Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij micelair water van nivea....of gewoon iets vettigs gebruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:lisa198 schreef op 19 april 2017 @ 21:58:

Ik zweer bij micelair water van nivea....of gewoon iets vettigs gebruikenOf laatste beetje met crème eraf halen op een wattenschijfje
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoiselle83 schreef op 19 april 2017 @ 21:53:

Ik ben zojuist zowat 10 minuten bezig geweest om de high impact mascara van Clinique te verwijderen. Heb het met warm water geprobeert en het gaat er uiteindelijk wel af maar hoe kan dit sneller?Ik had dezelfde op vandaag en heb het heel makkelijk verwijderd met babyolie (op een nat wattenschijfje).
Cum non tum age
Kennen jullie Mane 'n tail shampoo ?

Heb net een vriendin op de koffie gehad en haar haar zat fantastisch zegt ze ik gebruik sinds kort paardenshampoo



Kennelijk niet aan te slepen bij het kruidvat.



https://www.kruidvat.nl/mane-n-tail-shampoo/p/3865429



Serieus haar zag er veel beter en voller uit dan normaal
quote:Maan86 schreef op 19 april 2017 @ 16:50:

[...]





Ik heb 2 tubes besteld bij drogistplein oid. Met whitening borsteltjes. Kwam daarmee net over de grens van 25 euro voor gratis verzendkostenIk heb 1 tube besteld bij onlinedrogist; geen verzendkosten!
quote:syvon schreef op 19 april 2017 @ 22:50:

[...]



Ik heb 1 tube besteld bij onlinedrogist; geen verzendkosten!Hoe kan dat? Ze verzenden pas gratis bij minimaal € 20 bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Deed net odorex extra dry op en dacht gelijk O deze moet ik ook nog op fb delen!



1x per 3 a 4 dagen deze opdeppen en heb droge niet ruikende oksels.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 19 april 2017 @ 22:03:

Kennen jullie Mane 'n tail shampoo ?

Heb net een vriendin op de koffie gehad en haar haar zat fantastisch zegt ze ik gebruik sinds kort paardenshampoo



Kennelijk niet aan te slepen bij het kruidvat.



https://www.kruidvat.nl/mane-n-tail-shampoo/p/3865429



Serieus haar zag er veel beter en voller uit dan normaalOp naar de kruidvat morgen. Loop ik er straks ook mooi bij met volle manen. ????
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 19 april 2017 @ 22:03:

Kennen jullie Mane 'n tail shampoo ?

Heb net een vriendin op de koffie gehad en haar haar zat fantastisch zegt ze ik gebruik sinds kort paardenshampoo



Kennelijk niet aan te slepen bij het kruidvat.



https://www.kruidvat.nl/mane-n-tail-shampoo/p/3865429



Serieus haar zag er veel beter en voller uit dan normaalJa deze shampoo gebruik ik ook sinds een paar weken. Ik heb dezelfde ervaring dus heel tevreden over!
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 19 april 2017 @ 22:02:

[...]





Ik had dezelfde op vandaag en heb het heel makkelijk verwijderd met babyolie (op een nat wattenschijfje).Goeie tip, zal dat vanavond proberen. Micellair water werkte niet, ja uiteindelijk wel na boenen
quote:Pretzel66 schreef op 19 april 2017 @ 22:03:

Kennen jullie Mane 'n tail shampoo ?

Heb net een vriendin op de koffie gehad en haar haar zat fantastisch zegt ze ik gebruik sinds kort paardenshampoo



Kennelijk niet aan te slepen bij het kruidvat.



https://www.kruidvat.nl/mane-n-tail-shampoo/p/3865429



Serieus haar zag er veel beter en voller uit dan normaalOh hebben ze die nu in NL? Dat zat in 'the greatest movie ever sold', de docu over prosuct placement in Hollywoodfilm. Link naar filminfo: http://m.imdb.com/title/tt1743720/



Ik ga het zeker proberen
quote:mademoiselle83 schreef op 20 april 2017 @ 07:21:

[...]





Ja deze shampoo gebruik ik ook sinds een paar weken. Ik heb dezelfde ervaring dus heel tevreden over!

Oh leuk om te horen nog meer goede ervaringen !

Is jouw haar ook geverfd ?
quote:honingbijtje schreef op 20 april 2017 @ 07:48:

[...]





Oh hebben ze die nu in NL? Dat zat in 'the greatest movie ever sold', de docu over prosuct placement in Hollywoodfilm. Link naar filminfo: http://m.imdb.com/title/tt1743720/



Ik ga het zeker proberen Bedankt voor de link ik ga die docu opzoeken !
Alle reacties Link kopieren
Haha hinniken de hele dag... ????



Trouwens best prijzig die shampoo
Als je wint heb je vrienden...
quote:marsssie schreef op 20 april 2017 @ 08:08:

Haha hinniken de hele dag... ????



Trouwens best prijzig die shampooIk gebruik nu Aussie of L'Oréal proffesional beide duurder en/of minder inhoud.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 20 april 2017 @ 08:10:

[...]



Ik gebruik nu Aussie of L'Oréal proffesional beide duurder en/of minder inhoud.Hoe ruikt die shampoo..ben erg van de lekkere luchtjes ????
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Zitten er sulfaten in die "paardenshampoo"? Ik heb geverfd haar en de kleur gaat eruit door sulfaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoiselle83 schreef op 20 april 2017 @ 07:22:

[...]





Goeie tip, zal dat vanavond proberen. Micellair water werkte niet, ja uiteindelijk wel na boenenJe kunt de mascara makkelijk verwijderen met warm water. Een watje met olie heb ik nooit geprobeerd omdat ik daar altijd kringen van krijg welk merk ik ook probeer. Ik verwijder de mascara 's avonds als ik m'n gezicht was. Je kunt mss ook warm water op een watje doen ipv remover? Dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 20 april 2017 @ 08:27:

[...]





Je kunt de mascara makkelijk verwijderen met warm water. Een watje met olie heb ik nooit geprobeerd omdat ik daar altijd kringen van krijg welk merk ik ook probeer. Ik verwijder de mascara 's avonds als ik m'n gezicht was. Je kunt mss ook warm water op een watje doen ipv remover? Dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd.Warm water op een wattenschijfje even tegen je ogen aandrukken, dan "weekt" het, daarna zachtjes wrijven met natte warme schijfjes.
Als je wint heb je vrienden...
quote:marsssie schreef op 20 april 2017 @ 08:14:

[...]





Hoe ruikt die shampoo..ben erg van de lekkere luchtjes ????Weet ik niet ik hem hem nog niet ;) had het van mijn vriendin.
quote:poeder schreef op 20 april 2017 @ 08:20:

Zitten er sulfaten in die "paardenshampoo"? Ik heb geverfd haar en de kleur gaat eruit door sulfaten.Geen idee eerlijk gezegd .
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn topic! *maakt lijstje met alle interessante producten



Kleine eigen inbreng: de groene primer van Etos. Was een tip van een andere forummer met rosacea en bij haar werkt het goed. Ik heb hem nu ook geprobeerd en zeer tevreden!

Ik heb overigens nog niet alles gelezen dus misschien staat ie er al tussen.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 20 april 2017 @ 08:27:

[...]





Je kunt de mascara makkelijk verwijderen met warm water. Een watje met olie heb ik nooit geprobeerd omdat ik daar altijd kringen van krijg welk merk ik ook probeer. Ik verwijder de mascara 's avonds als ik m'n gezicht was. Je kunt mss ook warm water op een watje doen ipv remover? Dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd.Dit heb ij geprobeerd maar het lukt dus niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:marsssie schreef op 20 april 2017 @ 08:08:

Haha hinniken de hele dag... ????



Trouwens best prijzig die shampooVind je? Het is best een grote fles en je hebt per keer best weinig nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 20 april 2017 @ 07:50:

[...]



Oh leuk om te horen nog meer goede ervaringen !

Is jouw haar ook geverfd ?Mijn haar is geverfd. Geen idee of er sulfaten inzitten, normaal let ik daar wel op maar ben er zo tevreden over dat het me niet uitmaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven