Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Dancingloes, leuk, een nieuwe geur, geniet ervan! Ik ken hem nog niet, zal gauw eens gaan snuffelen.



Plom, welkom terug! Wat fijn dat de bruiloft zo mooi en indrukwekkend was.

En beterschap/sterkte, een oorontsteking is vervelend en pijnlijk!



Vanavond in Muscs Koublaï Khän - Serge Lutens.



Fijne avond!



Alle reacties Link kopieren
Kate Moss Lilabelle ~ new fragrance.



Model Kate Moss has launched Lilabelle, a new floral fragrance for young girls named after her daughter, Lila Grace:



A fusion of contemporary and classic… For young girls becoming women and women who want to be young girls! Playfully sophisticated and delicately loud.



The Lilabelle fragrance is a floral woody musk. It is sensual, enveloping, voluptuous, feminine but fresh and sparkling with a very audacious character.



The notes include mandarin, osmanthus, freesia, lily, night blooming jasmine, plumeria, sandalwood, amber and heliotrope.



Kate Moss Lilabelle is available in 30 ml Eau de Toilette, and can be found now at mass market stores in the UK.



http://www.nstperfume.com ... -lilabelle-new-fragrance/
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met Parfum Outlet .nl??

Qua prijs / betaling / levering / is het de orginele edt og edp??

Zover ik het kan zien is die vrij voordelig of heeft iemand anders nog tips??

Wil met kerst nog enkele geurtjes inslaan vandaar deze vraag.
Alle reacties Link kopieren
Leeuwin1962, zelf vindt ik de Parfumconcurrent.nl, en Parfumsuper.nl wel gunstig wat betreft de prijzen.

De levering duurt ietsjes langer, maar het zijn altijd

de orginele geuren! Zeker het wachten waard!

Er zijn uiteraard nog vele anderen site´s, zelf kijk ik altijd bij

Beslist.nl als ik een geur zoek, en pik de gunstigste prijs eruit.

Zeker de moeite waard, er kan soms veel prijsverschil in zitten.



Vandaag in Insolence Guerlain Eau de Parfum.



Fijne avond!
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Plom, wat fijn dat het zo leuk is geweest! Hou je er mooie herinneringen aan over he! En beterschap! Hoop dat het snel over is!



Girl, fijn dat je weer een geur kunt gebruiken, hoop voor een langere periode!



Ik was vandaag in Ginger Musk van Montale

ginger, blackberry, red berries, white musk



Fijne avond nog!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Leeuwin, ik heb zelf geen ervaring met ParfumOutlet maar deze webshop is zeker betrouwbaar en de geuren zijn origineel.



Berteke, lekker, Ginger Musk!



Vandaag in Jules - Dior (vintage versie).



Jules: bergamot, lavender, galbanum, artemisia, basil, black pepper, caraway, cumin, cyclamen, jasmine, carnation, rose, tonka bean, suede, leather, amber, cedar, sandalwood, fir, oakmoss, costus, musk.



Fijne avond!



Alle reacties Link kopieren
Goedesmorgens meiden,



Dalida, nee ik had de griep, begon met keelpijn en toen bemmm koorts, loopneus, hoesten, rillen, ik heb geleefd op creamcrackertjes en boulion, ik kon niet eens op mijn pootjes staan voor te koken. Aan geurtjes dacht ik totaal niet hahahhaa



Berteke, dank je meis. Ben zekers blij weer geur te kunnen opdoen.



Gisteren, gespeeld, ging naar mijn idee Kl*te! stem was hem niet helemaal en mijn basspel werd bellemerd door klamme natte handjes ( ik blijf podium angst houden !!! grr) Annyway's ik was in Poeme-Lancome, dus wel lekker ruikend Kl*te



Nu fris op, en ik kies vandaag voor: Hynotic Poisen- Dior.



Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Fijn dat je weer wat opgeknapt bent Girl ! Heerst enorm .



Thanks Dalida &Berteke&Taylor !



Ooronsteking stuk minder geworden ,maar voel mij nog niet helemaal toppie .Keelpijn ,hoofdpijn,zal wel een virusje zijn .

Heb zowaar klokje rond geslapen ,zonder vliegwerk.. ;-)heerlijk



Nu zo douchen en ik ga voor Angel EDP ,fijne dag allemaal



adios ,

Plom
Goedemorgen,



Plom en Girl fijn dat jullie je al wat beter voelen! Ja het heerst ook, ben zelf 3 weken verkouden geweest



In Alien - Thierry Mugler vandaag



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi



Plom, Girl, fijn dat jullie je weer iets beter voelen. Ik klop af, nog nergens last van.



Ik heb een Montale weekje, vandaag in Black Purple van Montale

Top: greedy plum, fresh orange

Heart: rose petals, geranium bourbon, patchouli, red fruit cocktail

Base: grey amber, teak wood, white musk



Fijne avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,



Girl, fijn dat je je weer wat beter voelt, net wat Plom en Taylor al zeggen: het heerst enorm, ik hoor van veel mensen om me heen dat ze griep hebben.



Plom, rustig aan, en beterschap!



Berteke, prachtige geur he, Black Purple, bloemig, fruitig en hij blijft echt superlang hangen!



Vandaag overdag was ik in Amandes Orientales van Montale en nu in L'air de Rien van Miller Harris.



Fijne avond!



Alle reacties Link kopieren
Moschino - Funny
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in Eaudemoiselle Givenchy, beetje Vintage geur, kan mij herinneren dat mijn tante vroeger ook naar zoiets rook.

Zij gebruikte meestal de eerste geur van Schiaparelli, doet deze geur mij aan denken, zo zie je maar weer hoe dat in je geheugen gegrift staat.

Schiaparelli van dit parfumhuis hoor je niet zo heel veel meer helaas, maar deze maakte vroeger prachtige geuren!
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Vandaag in Un Petit Rien - Miller Harris.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal.



Dank je wel Dalida ,zit lekker in het zonnetje ,beschut,goed te doen .



houwen zo Berteke !;-)



Vandaag in Obsession CK



bye bye
Goedemiddag,



Je ruikt lekker Plom



Vandaag in Fantasy - BS



Fijne dag nog!
Alle reacties Link kopieren
goedeavond !



Plom, fijn dat jij ook alweer aan de opknappert bent gearriveerd



idd het heerst pfff, hopelijk blijven jullie bespaard.



Vandaag in: 5th avvenue-Elisebeth Arden.



Fijne avond!



Taylor, no shitgames hoor
Girl
Midnight Rose Tresor

Heb deze nog maar net. Krijg er erg veel complimenten over. Ik blijf ook maar aan mezelf ruiken
Alle reacties Link kopieren
Mademoiselle, al begin ik deze 'beu' te raken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Vandaag in Intrigant Patchouli - Parfumerie Générale.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Madonna Truth or Dare ~ new fragrance.



Madonna will launch Truth or Dare by Madonna, her debut fragrance, in March under arrangements with Coty. The fragrance is associated with her upcoming Truth or Dare lifestyle brand, and will be geared at women 25-45.

Per Madonna,



I have always been obsessed by fragrance and for years wanted to create something personal that was an expression of me, but that other people could relate to as well. Something classical and timeless and yet modern. My oldest memory of my mother is her perfume. I carry it with me everywhere. She always smelled like gardenias and tuberose, an intoxicating mixture [that was] feminine and mysterious. I wanted to re-create this scent, but with something fresh and new about it as well.



Truth or Dare was developed by perfumer Stephen Nilsen, and is described as a "white floral with a signature gourmand underneath"; notes include gardenia, tuberose, neroli, jasmine, benzoin, lily, vanilla, caramelized amber and musk.



Madonna Truth or Dare will be available in 30, 50 or 75 ml Eau de Parfum ($39-68) and in matching body products. It will be exclusive to Macy's on launch.



http://www.nstperfume.com ... th-or-dare-new-fragrance/
Goedemorgen,



In een proefje van Scandal - Roja Dove.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik breek eventjes in! Ik ben op zoek naar een nieuw parfum. Het parfum dat ik nu al bijna een paar jaar draag, Aparition van Emanuel Ungaro, is op en ik wil graag een keer een ander luchtje. Nu heb ik laatst wel in de douglas gestaan en enkele luchtjes geprobeerd, maar ik vind het maar lastig!



Ik heb een proefmonster meegekregen van DKNY, Golden Delicious. Op zich vind ik dit parfum wel lekker, maar toch nog niet geweldig. Ik wil weer zo'n parfum waarbij ik inderdaad de hele dag aan mezelf blijf snuffelen

Ook had ik nog een sample liggen van Thierry Mugler, Womanity. In eerste instantie vond ik m wel wat fris en niet echt mijn ding. Maar het heeft wel wat op zich. Maar toch ook nog net 'je van het'.



Hebben jullie tips hoe ik weer aan een favoriet parfum kan komen? Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik een sample van een bepaald parfum van Roberto Cavalli had, dat was ook wat zwaarder, maar echt heerlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ikjexx, een nieuwe geur uitkiezen is inderdaad lastig! Mijn tip is: blijven testen, blijven uitproberen.

Als ik kijk naar Apparition en Golden Delicious denk ik dat de volgende geuren misschien wel bij jou passen: Insolence van Guerlain, Shalimar Parfum Initial van Guerlain, Sensual Jil van Jil Sander, Nina van Nina Ricci en Kenzo Amour van Kenzo. Succes en veel snuffelplezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven