Mode & Beauty alle pijlers

welke primark vandaag bezoeken qua drukte/chaos?

25-10-2014 10:06 86 berichten
Ik snap dat vandaag sowieso geen goede dag is maar mijn man wil er perce een keer heen Rotterdam poolsterplein is de dichts bijzijnde, maar dat is bij Alexandrium toch? Vond ik zelf een vreselijke vestiging. Daarna komen Zoetermeer, Almere en Hoofddorp. Die liggen allemaal even ver weg vanaf ons. Het word dus 1 van die 3, maar welke is de beste keus vandaag ivm drukte en chaos? Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen?
X
anoniem_7760 wijzigde dit bericht op 11-07-2016 23:17
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij ons (gelderland) is het om 09.00 nog goed te doen, daarna op zaterdag eigenlijk gewoon niet.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik zou Almere doen, maar dat is omdat ik Zoetermeer en Hoofddorp niet ken. Qua plaats is Hoofddorp dan misschien toch handiger, want de mensen in die buurt kunnen ook nog naar Zaandam. En Hoofddorp is niet zo makkelijk bereikbaar als Almere. Dus misschien dan toch Hoofddorp qua plaats.
Alle reacties Link kopieren
Zoetermeer vind ik altijd wel te doen, maar ik ga dan op een door de weekse dag dus ik weer niet hoe het vandaag zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mijn man lekker alleen laten gaan in die drukke Primark.
Alle reacties Link kopieren
Ben er maandagmiddag voor het eerst én het laatst geweest. Alexandrium. Wat een horrorwinkel.
Ik ga wel zelf mee wil een foute kersttrui kopen nog haha!
Alle reacties Link kopieren
Zoetermeer was de laatste keer dat ik er was relatief rustig, daar kun je ook goedkoop parkeren en de winkel ligt naast de parkeergarage. Maar naar die in Hoofddorp en Almere ben ik nog nooit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Een man die perse zelf naar Primark wil?





Mijn man gaat vrijwillig mee, dat vond ik al heel wat!

Wij gaan straks naar Arnhem of Enschede.
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon naar een willekeurige vestiging. Je man zal al snel zien hoe druk en chaotisch het is en wil dan waarschijnlijk wel rechtsomkeert maken.

En anders laat je hem daar en ga jij ergens koffie drinken. Je ziet hem dan wel weer als hij klaar is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Op zaterdag? De horror! Ik denk niet dat het wat uitmaakt naar welke je gaat, ze zullen allemaal druk zijn.



Succes
Alle reacties Link kopieren
Het enige zinnige is GA NIET!
Er is vandaag geen goede optie te vinden.

Het is zaterdag, je weet dat het druk is.

Wat moet een man trouwens bij de Primark?

Of is het ook voor mannen?
Alle reacties Link kopieren
Venlo ben ik geweest, die is tenminste niet druk.
I'm Doing Me
Ze hebben gewoon mannenkleding ja. En aan antwoorden als "ga niet" heb ik weinig, want we gaan toch

Zoetermeer klinkt nu als de beste optie iig.
Alle reacties Link kopieren
Ik was twee weken geleden op zaterdag in Hoofddorp. Vreselijk.

Misschien toen drukker vanwege net gestorte kbs, maar echt, ik ga nog liever doordeweeks mét kinderen dan op zaterdag zonder (en ik heb er 3 in klein formaat dus horror).
Alle reacties Link kopieren
Qua parkeren is Hoofddorp wel handig. En er naast een h&m, en Zara paar winkels verder.
Off topic.. Wie gaat daar voor de lol heen? Drukte, troep kleding en dan laten we de achtergrond van die kleding buiten beschouwing. Zonde van de enkele euro's die je uitgeeft.

On topic.. Dag vrij voor nemen en dan gaan. Of je niet ergeren aan iedereen die voor je neus staat, graait en er een zooi van maakt. (Schat ik zo in)
Alle reacties Link kopieren
Heb de vestiging in Zaanstad bezocht, en was er ook meteen klaar mee. Mij een raadsel wat mensen zo bijzonder vinden aan dat concept. Maar goed, wel knap van die kinderen in Bangladesh dat ze zoveel kleding kunnen maken!



Kleding uit Bangladesh is niet voorbehouden aan goedkope kleding, ook dure merken zijn niet vrij van blaam hoor.



Ik zou allang blij wezen als mijn man mee zou willen dus qua vestiging maakt het niet zo veel uit denk ik
Alle reacties Link kopieren
Wat is er gaande in die winkel, dan?
Alle reacties Link kopieren
Ben geen diehard Primark fan hoor maar pffff dat Bangladesh verhaal weten we nou wel. Dat gebeurt echt niet alleen bij Primark hoor, ook bij "duurdere" winkels gebeurt dat. Waarmee ik verder niks wil zeggen.



TO: ik denk dat je in alle Primark vestigingen voor openingstijd aan de deur moet staan.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet doen joh. Je bezorgt die arme man een trauma
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:13:

Heb de vestiging in Zaanstad bezocht, en was er ook meteen klaar mee. Mij een raadsel wat mensen zo bijzonder vinden aan dat concept. Maar goed, wel knap van die kinderen in Bangladesh dat ze zoveel kleding kunnen maken!



De kinderen die werken voor de wat duurdere merken in Bangladesh zullen heus wel niet het verschil merken in arbeidsomstandigheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven