Mode & Beauty alle pijlers

Wat voor sieraden bij deze jurk?

04-11-2016 19:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een black tie evenement heb ik deze jurk gekocht. Wie heeft tips voor sieraden? Hij valt bij mij iets meer als v-hals dan op de foto, in de zin dat er wat meer huid te zien is.



"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik zou een dun, sierlijk kettinkje doen, eventueel met een hangertje eraan en zoiets ook als armband. Verder simpel houden. Dat zou ik doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mooie hangende oorbellen kiezen (iets als op het plaatje) en een simpele armband. Juist geen kettinkje.
Een diamantje of een parel die aan een dun kettinkje precies in het kuiltje van je hals valt. Verder niets.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor de grote oorbellen en een armband gaan.



Heel simpel, heel mooi.
Mooi



Ik zou het naturel houden, de jurk is al een eyecatcher
Alle reacties Link kopieren
Geen ketting dat leidt te veel af van de vorm van de jurk. Ik zou kiezen voor 1 mooi stuk. Dus of mooie hangende oorbellen (voorkeur) of een armband, niet allebei tegelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
simpel kettinkje met diamant, mooie ring, bijpassende clutch.
Lange oorbellen en een (niet al te breed en geen plastic) horloge.
Alle reacties Link kopieren
Lange oorbel idd!

Ketting die boven je sleutelbeen valt vind ik ook nog wel kunnen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor een edelmetalen kettinkje
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:-Nienke- schreef op 04 november 2016 @ 19:30:

Ik zou mooie hangende oorbellen kiezen (iets als op het plaatje) en een simpele armband. Juist geen kettinkje.Precies wat ik dacht !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel. Het worden hangende oorbellen, geen ketting.

Misschien nog een armband of een ring - maar dat laat ik nog even afhangen van wat ik vind en hoe het staat als ik het uitprobeer.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven