Mode & Beauty alle pijlers

Welke maat voor Adidas Superstars?

29-05-2015 22:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ik wil graag Adidas superstars kopen in maat 38. Ik heb in de winkel alleen 38 2/3 kunnen passen (alles was verder al uitverkocht) en die was te groot.



Ik wil ze graag in Amerika bestellen. Ik weet alleen niet welke maat ik moet nemen in de Amerikaanse maten. Heel veel sites zeggen namelijk iets anders..



Heeft iemand toevallig deze schoenen al in maat 38? en welke US maat staat daar dan binnenin? Wel graag in dames maat want dat is volgens mij ook weer anders in Amerika.



Ik zou het graag willen weten. Ik zoek echt al heel lang.
Alle reacties Link kopieren
Ownee toch..

Ik zie al zoveel mensen met die lompe schoenen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou op amazon.com kijken. Daar zie je bij elke schoen een tabel met maten en ook reviews van de kopers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je kan google'n op Adidas schoenmaten dames USA



6- is maat 38
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bestel je ze niet gewoon op de site van Adidas je kunt ze zelf ontwerpen. Iemand die ik ken had ze met gouden streepjes echt te leuk gewoon op Adidas.nl
Alle reacties Link kopieren
http://www.adidas.nl/dames-superstar
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen. Zoek eens op klacht.nl en daarna op Adidas. Ik heb er zelf geen klacht op geplaatst maar na slechts 2 keer!!!! een middag waarop ik er 2 uur op had gelopen (in totaal dus vier uur) had ik dezelfde problemen. De zool laat los. En zo te zien was ik niet de enige.... Gewoon niet kopen. Dikke dikke miskoop. Dit is slechts pagina 1 van afgelopen WEEK!! Er volgen nog 10 pagina's. Dus zeker niet uit de US laten importeren, betaal je nog invoerrechten ook voor schoenen die na 2 keer dragen al naar de kloten zijn. Ik loop al 20 jaar op Adidas (smalle voeten) en bij elk soort meer dan dik tevreden, maar de Superstas zijn van een kwaliteit waar de Wibra zijn neus nog voor zou ophalen als ze een tientje hadden gekost. Echt gewoon NIET doen!!!



http://www.klacht.nl/adidas/









De naden bij de neus laten los van mij witte adidas superstar (wit) maat 38

Klacht van Meve1996 op 28 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

Ik heb voor 2 maanden terug de witte Adidas superstar met zwarte strepen maat 38 op de Adidas .nl besteld. Nu zie ik dat de naden bij de neus los laten waardoor er nu water door heen loopt. Ik ga... Lees meer





Reageer als bedrijf Gelezen 23





naden neus los adidas superstar

Klacht van venessa1901 op 28 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

Vorige week voor mijn zoon voor het eerst wat duurdere schoenen gekocht bij sport 2000. Merk adidas superstar en nu na een week zijn bij beide schoenen de naden aan de zijkanten van de neus al helemaal los. Mijn zoon... Lees meer





Reageer als bedrijf Gelezen 24





Scheur

Klacht van dmok op 26 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

Ik heb niet lang terug Adidas Superstars gekocht. Ik was er zuinig mee en droeg ze niet dagelijks. Tot mijn verbazing, toen ik ze een keer schoonmaakte zag ik in de zijkant bij de zool een scheur, beide schoenen. Ik... Lees meer





Reageer als bedrijf Gelezen 44





Gaatjes in nieuwe gympen

Klacht van Nataschja op 26 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

Na vijf keer dragen zat er een gaatje in mijn ieuwe Adidas gympen a 90 euro bij de grote teen. Ik terug naar Blendz Maarssenbroek waar ik ze gekocht had. Zij stuurde de schoenen naar Adidas. Een klein twee weken... Lees meer





Reageer als bedrijf Gelezen 44





Scheur bij zool

Klacht van Dmokhtari op 26 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

Ik heb in februari mijn paar adidas Superstar gekocht. Ik was er erg blij mee en was er daarom ook zuinig mee. Ik droeg ze niet dagelijks en maakte ze vaak schoon. Tot een keer ik de schoenen bekeek en... Lees meer





Reageer als bedrijf Gelezen 38





Adidas superstar neus scheurt aan de zijkant.

Klacht van Haanh op 24 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

Op 16 april witte Adidas superstars gekocht, draag ze niet dagelijks. Tot mijn verbazing ontdekte ik vandaag dat aan de zijkanten van de rubberen neus scheuren ontstaan tussen het rubber van de neus en het leren gedeelte. Bij mijn vorige paar had... Lees meer





Reageer als bedrijf Gelezen 64





Superstar Foundation

Klacht van birgitmaria op 22 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

De schoenen Superstar waren binnen 10 dagen kapot. Daar waar de schoen moet buigen bij de aanzet van de tenen vielen aan beide schoenen spontaan gaten in. De winkel vertelde dat de schoenen te vroeg in productie genomen waren. Mijn kleinkind krijgt geen... Lees meer





gescheurd

Klacht van joyce123 op 22 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

De naden van de Superstar zijn na een paar weken al gescheurd! Nu zie ik dat dit een voorkomende klacht is. Jammer want ze zijn zo leuk! Lees meer





Adidas superstar

Klacht van Harrieendiana op 17 mei 2015 over Adidas in de categorie Sportmerken

Neus van Adidas superstar laat los van zijkant, dit na zeer korte tijd. 1 maand sporadisch gedragen. Lees meer
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik persoonlijk voor k Swiss gaan die lijken er veel op en zijn helemaal van leer
Alle reacties Link kopieren
quote:Diamond1983 schreef op 30 mei 2015 @ 00:25:

Dan zou ik persoonlijk voor k Swiss gaan die lijken er veel op en zijn helemaal van leer



Die heb ik nu ook. En daar heb ik geen problemen mee. En nogmaals ik werk voor een echte formele organisatie en ben nooit, maar dan ook nooit casual. Zelfs niet in het weekend. Ik heb de superstars dus echt maar 2 keer gedragen in een maand tijd. En beide keren niet langer dan 2 uur. Toen ik een klacht indiende bij de winkel (eerst) en later bij Adidas zelf (met de lijst dezelfde klachten, dus bekend probleem) zeiden ze; ach mevrouw, dat kan iedereen zeggen, maar u moet er niet mee het water in. Pardon? Ik heb er twee uur in Haarlem op gelopen en twee uur in Almere stad. Hoe bedoel je ... water... kortom, met je klacht wordt ook niks gedaan. Twee keer gedragen en ze liggen sinds 3 uur in de ' kledingverzamelcontainer' een blok verder. Kut kwaliteit en nooit meer adidas ondanks 20 jaar tevreden. Overigens, een leuk weetje, twee jaar geleden hebben ze hun productie verplaatst naar een niet nader te noemen 'onderbetaalden' land. En sindsdien schijnt dit probleem dus te bestaan. Verbazingwekkend.. niet?



Zoals Bella zou kunnen zeggen... Ik heb onderbroeken van de Zeeman die decennia langer meegaan voor een euro
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is echt schandalig zeker voor dat geld
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd terug een nieuw paar geordend nadat ik mijn oude 2ehands had verkocht en ik had achteraf zoveel spijt, want mijn oude paar was kwalitatief geweldig en die nieuwe zo matig dat ik ze heb teruggestuurd D:
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Om die reden heb ik Stan Smith's van Adidas gekocht. Helemaal van leer en zitten erg fijn. Ik zou ze in ieder geval niet uit Amerika importeren. Vergis je niet in de invoerkosten! Dat kan dis een duur grapje worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven