Mode & Beauty alle pijlers

Welke jurk (van de 2)?

21-11-2014 09:56 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een expositie die ik organiseer. Er is pers bij aanwezig, het is feestelijk maar ook serieus. Gaatover kinderen met een beperking.



Ik heb een paar weken geleden al deze jurk gekocht (maat L) http://www.sissy-boy.nl/women/jurken/ju ... 38892.html Maar ben niet helemaal tevreden. Hij is klassiek, valt mooi maar een beetje saai denk ik.



Gisteren was ik in de stad en zag in de etalage van Steps deze http://www.steps.nl/maliha-dress

Ik vond hem prachtig en het stond ook heel mooi. Nadeel was die steentjes bij de hals als een soort ketting. Niet helemaal mijn ding maar maakt het ook erg gevoelig. In de jurk die ik paste zat al gelijk een haal (bovenkant is een soort van pantystof) door die steentjes. Bovendien is de jurk 120 euro. Ik heb hem ook niet meegenomen omdat het ene exemplaar dus al een haal had en de ander miste het knoopje van de achtersluiting.



Wat vinden jullie?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lekker die eerste houden..



wat je zegt, die tweede is erg kwetsbaar.

Daarnaast, als die eerste je leuk staat, is die ook gangbaarder voor meerdere gelegenheden. En niet alleen met kerst zogezegd.





Klassiekere jurk moet je zelf spannend maken! Killer heels eronder, mooie sieraden, stola oid. Speel er een beetje mee
Alle reacties Link kopieren
De tweede jurk is te kwetsbaar, die zou ik nooit kopen. Of ie nou mooi is of niet.



De eerste jurk is inderdaad wat saai en braaf. Waarom niet op zoek naar iets kleurigers?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de 2e jurk veel mooier. Ik vind de eerste zelfs een beetje tuttig....

Maar ik ken jouw figuur niet en weet dus niet hoe eea jou staat.



BTW, via de site is de jurk nu afgeprijsd naar ¤ 95,95.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Jurk nummer 2! Is eleganter en mooier, vind ik. Hij is geen 120 euro, maar 95 trouwens (afgeprijsd).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de eerste jurk mooi. Doe er wat grote, kleurige oorbellen bij, dezelfde kleur pumps en het ziet het al een stuk minder saai uit.
Alle reacties Link kopieren
Nummer 2! En ik zou dat bontje er ook bijkopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind de tweede jurk ´over the top´ voor de gelegenheid.

Ik zou de eerste jurk wat fleuriger aankleden met accessoires.
Alle reacties Link kopieren
quote:patchouli_ schreef op 21 november 2014 @ 10:00:

De tweede jurk is te kwetsbaar, die zou ik nooit kopen. Of ie nou mooi is of niet.



De eerste jurk is inderdaad wat saai en braaf. Waarom niet op zoek naar iets kleurigers?Heb me rot gezocht. Denk wel 50 jurken gepast. Die 2 waren de enige waar ik enthousiast van werd. Vind dat ik niet het meest makkelijke figuur heb. Maat 38/40, volle heupen, slanke taille, geen lange benen, babybuikje.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kirikou schreef op 21 november 2014 @ 10:06:

Ik vind de tweede jurk ´over the top´ voor de gelegenheid.

Ik zou de eerste jurk wat fleuriger aankleden met accessoires.Tips?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Eerste jurk vind ik veel geschikter voor de gelegenheid. Nagels mooi gelakt, mooie pumps erbij, armband en oorbellen en klaar is Klara.
Fortis et liber
Jurk 1.

Jurk 2 is te feestelijk voor de gelegenheid vind ik. Bovendien geef je zelf al aan dat hij niet helemaal jouw ding is en dat hij door het bovenstuk erg kwetsbaar is. Dat is gewoon zonde, want hij zal snel stuk zijn.



Jurk 1 inderdaad wat opleuken met een bv mooie gekleurde sjaal, oorbellen, broche, een ceintuur, hakken, panty etc.

Als je het zelf niet zo goed weet, zou ik met de jurk naar een winkel gaan met dat soort accessoires en je laten adviseren.
Alle reacties Link kopieren
De eerste. Ik vind de tweede jurk niet zo mooi, beetje gehaakt tafelkleed.

Bovendien zou ik liever niet een jurk nemen waar bij het passen al halen in zitten.



De eerste jurk met gekleurde accesoires beetje aan kleden? ( tas, pumps).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Jurk 1 is veel leuker, ik hou van simpel, jurk 2 vind ik echt niks.
De eerste jurk is simpel, maar met mooie gekleurde schoenen (hoge hak) en opvallende sieraden vind ik het stijlvol.

De tweede jurk vind ik niets door de stof, de kleuren en de ketting.

Jurken van Steps vind ik sowieso niets.

Ik zou de eerste dus aandoen.
Jurk 1. Als je tijd hebt, je haar nog even laten stylen bij de kapper, paar killerheels erbij en gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jurk 1 veel mooier en stijlvoller.

Prima voor deze gelegenheid.

Die 2e vind ik erg kitscherig, goedkoop zelfs met al die blingbling. Lijkt op van die jurkjes van de markt of goedkope winkeltjes.
Ik zou dan voor de eerste jurk gaan; daar heb je waarschijnlijk langer plezier van, dan van het exemplaar van Steps.

Zelf heb ik wel een soortgelijke jurk gezien maar dan met V-hals en overslag van King Louie; vind ik persoonlijk mooier dan zo'n hoge hals. Je zou daarbij ook een mooie ketting kunnen dragen. Wellicht is die te bestellen bij bijvoorbeeld Zalando? Je zou het dan morgen in huis kunnen hebben maar dat is misschien niet op tijd als je morgenochtend de jurk al nodig hebt... Succes!
Eerste jurk met een shawl als stola, en met mooie pumps. Tweede is over de top, en voor dat geld al zoveel dingetjes niet goed bij degene die je paste, die zou ik echt niet kopen.
Alle reacties Link kopieren
Jurk nr 2 kan alleen met kerst of als je 's avonds een beetje leuk naar een feestje gaat of uit eten.



Die kan echt niet voor de opening van een serieus (zakelijk?) iets.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Jurk 1. Als de twee exemplaren van steps al stuk waren, dan ga je er niet lang plezier van hebben. Wil je 10 minuten genieten van een jurk van 95 euro?

Jurk 1 lijkt me ook beter passen bij het evenement, maar dat kan je zelf het beste inschatten.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Jurk 1. Wat leuk opfleuren met sieraden, leuke pumps en een sjaal?



Jurk 2 is over the top.



Snap sowieso niet echt het probleem. Het is morgen al, jurk 2 was in jouw maat al beschadigd, waarom zou je dan een beschadigde jurk willen kopen? Via internet is hij vermoed ik niet meer op tijd binnen.
Carpe Diem!
Zeker weten 2. Ik vind 1 te veilig, te simpel, te doorsnee....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uiteindelijk toch die jurk 2 niet meer gekocht dus jurk 1 it is.

Ik moet over 20 minuten weg dus kan er nu niks meer aan veranderen.

Thanks voor jullie mening!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
quote:boannan schreef op 22 november 2014 @ 09:37:

Ik heb uiteindelijk toch die jurk 2 niet meer gekocht dus jurk 1 it is.

Ik moet over 20 minuten weg dus kan er nu niks meer aan veranderen.

Thanks voor jullie mening!





Ik wist het! Ik dacht nu voor de verandering er aan om eerst de laatste reactie te lezen. Ik ga nu kijken naar de jurken maar nummer 1 is het geworden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven