Mode & Beauty alle pijlers

Wat zou jij uitgeven aan een tas?

21-01-2017 00:18 128 berichten
Gewoon een vraag, een beetje een gewetens vraag omdat ik twijfel over hoeveel ik uit wil/kan/mag uitgeven voor een tas.
Alle reacties Link kopieren
quote:hkgirl schreef op 21 januari 2017 @ 01:47:

Af en toe koop ik een designer tas, wanneer ik een bijzonder mooi exemplaar tegenkom. En dan zit ik toch wel rond de Eur 3500,- maar ik heb ook veel goedkopere tassen. Als je het ruim kan missen TO gewoon kopen, waarom niet tenslotte?!



3500€?????



Ookal kun je het missen, vind ik het niet normaal om meer dan een maandsalaris uit te geven aan een tas, enkel en alleen omdat het van een designer is
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Mijn duurste was iets van bijna 400 euro.

Koop om de 2, 3 jaar een dure tas die ik dag en nacht draag. De meeste zijn rond de 250/300.

Ik moet wel echt verliefd zijn op een tas, zacht leer, stoer en het moet een schoudertas zijn.

Ik vind de prijs dan echt waard.
Alle reacties Link kopieren
Mijn duurste was iets van bijna 400 euro.

Koop om de 2, 3 jaar een dure tas die ik dag en nacht draag. De meeste zijn rond de 250/300.

Ik moet wel echt verliefd zijn op een tas, zacht leer, stoer en het moet een schoudertas zijn.

Ik vind de prijs dan echt waard.
Alle reacties Link kopieren
65 cent als hij groot is en een beetje esthetisch verantwoord. Die blauwe Action tassen zijn het mooiste.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Aan wat voor tassen moet ik dan denken?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:hkgirl schreef op 21 januari 2017 @ 01:47:

Af en toe koop ik een designer tas, wanneer ik een bijzonder mooi exemplaar tegenkom. En dan zit ik toch wel rond de Eur 3500,- maar ik heb ook veel goedkopere tassen. Als je het ruim kan missen TO gewoon kopen, waarom niet tenslotte?! Precies dit. Het is een soort hobby van me. Obsceen, zoals iemand hier opmerkte? Kan zijn, maar niemand heeft er last van en ik verdien goed, dus kan het makkelijk missen.
Winter is coming...
quote:sinnombre schreef op 21 januari 2017 @ 07:40:

[...]





Je bewondert mensen die met één tas kunnen leven? Hou toch op en stel je niet zo aan.

Als jij zo in het leven staat dat jouw leven alleen maar compleet is met 50 tassen, dan gaat er iets goed mis in je leven.

Wat een rare reactie. Als zij daar toch gewoon blij van wordt??



Ik snap de oordelen in dit topic niet. Niemand heeft er toch last van als de een 50. Tassen heeft of de ander een tas van3500 euro koopt? Is toch hun leven?
quote:chocolol schreef op 21 januari 2017 @ 00:55:

De duurste tas die ik heb gekocht was 40 euro. Ik zou max iets van 50 uitgeven denk ik. (Misschien 100 als hij echt heel bijzonder zou zijn.)



En jij zelf Liliosa?Ik twijfel dus enorm. Eigenlijk zou ik een mooie lederen tas willen aanschaffen waar ik jaren mee zou kunnen doen.
quote:calvijn1 schreef op 21 januari 2017 @ 08:42:

[...]





3500€?????



Ookal kun je het missen, vind ik het niet normaal om meer dan een maandsalaris uit te geven aan een tas, enkel en alleen omdat het van een designer is



Voor mij is het geen maand salaris en 'normaal' is het misschien niet, maar wel erg leuk.



Het geeft voor mij overigens niets met het merk te maken maar met het ontwerp als zodanig (moet origineel zijn) en het leer.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me ook niet inleven als iemand een Louis Vuitton koopt. Behalve als statusding voegt het niets toe en is alleen maar een berovingsrisico. Ik ga voor goedkoop.



Als iemand mooi of leuk is wordt ze niet mooier of leuker van een tas.



In Nederland word je trouwens niet beter behandeld als je dure spullen hebt. In sommige andere landen wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 21 januari 2017 @ 09:11:

Ik kan me ook niet inleven als iemand een Louis Vuitton koopt. Behalve een statusding voegt het niets toe en is alleen maar een berovingsrisico. Ik ga voor goedkoop.



Als iemand mooi of leuk is wordt ze niet mooier of leuker van een tas.



In Nederland word je trouwens niet beter behandeld als je dure spullen hebt. In sommige andere landen wel.Ik kan me ook niet inleven in iemand die een LV koopt. Ik vind die nl. niet mooi. Ik vind het grappig hoe men altijd denkt dat je een designertas koopt omdat je hoopt dat je er zelf mooi of leuker van wordt of beter wordt behandeld. Nee, ik koop ze omdat ik ze zelf mooi vind. Als ik een mooie goedkope tas tegenkom, dan koop ik die ook. Puur omdat ik het leuk vind.
Winter is coming...
Mijn huidige tas was 80 euro en dat vindvik best duur. Maar ik gebruik hem nu al bijna 2 jaar dagelijks en hij is nog prima.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 21 januari 2017 @ 07:01:

[...]





Doe maar wel



ok, alleen voor jou dan... €2550,-. Sssst, niet verder vertellen he



Maar deze tas vind ik ook echt geweldig mooi, een dure tas kopen alleen vanwege het merk zou ik niet doen, ik moet er echt weg van zijn. en dit is overigens ook niet "gewoon" voor mij. maar door een soort van voordeeltje dat ik had kon het op dat moment. once in a lifetime, zeg maar...
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik had altijd dure Guess tassen omdat ik ze zo mooi vind, maar de kwaliteit is slecht..



Ik heb nu een tas van Bagsac voor 50,-
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 21 januari 2017 @ 09:16:

[...]





Ik kan me ook niet inleven in iemand die een LV koopt. Ik vind die nl. niet mooi. Ik vind het grappig hoe men altijd denkt dat je een designertas koopt omdat je hoopt dat je er zelf mooi of leuker van wordt of beter wordt behandeld. Nee, ik koop ze omdat ik ze zelf mooi vindt. Als ik een mooie goedkope tas tegenkom, dan koop ik die ook. Puur omdat ik het leuk vind.Ik geloof je wel want dat is ook wat ik om me heen zie. Kasten vol schoenen en tassen (en sieraden) en puur om het begeerlijke. Anderen zijn weer van het designmeubilair. Maar zelf voel ik dat niet zo. Ik ben dan weer van het interieur en dan liefst voor een fijne sfeer plus voordelig. Soms heb ik wel een duur ding vanwege de reviews. Zo is iedereen weer anders.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 21 januari 2017 @ 09:26:

[...]



Ik geloof je wel want dat is ook wat ik om me heen zie. Kasten vol schoenen en tassen (en sieraden) en puur om het begeerlijke. Anderen zijn weer van het designmeubilair. Maar zelf voel ik dat niet zo. Ik ben dan weer van het interieur en dan liefst voor een fijne sfeer plus voordelig. Soms heb ik wel een duur ding vanwege de reviews. Zo is iedereen weer anders.Ja, precies. Ik ben dan weer niet van de luxe keuken, badkamers en meubels. Bruynzeel en Ikea voldoen prima .
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 21 januari 2017 @ 09:31:

[...]





Ja, precies. Ik ben dan weer niet van de luxe keuken, badkamer en meubels. Bruynzeel en Ikea voldoen prima .Oeps, dat ging mis. Sorry!
Winter is coming...
Duurste is 50 euro. Een leren tas en die heb ik al 8 jaar.

Heb 2 tassen van leer en 1 nepleren clutch. Voor de bruiloften. Gebruik ik dus amper.



Ik doe ook liever mijn spullen in mijn binnenzak.
quote:Fee-de-Goede schreef op 21 januari 2017 @ 09:39:

Duurste is 50 euro. Een leren tas en die heb ik al 8 jaar.

Heb 2 tassen van leer en 1 nepleren clutch. Voor de bruiloften. Gebruik ik dus amper.



Ik doe ook liever mijn spullen in mijn binnenzak.

Ik vraag me dus al jaren af waarom bijna alle mannenjassen een binnenzak hebben en vrouwenjassen niet.

Ik heb een jas met zo'n zakje en dat is een mannenjas
Alle reacties Link kopieren
Mijn vaste merken waar ik als eerste kijk als ik een tas zoek voor dagelijks gebruik zijn Saccoo van Bosboom en Abro. Varieren tussen de 125 en 350 euro. Heb voor speciale gelegenheden een Chanel en een Hermes, maar die zou ik nu niet meer kunnen betalen dus daar ben ik superzuinig op.
quote:lunaleeflang schreef op 21 januari 2017 @ 09:53:

[...]



Ik vraag me dus al jaren af waarom bijna alle mannenjassen een binnenzak hebben en vrouwenjassen niet.

Ik heb een jas met zo'n zakje en dat is een mannenjas Ja, ik heb er 2 gevonden met zakje maar inderdaad, ze zitten bijna nergens meer in. Heel stom.
quote:lunaleeflang schreef op 21 januari 2017 @ 08:52:

[...]



Wat een rare reactie. Als zij daar toch gewoon blij van wordt??



Ik snap de oordelen in dit topic niet. Niemand heeft er toch last van als de een 50. Tassen heeft of de ander een tas van3500 euro koopt? Is toch hun leven?Dat is prima, maar ga niet zeggen dat je iemand met één tas bewondert. Dan wordt het tijd dat je weer op aarde landt, want dat is een oppervlakkigheid waar niemand beter van wordt.
€25 en dan ga ik nog twijfelen ook omdat ik het duur vind. Ik gebruik een tas omdat het praktisch is.



Mijn goedkope tassen gaan ook jaren mee, 1x miskoop gedaan die na 3 maanden het hengsel eraf had. Gebruik mijn tassen bijna dagelijks.



De tas die ik nu heb koste me niks, mijn tante heeft hem zelf gemaakt voor mijn verjaardag nu 2 jaar geleden.

Super fijne tas ben er heel blij mee. Mooiste tas die ik gehad heb.
Ik heb ze van 4000€ en van 40€..



Ik koop wat ik mooi vind..
Max 100 euro, voor een echt leren tas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven