Mode & Beauty alle pijlers

Welke pumps lopen wel lekker?

31-01-2017 07:39 101 berichten
Er zijn al oudere topics hierover, maar alle linkjes doen het niet.



Welke pumps zijn elegant en lopen echt lekker? Dus 8 uur lang op kantoor met redelijk wat loopjes.



Eisen; zwart, echt leer/suède, 5-10cm, geen of weinig plateau, geen blokhak, geen hout, elegante neus (niet te rond).

Wat een eisen haha
Alle reacties Link kopieren
Gabor de vlotte modellen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja Gabor of clarks. Zijn echt leuke modellen van en de enige waar ik gelijk vanaf de eerste dag uren op kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
Via vai
quote:VivaMamaJST schreef op 31 januari 2017 @ 07:45:

Gabor de vlotte modellen :-)



Bestaan die?!



Unisa heeft goede en fijne modellen.
Alle reacties Link kopieren
Clarks!
Ik heb persoonlijk goede ervaringen met Clarks, maar let ook vooral op de hakhoogte. Je kan opmeten wat de "ideale" hakhoogte is voor jouw voeten en dan weet je welke hoogte hakken het lekkerst loopt. Geen idee of het voor iedereen werkt hoor! Maar ik merk dat als ik hakken van 7cm draag ik daar het minste last van heb. Al vind ik het niet de mooiste hoogte. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze van Clarks. Die lopen echt heerlijk!! En ik vind ze vanwege de T-strap heel mooi Clarks dus!



Alle reacties Link kopieren
De schoenen moeten precies dezelfde vorm hebben als jouw voeten en dan een paar cm wijder en langer voor de bewegingsvrijheid; dan passen ze goed en loop je later minder kans op voetafwijkingen en -kwalen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Clarks dus geweldig zitten.

Maar eerlijk is eerlijk hun meest elegante modellen zijn nog steeds niet de hipste.
Clarks zijn bij mij een drama. Plat of hoog.

Ga ook eens gabor proberen.

Heb ook 1 paar think! Schoenen, dat merk maakt echt de monsterlijkste schoenen maar heb toevallig 1 paar niet lelijke gevonden, oude collectie.

Op de 1 of andere manier zitten sommige c&a fluthakken bij mij het best maar die slijten echt lelijk.

Dus ik blijf zoeken (en ben al bijna 50 )
quote:-Belle- schreef op 31 januari 2017 @ 07:55:

Ik heb deze van Clarks. Die lopen echt heerlijk!! En ik vind ze vanwege de T-strap heel mooi Clarks dus!



[afbeelding]Zo'n bandje over de wreef is sowieso fijn als je lekkere loop-pumps zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Pumps van Peter Kaiser. Vooral de stretch pumps. Loop er al jaren heeeeerlijk op
Alle reacties Link kopieren
Clarks kan ik ook heerlijk lang op lopen, zie mijn avatar dat is een hak van hun. Heb ook nog van een italiaans merk die is toch lastiger, die is lastiger om op te lopen, maar wel elganter.

Maar goed als dit topic lang genoeg loopt maakt het allemaal niet zoveel uit,

Wij als mens zijn niet gemaakt om alle dagen op hakken te lopen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Tamaris..
say what?
Ik lees mee.
Toch maar eens de degelijke merken proberen dus...



@konijntje bedankt ik ga straks eens meten!



@zeefietser nee het is voor af en toe een dag
Alle reacties Link kopieren
quote:vnjkc schreef op 31 januari 2017 @ 08:27:

Tamaris..

+1

en daar zijn ook echt leuke modellen in!
Alle reacties Link kopieren
Deze heb ik, ik kan hier echt de hele dag op lopen: http://www.hesterr.nl/nie ... -zwart-online-p-1557.html



De meeste pumps blijven niet lekker aan mijn voeten zitten. Deze wel, door de band: http://www.eccoshoesuk.com/ecco-alicante/p4594
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Michael Kors qua pumps.
Alle reacties Link kopieren
Peter Kaiser!



Zeker als je wat brede voeten hebt zitten die heel erg fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de pumps van Unisa (model Patric) echt geweldig! Heb ze inmiddels in 3 kleuren (waarvan 2 suède) en ze blijven heel erg mooi,

Echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
De stewardessenpumps van Fab
Ik vind de pumps van Dune heerlijk zitten. Ze zijn onder andere te koop bij de bijenkorf, maar als je meer keuze wilt: ze bezorgen ook vanuit Engeland (http://www.dunelondon.com/en-nl/). Ik ben fan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven