Mode & Beauty alle pijlers

Websites gezocht met jurken

25-03-2017 22:36 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer heb ik bruiloft van mijn zus en ik ben nu online aan het kijken naar een mooie jurk.

Ik heb nog niks leuks gevonden, weten jullie nog websites waar ik kan kijken?

Alvast bedankt!
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
asos.com
Topvintage!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op asos en missguided gekeken.....nog niks gevonden. Online shoppen valt soms echt tegen, vooral als je ergens naar op zoek bent!! *zucht*
C'est la vie
Wat voor soort jurk zoek je?
Alle reacties Link kopieren
Nelly.com
Wat voor een stijl?

Wat voor een figuur heb je?

Wat is je budget?
Wat zoek je dan?
Kleding.nl
Alle reacties Link kopieren
Poeh omschrijven wat ik zoek: niet te chic/stijf of teveel tierelantijn. In ieder geval niet te kort (heb lelijke knieën), het liefst lang A-lijn en iets met een mouw oid. Geen laag decolleté. Stof maakt mij niet echt uit maar bruiloft is in de zomer dus niet waar ik in zal zweten. Kleur geen wit of zwart of bont (met bloemetjes of drukke print) Mijn figuur is lang 1.78 en slank, maat 36 en ik wil er max. €250,- aan uitgeven.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Bijenkorf.nl
Alle reacties Link kopieren
https://www.ladress.com/en/t/categories/dresses
hemeldress

perfectly basics
Alle reacties Link kopieren
ik heb een paar jaar geleden een jurk gekocht bij lolaliza.com. Nog steeds erg blij mee,
Alle reacties Link kopieren
quote:Noogies schreef op 26 maart 2017 @ 01:10:

Poeh omschrijven wat ik zoek: niet te chic/stijf of teveel tierelantijn. In ieder geval niet te kort (heb lelijke knieën), het liefst lang A-lijn en iets met een mouw oid. Geen laag decolleté. Stof maakt mij niet echt uit maar bruiloft is in de zomer dus niet waar ik in zal zweten. Kleur geen wit of zwart of bont (met bloemetjes of drukke print) Mijn figuur is lang 1.78 en slank, maat 36 en ik wil er max. €250,- aan uitgeven.Een zomerjurk met een mouw, dat gaat moeilijk worden. Hoe lang wil je de mouw? Gewoon schouders bedekt, of echt een lange mouw?
Alle reacties Link kopieren
Www.soliver.nl

Www.esprit.nl
LaDress
Alle reacties Link kopieren
Steps
Waarom een A-lijn als je zo slank bent? Wil je wel echt een jurk of zou je liever een mooi broekpak dragen?
Alle reacties Link kopieren
fashionchick.nl
Alle reacties Link kopieren
Ilovedresses.nl
Of een rok met top?



Alle reacties Link kopieren
quote:forsyth schreef op 26 maart 2017 @ 13:20:

Waarom een A-lijn als je zo slank bent? Wil je wel echt een jurk of zou je liever een mooi broekpak dragen?





Nee ik wil wel echt graag een jurk. Ik hou ook van peplum jurkjes.

Ik zie websites staan waar ik nog niet op heb gekeken dus dat ga ik nu gelijk doen. Heel erg bedankt allemaal
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Claudia strater

Of op een site zoals:

Rinsma

Van tilburg

Mijn modewereld

hebben ze van heel veel merken jurken staan.
https://topvintage.nl/nl/ ... o/the-cherie-dress-in-red

Zoiets? Lang, mauw, a lijn, effen kleur en geen laag decollete.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven