Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
quote:luca schreef op 24 maart 2017 @ 20:32:

Mijn tips:



-Revitalash (gebruik ik 3x per week en superlange wimpers) met de Rollerlash mascara van Benefit is t resultaat helemaal mooi

- Dr Brandt BB cream. Mooi natuurlijk resultaat en beschermt mijn huid ook goed tegen verbranding

-kalmerende gel van Biodermal, helpt direct bij jeuk en andere irritaties. Ook bij muggenbulten of bijv na t scheren

- corn silk loose powder

-8 hour cream van Elizabeth Arden voor alle schrale plekken

-tweezerman pincet. Pakt echt alle haartjes

-Gimme Brow van Benefit. Soort gekleurde gel met vezeltjes voor echt natuurlijke volle wenkbrauwen



JA! De Dr Brandt BB cream is echt zo'n geweldig product! Gebruik het nu een jaar of vier en blijf er blij mee. Wel inmiddels bang dat het zomaar uit productie gaat worden genomen.

Enige nadeel is dat het zo snel op gaat, is dat bij jou ook?
quote:dulcis schreef op 24 maart 2017 @ 18:09:

Careprost ipv revitalash. Alleen lastig want er is ook nepcareprost in omloop.

Sinds Revitalash geen bimataprost meer erin heeft, vind ik de werking een stuk minder.

En veeeeel te duur!Ik had ook Careprost en Latisse, maar ik kreeg daar wel pijn van in mijn ogen en wat bruine verkleuring rond om mijn ogen. Dus daar om heb ik liever Revitalash al ga ik denk ik die Nanolash ook wel proberen als dat net zo goed werkt en goedkoper is.
quote:ella70 schreef op 23 maart 2017 @ 22:53:

hoeveel was je kwijt voor de ipl behandelingen en waar liet je het doen?In Amsterdam bij kveg (google maar). Ik denk zo'n 1400 euro of zo? Ik had een korting om dat ik gelijk heb betaald en had het in combi met andere behandelingen.
quote:Novembervakantie schreef op 24 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Is dit echt?? geen wielrenbroekjes meer onder mijn rokjes???Ik vind het dure rommel, die Vevina. Werkt bij mij níet!
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie het wimperserum van Kruidvat eigen merk al geprobeerd? Heet Superlash.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 25 maart 2017 @ 08:27:

[...]





Ik vind het dure rommel, die Vevina. Werkt bij mij níet!Ik krijg inmiddels een soort vaste klanten korting bij bol.com hiervoor en betaal bij zes tubes € 7,95 per stuk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:strikjemetstippels schreef op 25 maart 2017 @ 08:22:

[...]



Ik had ook Careprost en Latisse, maar ik kreeg daar wel pijn van in mijn ogen en wat bruine verkleuring rond om mijn ogen. Dus daar om heb ik liever Revitalash al ga ik denk ik die Nanolash ook wel proberen als dat net zo goed werkt en goedkoper is.Ik heb geen aandelen maar Nanolash werkt echt goed. Veel vrouwen in mijn omgeving gebruiken het nu ook, dankzij mij, en je ziet de wimpers echt groeien.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Minder leuk voor mijn bankrekening... Ik wil alles wel proberen.
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! L'Oreal Gladmakende spray gaat hier snel op het lijstje! Ik denk nog even na over tips van mijn kant
Alle reacties Link kopieren
tvp
tvp
Alle reacties Link kopieren
Mijn bijdrage: de waterproof oogpotloodjes en Zero Defaut Fond de teint van Yves Rocher (ik heb een rijpere huid met fijne lijntjes) zijn heel fijn. Die Nanolash ga ik ook proberen!
Alle reacties Link kopieren
rexona



Deze werkt echt, ik zweet veel minder en het stinkt veel minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet meer zonder tigerbalsem (de witte). Vooral echt super effectief bij jeuk bij muggenbulten, maar ook als je verkouden bent, spierpijn hebt etc
Alle reacties Link kopieren
quote:Flappie55 schreef op 27 maart 2017 @ 04:01:

rexona



Deze werkt echt, ik zweet veel minder en het stinkt veel minder.Gebruik Syneo 5, dan zweet en stink je helemaal niet meer.
Dingen die echt werken voor mij:



-Elvive total repair cremespoeling. En alleen die.

-Kruidvat pure & nature lippenbalsem stick. Helpt tegen gebarsten lippen,blijft lang soepel

-Weleda calendula tandpasta. Geen gevoelige tanden meer, compliment van de tandarts voor goede conditie tandvlees en weinig tandsteen.

-Lush bubble bars. Schuimmmmm!

-Inna sun zonnebrandcrème. Ruikt neutraal, factor 50 smeert fijn uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kate2000 schreef op 27 maart 2017 @ 05:45:

[...]





Gebruik Syneo 5, dan zweet en stink je helemaal niet meer.Geprobeerd, werkt niet voor mij. En niet zweten lijkt mij persoonlijk ook niet goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Flappie55 schreef op 27 maart 2017 @ 04:01:

rexona



Deze werkt echt, ik zweet veel minder en het stinkt veel minder.Ja, helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Een ordinaire tvp, heb zelf even niks in te brengen maar wil dit topic graag bewaren.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:dutchsuzanne schreef op 24 maart 2017 @ 14:07:

[...]





Ja, dit is echt, dit werkt écht.



Mijn bijdrage:

- Turnaround creme van Clinique bij beginnend puistje. Niet bij een gezicht vul pukkels, maar bij dat ene plots opkomende pukkeltje. Man (Ja, hij ook!) en ik zweren erbij.



Onder die naam verkopen ze veel; serum, olie, maskers, nachtcrème. Welke bedoel je?

(En goeie genade, wat een geld...)
Alle reacties Link kopieren
Clinique Turnaround Overnight Revitalizing Moisturizer.



Wij doen bijna een jaar met zo'n potje. Maar ik leg gerust 60 euro neer voor een moisturizer dus dan valt dit wel mee
Alle reacties Link kopieren
tvp
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Bij puistjes helpt aanstippen met een wattenstokje met Molkosan ook super. Puistje droogt uit en is na een dag weg.

Je kunt ook met op een natte wattepad verdunde Molkosan je vette huid deppen.

Molkosan is van A Vogel. Je kunt het ook verdund drinken, maar het is heeel vies. (Maar wel gezond)
Alle reacties Link kopieren
TVP (ik zou graag een gouden tip geven maar die heb ik niet)
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven