeljurk is comfortabel en kun je vast vaker gaan dragen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 24 mei 2016 @ 21:19:

[img]https://www.ladress.com/spree/products/ ... 1454330779[/img]



Een simpele wikkeljurk is comfortabel en kun je vast vaker gaan dragen!Nou ja, als je een appelfiguur hebt, en dus je dikste deel op je middel/buik zit, lijkt het mij geen geslaagd idee daar nog eens een strik bovenop te plakken om het te accentueren...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, al die mooie foto's van dames met maat 36 (beeldige jurkjes overigens) voor iemand die aangeeft klein, broekmaat 44, bovenmaat L en een appelfiguur te hebben....Dan moet je dus zéker niet iets dragen wat de nadruk op de taille legt.

Misschien heb je mooie schouders en decolleté (er valt véél te verdoezelen op te pimpen met goede lingerie/shapewear!)?

Ik vind een jurk of combinatie eigenlijk wel een must voor een bruiloft. Pantalons zijn voor de heren. Inderdaad geen maxi-jurk maar zeker ook niet te kort. Mooi op de knie bijvoorbeeld? En een mooie hak geven je lengte en vrouwelijkheid. Ga jezelf eens lekker een make-over cadeau doen, dan stap je al met een héél ander gevoel je jurk/rok in! Succes en fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Grumpsy, mooie schouders en een decollete heb ik wel, goede lingerie ook (+correctie ondergoed)



Mooi op de knie, vind ik wel een leuke lengte.
Alle reacties Link kopieren
Kijk hier eens op, dat gaf mij een goed idee van in welke hoek ik het moest zoeken: http://www.mystylerules.com/



En maatje 34 jurken posten is lief, maar geeft geen idee van hoe het bij maat 44 staat. (Hooguit frustratie als je weet dat jouw taille daar nooit in gaat passen )
Alle reacties Link kopieren
quote:Quepasa1989 schreef op 24 mei 2016 @ 21:40:

Grumpsy, mooie schouders en een decollete heb ik wel, goede lingerie ook (+correctie ondergoed)



Mooi op de knie, vind ik wel een leuke lengte.



Jouw smalste gedeelte zit waarschijnlijk net onder je borsten, iets boven je middel. Zoek dus kleding die juist daarnaar gevormd is.



Een (diepere) V-hals geeft lengte aan je bovenlijf en verplaatst optisch dat smallere deel meer richting je middel.



Vermijd kleding die plooien e.d. heeft op je buik/middel.



Idealiter een jurk die beneden de heupen iets naar binnen loopt (fitted pencil). Niet te strak uiteraard, maar mooi aansluitend en het naar je knieeën toe smaller worden van de rok accentueert juist je figuur, haalt de zwaarte weg en geeft ook aan je onderlijf wat optische lengte.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de tip!



Heb jij wellicht een voorbeeld van zo een jurk.

ik ben nu aan het kijken op stylight, en daar staan veel soorten.
Alle reacties Link kopieren
http://www.debijenkorf.nl ... in-en-ceintuur-2580030004
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets maar dan met decolleté:

Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven