Mode & Beauty alle pijlers

Welke jurk voor bruiloft?

09-08-2014 10:08 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, ik kan niet kiezen! Ik heb nog even hoor (understatement). Het is een bruiloft in de lente (mei) en het kan dus alle kanten op met het weer.

Ik sta het best in felle en donkere kleuren en dan het mooist in rood (variërend van wijnrood tot felrood) en blauw (variërend van donkerblauw tot diepblauw, absoluut geen lichtblauw).

Ik ben slank, maat 36, maar heb wel een beetje een buikje (erfenis van 4 zwangerschappen). Dat mee genomen hebbende, welke jurk is volgens jullie de beste optie voor mij? Of welke is gewoon het mooiste

Ik twijfel tussen deze drie jurken.











De laatste kan ik geen plaatje van plakken, even op de link klikken (als je wilt ): http://topvintage.nl/nl/v ... classy-rouge-pencil-dress
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
De laatste.
Die eerste rode!! Erg mooi!
Ik vind de rode kleur mooier voor een bruiloft, donkerblauw is wat somber en zakelijk, maar zou je natuurlijk wel op kunnen vrolijken met kleurige assecoires. Ik vind hey model van de blauwe leuker.
De eerste. Absoluut. Wat een prachtige jurk. Heb je een link voor me? I wanna have!
Alle reacties Link kopieren
De eerste! Mooi!
Alle reacties Link kopieren
De eerste.
Alle reacties Link kopieren
Deze twee foto's hierboven zijn allebei mooi, die van Topvintage vind ik iets minder. Als ik moest kiezen, zou ik zeggen: de blauwe!



Welke kleur haar heb je? Ik vind een blauwe jurk mooier bij blondines en een rode jurk mooier bij brunettes. Maar dat is persoonlijk
evyblissy wijzigde dit bericht op 09-08-2014 10:53
Reden: typfout
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren




Ik vind de laatste het mooist, omdat die onderin wijder uitloopt. Dat vind ik gewoon mooier dan strak aan de onderkant.
Alle reacties Link kopieren
De eerste is supermooi!
De eerste! De roezels (?) op de buik werken mooi camouflerend. De blauwe oogt wat goedkoop qua stof, erg tekenend en los. De laatste vind ik tuttig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de laatste echt te truttig voor een bruiloft. De eerste vind ik het mooist.
Zonder twijfel de eerste rode!

Hier ook binnenkort een bruiloft maar zwanger dus helaas geen optie voor mij.
Alle reacties Link kopieren
De eerste!



Die laatste vind ik zelf een beetje truttig.

Die blauwe kleedt denk ik minder je buikje af.
She needed a hero. So that's what she became.
De eerste. Maar hoe groot is je 'buikje'?

Deze modellen zijn niet geschikt als je echt een behoorlijke buik hebt. Een heel klein beetje kan, maar echt enorm zichtbaar zou ik voor een ander model kiezen.
Alle reacties Link kopieren
De eerste!
De eerste!
quote:Ephina schreef op 09 augustus 2014 @ 10:34:

De eerste. Absoluut. Wat een prachtige jurk. Heb je een link voor me? I wanna have!Plaatje zegt Stop Staring Uma dress.



En ik ben het moet zowat iedereen eens: die eerste.
Alle reacties Link kopieren
De eerste!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de tweede het mooist, op de voet gevolgd door de eerste. De derde vind ik 10 keer niks. Vreselijk gewaad



Edit: ik heb me bedacht. De eerste vind ik bij nader inzien toch het mooist nu ik ze op de site bekeken heb.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
De eerste.. Prachtig!
Ja, de eerste!
De eerste, zeker weten!

Maar wat n geld!
Alle reacties Link kopieren
De rode (eerste)! Prachtige jurk :-D
Alle reacties Link kopieren
De eerste, rood

Prachtig!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven