Mode & Beauty alle pijlers

Wat zou jij uitgeven aan een tas?

21-01-2017 00:18 128 berichten
Gewoon een vraag, een beetje een gewetens vraag omdat ik twijfel over hoeveel ik uit wil/kan/mag uitgeven voor een tas.
Alle reacties Link kopieren
250 euro
Alle reacties Link kopieren
Iig niet meer dan je hebt. Wat een vreemde vraag.
Alle reacties Link kopieren
250 euro idd
Nou, wat een enorme gewetensvraag...



Wat wil jijzelf? Heb je het geld?
Alle reacties Link kopieren
Ik geef niet zoveel om tassen, koop meestal een mooie zwarte die ik overal voor kan gebruiken (die er dus netjes uitziet). Hooguit 50 euro. 60-80 als het echt leer is en hij écht heel mooi is. Ik heb een tas van Invito gehad waar ik 4 jaar mee heb gedaan. Dat ding heeft schoolboeken gedragen, is regelmatig mee opstap geweest, altijd overal mee naartoe. Doodzonde dat Invito dat model niet meer heeft, heb er nu een van de Van Haren die fijn is.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:Muurhanger schreef op 21 januari 2017 @ 00:23:

Ik geef niet zoveel om tassen, koop meestal een mooie zwarte die ik overal voor kan gebruiken (die er dus netjes uitziet). Hooguit 50 euro. 60-80 als het echt leer is en hij écht heel mooi is. Ik heb een tas van Invito gehad waar ik 4 jaar mee heb gedaan. Dat ding heeft schoolboeken gedragen, is regelmatig mee opstap geweest, altijd overal mee naartoe. Doodzonde dat Invito dat model niet meer heeft, heb er nu een van de Van Haren die fijn is.Grappig, zo doe ik al jaren met een tas van de Action van een tientje. Schoolboeken, werkspullen, weekendspullen, alles past er in en onverwoestbaar
Ik ook +/- 250 euro.
quote:sinnombre schreef op 21 januari 2017 @ 00:23:

Nou, wat een enorme gewetensvraag... Leuk toch;)



Wat wil jijzelf? Heb je het geld?Ik heb het al eens uitgegeven aan een tas, die ik niet draag.
Duurste tas is 250 euro, mooi, maar om de een of ander reden gebruik ik hem zelden.
-
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk nooit duurder dan 25 euro. Omdat ik altijd snel uitgekeken ben op een tas. Ook als hij heel duur zou zijn. Ik gebruik hem een paar maanden en dan koop ik weer een nieuwe.
Dat is toch voor iedereen verschillend. Ik heb een tas omdat ik m'n spullen ergens kwijt moet, maar als alles in m'n zakken zou passen zou ik er nooit een aanschaffen. Als je jezelf er niet mee in de financiele problemen brengt, kun je er toch aan uitgeven wat je wilt?
Alle reacties Link kopieren
Mijn duurste tas heeft me 360 euro gekocht.. en nu zou ik het niet snel uitgeven en vind ik het echt veel. Maar een paar jaar geleden, werkte ik hard en geen kinderen en wilde het zo graag.



Daarna nog eentje gehaald van hetzelfde merk, was denk ik rond de 250. Gebruik ik zelden en vind ik wel jammer. En nu heb ik echt een schoudertas, kleine modelletje. Die was ook best prijzig, onder de 200 euro maar daar ben ik zo blij mee! Die gebruik ik zovaak en vind het meer dan waard!



Conclusie; Haha een heel verhaal :p



Wat is het voor een tas? Is het echt bruikbaar of alleen voor de mooi? Ben je echt verliefd? Denk je dat je het nog jaren kan gebruiken? En hoeveel heb je om uit te geven.. Hihi succes met je keuze!
Nooit duurder dan 40 euro. 45 à 50 zou ik eventueel nog overwegen als het een héél bijzondere is.



Na een jaar is dat ding wel "opgebruikt" en koop ik er een nieuwe.
10 euro max. Meestal doe ik er wel 5 jaar mee.
Dat is ook
Een tas van 250 zou ik overigens niet eens durven gebruiken.

Veel te veel angst dat ie te snel vuil wordt of stuk gaat.



Hij zou dus gewoon in mijn kast blijven staan.
Op de markt, in Utrecht bij mijn liefste vriendin.. 10 euro voor een tas, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 21 januari 2017 @ 00:37:

Nooit duurder dan 40 euro. 45 à 50 zou ik eventueel nog overwegen als het een héél bijzondere is.



Na een jaar is dat ding wel "opgebruikt" en koop ik er een nieuwe.



Idem

€300 voor een tas vind ik echt bizar
Frankly my dear, I don"t give a damn
-
quote:calvijn1 schreef op 21 januari 2017 @ 00:41:

[...]





Idem

€300 voor een tas vind ik echt bizar



Bwah, je hebt tassen met nog een 0 achter ook ...

Mensen genoeg die 1.000 of 2000 euro (of soms zelfs 3 à 50000) aan een tas willen geven.



En die van 2 à 300 zie ik ook vaak genoeg staan.

Af en toe best mooi, maar dus niks voor mij.
Max 120, maar dan moet het wel echt leer zijn. Of een hele goede stevige rugzak van North Face ofzo.
quote:Mietrot schreef op 21 januari 2017 @ 00:37:

Nooit duurder dan 40 euro. 45 à 50 zou ik eventueel nog overwegen als het een héél bijzondere is.



Na een jaar is dat ding wel "opgebruikt" en koop ik er een nieuwe.Zou dat niet juist komen door het feit dat je wat goedkopere tassen koopt? Die van mij gaan toch wel een paar jaar mee.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven