Mode & Beauty alle pijlers

Welk merk / kleur lippenstift?

26-02-2015 06:45 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik vraag me af welk merk / kleur lippenstift jullie gebruiken?



Ik ben zelf enorm fan van de lijn Pupa Velvet Matt, maar er zit hier geen verkooppunt in de buurt en lippenstift via internet bestellen durf ik niet zo goed.



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Altijd dezelfde kleur heel donker bloed rood en dan mat.

Heb laatst een hele fijne ontdekt bij jawel H&M.

Deze is precies de goede kleur en blijft lang zitten.

Heb er laatst maar een voorraad van ingeslagen.



Met lippenstiften heb ik dus helemaal niks met merk, vind goedkopere net zo goed als de duurdere als het maar de goede kleur is en blijft zitten.



Moet wel zeggen dat ik het niet iedere dag

op doe, vind zo een rode kleur als ik sochtends op het schoolplein sta een beetje veel van het goede😊
Chanel 102, altijd en overal.. Behalve sochtends bij het hardlopen😊
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren eentje gekocht van Rimmel, provocalips. Bevalt goed.
Alle reacties Link kopieren
Rouge allure van Chanel en de gloss van Dior.
Alle reacties Link kopieren
Mac red! Mat blijft lang zitten. Chili vind ik ook helemaal fijn!
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Max Factor Lipfinity, kleur 110.

Blijft superlang mooi.



Regelmatig voor 10 euro bij Kruidvat.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Chanel Rouge Coco Shine Intime en Rouge Allure Coromandell, vind de Kiss Kiss lijn van Guerlain ook fijn.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Clarins 107 voor de gewone dagen, beetje nude achtig kleurtje, my lips but better idee.

Verder nog een stel roodtinten van oa mac, clinique, Loreal. Meer voor avondjes uit
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf eigenlijk op zoek naar een donkerrode lippenstift met goudglans. Iemand enig idee welk merk dit heeft?
Ik heb roze, rood, wat meer beige tinten, oranje... Het meeste volgens mij Maybelline en Max Factor.
Alle reacties Link kopieren
Clinique, want die proef je tenminste niet.



Favoriet zijn Cider Berry en Pink Chocolate, beiden, beschaafde kleurtjes. Zoek nog naar een dramatische, maar die heeft Clinique niet.
Draag de laatste tijd vaak Maybelline Vivid Rose. Krijg veel complimentjes, zelfs van vreemden. Verder inderdaad Mac Red.
Alle reacties Link kopieren
Guerlain Rouge G in Gisela en Grenat zijn favoriet. Mac Viva Glam 1 als ik bloedrode lippen wil hebben en geen zin heb om die tijdens een nacht dansen en drinken nog bij te werken.
Essence - Wear berries, paars maar redelijk subtiel

M.A.C. - Creme cup, perfecte nude met een koele roze tint



En als ik een keer wat anders wil draag ik M.A.C. Heroine, een fel-paarse matte lipstick.
Alle reacties Link kopieren
quote:noell schreef op 26 februari 2015 @ 07:51:

Chanel 102, altijd en overal.. Behalve sochtends bij het hardlopen😊Is deze ook longlasting of moet je heel de dag blijven smeren?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik vorig jaar in Londen was, liep ik tegen het merk 'Barry M' aan. Mooie kleuren en gewoon een goede lippenstift. In Nederland nog niet tegen gekomen in de winkel maar is wel op internet te bestellen voor EUR 5,99
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
De kleur lippenstift die ik altijd gebruik is voor de zoveelste keer uit de roulatie genomen. Heel gek maar ik kan bijna nooit slagen met lippenstift. Nu las ik laatst dat er eind februari een nieuwe longlasting lipstick uit zou komen. En vergeten op te slaan, of ergens opgeslagen en ik weet niet meer waar.



Het is een lipstick in 6 kleuren (dus de kans dat er een geschikte kleur voor mij bij zit is nihil), het is een kleur en een glans die je erna erop doet. Het moet 24? of 16 uur op je lippen blijven en je moet het met een speciale make-up verwijderaar eraf gehaald worden.



Ik ga vanmiddag nog wel even googlen maar misschien weten jullie meteen welke ik bedoel?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mylene volgens mij bedoel je deze van Maybeline Superstay. http://www.chesapeakefami ... apeakeFamilyAboutFace.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 26 februari 2015 @ 10:49:

Ik ben zelf eigenlijk op zoek naar een donkerrode lippenstift met goudglans. Iemand enig idee welk merk dit heeft?L'Oréal heeft er 1 in de serie "color riche", volgens mij magnetic coral of orange fever. Heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2015 @ 09:04:

De kleur lippenstift die ik altijd gebruik is voor de zoveelste keer uit de roulatie genomen. Heel gek maar ik kan bijna nooit slagen met lippenstift. Nu las ik laatst dat er eind februari een nieuwe longlasting lipstick uit zou komen. En vergeten op te slaan, of ergens opgeslagen en ik weet niet meer waar.



Het is een lipstick in 6 kleuren (dus de kans dat er een geschikte kleur voor mij bij zit is nihil), het is een kleur en een glans die je erna erop doet. Het moet 24? of 16 uur op je lippen blijven en je moet het met een speciale make-up verwijderaar eraf gehaald worden.



Ik ga vanmiddag nog wel even googlen maar misschien weten jullie meteen welke ik bedoel?

Je bedoelt de Rimmel provocalips, die is inderdaad net uit.



http://veracamilla.nl/201 ... hr-kiss-proof-lip-colour/
quote:anoniempje19877 schreef op 27 februari 2015 @ 08:39:

[...]





Is deze ook longlasting of moet je heel de dag blijven smeren?



Ik kleur eerst mijn lippen helemaal in met het potlood in dezelfde kleur, daarna denk ik een keer of

drie bijwerken. Dat is dan wel van acht uur sochtends tot dat ik naar bed ga.
Alle reacties Link kopieren
Omg! Ik heb een ware lippenstift verslaving, heb er enorm veel dus kiezen is lastig.. Op dit moment is mij favoriet Relentlessly Red van MAC. Mat, koraal-rood :-)
Alle reacties Link kopieren
maybeline 24hour superstay in 542 cherrypie ( donker rood) al jaren, all day, every day.
Alle reacties Link kopieren
quote:SoMiDi schreef op 27 februari 2015 @ 12:02:

Mylene volgens mij bedoel je deze van Maybeline Superstay. http://www.chesapeakefami ... apeakeFamilyAboutFace.jpgmaybeline superstay bestaat al heel erg lang, dus is niet pas uitgekomen wat Mylene zegt. Wel is tie, ik denk al meer dan een jaar geleden, verandert van 12 uur naar 24 uur superstay.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven