Mode & Beauty alle pijlers

Welke deodorant werkt wel?

11-12-2015 10:32 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte al jaren een Dove stick, alleen op heel warme dagen zweette ik er doorheen, maar tegenwoordig loop ik om 10 uur 's ochtends na even een stukje fietsen al met klotsende oksels.

Ik heb de deoleenstick ook al geprobeerd, en de crystal deosteen van het kruidvat.

Bijkomend probleem is dat ik ook op zoek ben naar een deo die geen vlekken in kleding geeft.

Het liefste gebruik ik geen spray.
Ozo.
Ik gebruik al zo´n 10 jaar tot volle tevredenheid de Deoleen creme.
Die super rexona. Maximum protectie, gebruik ik 2 keer per week. Geen meur en geen plekken. En ik ben een zweetkees.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweet heel veel en gebruik daarvoor Syneo5. Deze spuit je voor het slapen gaan op en werkt 5 dagen. Je kunt uiteraard gewoon douchen en je oksels wassen in die dagen.

Ik gebruik m in combi met de Rexona cotton dry stick.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Rituals, ik wil nooit meer anders.
Rexona max protection inderdaad. En verder gebruik ik odorex de roller. Die werkt ook erg fijn en blijft lekker ruiken! Nivea werkt bijvoorbeeld bij mij absoluut niet, dan ruik ik eind van de dag alles behalve fris
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 11 december 2015 @ 10:38:

Ik zweet heel veel en gebruik daarvoor Syneo5. Deze spuit je voor het slapen gaan op en werkt 5 dagen. Je kunt uiteraard gewoon douchen en je oksels wassen in die dagen.

Ik gebruik m in combi met de Rexona cotton dry stick.Waarom gebruik je dan ook nog de rexona stick?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 11 december 2015 @ 10:38:

Rituals, ik wil nooit meer anders.Echt? En ben je iemand die veel zweet?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Rexona, zo'n crème stick achtig ding niet zo'n roller.

Dan de groene met aloe Vera, die blauwe werkt bij mij niet.

Groen is niet overal te koop in die stick, wel bij de Kruidvat hier
Ik vind Odorex erg fijn. In periodes dat ik merk dat ik veel zweet neem ik Odorex Extra Dry. En in mindere periodes Odorex Natuurlijk Fris. Niet volledig vlekvrij, je moet hem niet uitgebreid op je zwarte shirt smeren, maar hij vlekt niet snel, hooguit een witte waas aan de binnenkant van je shirt die er goed uit gaat in de was.



Van odorex heb je ook nog iets dat je twee keer per week s avonds gebruikt en je de dagen erna minder zweet. Al ees geprobeerd? Weet even niet meer hoe het heet.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheJoker schreef op 11 december 2015 @ 10:35:

Die super rexona. Maximum protectie, gebruik ik 2 keer per week. Geen meur en geen plekken. En ik ben een zweetkees.Deze inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:hallekie schreef op 11 december 2015 @ 10:40:

[...]





Waarom gebruik je dan ook nog de rexona stick?



Omdat ik zoveel zweet dat het na 2 dagen al minder werkt bij mij. En om de twee dagen spuiten vinden mijn oksels meestal niet zo leuk met de alcohol die erin zit.

Zomers doe ik dat wel eens, anders druipt het van me af. Maar ook dan probeer ik om de 3 dagen te doen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Een doe stick werkt sowieso al niet echt, is al plakkerig en nog vies ook. Ik heb altijd de deo van dove gewoon de spuitbus en dan zweet ik dus gewoon niet, heb ik ander merk dan zweet ik mij helemaal kapot.
De neutral roller is heel fijn. Geen parfum geur, geen witte vlekken en hij beschermt goed (geen penetrante zweetlucht in kleding meer).
Alle reacties Link kopieren
Baking soda.
Alle reacties Link kopieren
De roller antiperspirant van Clinique. Werkt echt super. Een paar jaar geleden gebruikte ik ook dat dep spul van odorex (zit in een flesje). Deed ik twee keer per week ' s avonds op na het wassen van mijn oksels. Het prikte wel even als de hel, maar het werkte top voor mij.
Ik gebruik neutral, de parfums in de deo's geven bij mij juist stank.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan juist helemaal niet tegen Rexona, als ik die opdoe ruik ik al na een uurtje als een bos uien. Maar Dove dry werkt nu wel aardig. Ik heb altijd een deo bij me voor het geval dat, want ik ben ook een ontzettend zweetkind.
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer al jaren bij Roc Keops. Is te koop bij apothekers en sommige drogisten en parfumerieën. Niet echt goedkoop (10 euro per fles) maar werkt als een tierelier. Ik gebruik zelf de spuitbus, maar is er ook als roller, stick en pompspray. Zonder parfum en zonder alcohol, dus mijn huid verdraagt het goed, itt veel andere producten.
Ik gebruik de dove roller, dus niet die cremestick. Die werkt wel goed bij mij. En ik ben ook echt een zweetkees, in de zomer loopt het normaal in druppels van mijn lijf. Zwemmen in chloorwater werkt trouwens ook goed ben ik achtergekomen! Ik nam op vakantie elke ochtend een duik in het zwembad, niet afspoelen verder en de hele dag droog maar ja, om daarvoor nou een zwembad aan te leggen in de tuin is ook weer zowat hè...
quote:TheJoker schreef op 11 december 2015 @ 10:35:

Die super rexona. Maximum protectie, gebruik ik 2 keer per week. Geen meur en geen plekken. En ik ben een zweetkees.Die heb ik ook, niet eens omdat ik heel veel zweet maar van de meeste deodorant ga ik juist meer stinken dan zonder deodorant en van deze niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:hallekie schreef op 11 december 2015 @ 10:40:

[...]





Echt? En ben je iemand die veel zweet?

Ik zweet veel tijdens sporten en in de zomer bij warm weer, maar 's winters gewoon normaal.

De deo van Rituals in antiperspirant.
quote:Hamzter schreef op 11 december 2015 @ 10:59:

Baking soda.

dit. In gelijke hoeveelheden mengen met kokosvet en maizena. Werkt echt heel goed.

Ik kan een hele avond in een bloedhete zaal salsa dansen en dan nog ruik je niks (zweten doe je toch wel, alleen vrijwel reukloos)

Voorheen gebruikte ik odorex extra dry, maar daar kreeg ik op een gegeven moment uitslag van. Ik krijg sowieso snel uitslag van deo's, make-up en cremes.



Ik moet wel zeggen dat als ik een dag veel zweet ik ook van de baking soda jeuk krijg, maar dan is het meestal voldoende om mijn oksels een dagje rust te geven.

Op dagen dat ik niet veel hoef te doen gebruik ik of niks of sanex nature, die werkt redelijk goed bij mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen schreef op 11 december 2015 @ 10:48:

Van odorex heb je ook nog iets dat je twee keer per week s avonds gebruikt en je de dagen erna minder zweet. Al ees geprobeerd? Weet even niet meer hoe het heet.Odorex extra dry. Ik heb er ook een hele tijd veel last van gehad, maar dit maakte het een stuk minder. Er zitten aluminiumzouten in. Ik heb hetzelfde spul ook wel eens op recept van mijn huisarts gekregen toen Odorex het nog niet op de markt had.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 december 2015 @ 12:17:

[...]



dit. In gelijke hoeveelheden mengen met kokosvet en maizena. Werkt echt heel goed.

Ik kan een hele avond in een bloedhete zaal salsa dansen en dan nog ruik je niks (zweten doe je toch wel, alleen vrijwel reukloos)

Voorheen gebruikte ik odorex extra dry, maar daar kreeg ik op een gegeven moment uitslag van. Ik krijg sowieso snel uitslag van deo's, make-up en cremes.



Ik moet wel zeggen dat als ik een dag veel zweet ik ook van de baking soda jeuk krijg, maar dan is het meestal voldoende om mijn oksels een dagje rust te geven.

Op dagen dat ik niet veel hoef te doen gebruik ik of niks of sanex nature, die werkt redelijk goed bij mij.Maar hoe breng je dit dan aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven