Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een goede poriën verkleiner. Helaas last van grove poriën op neus en wangen. Wie heeft ervaring met een goede creme?
Alle reacties Link kopieren
quote:Muisje32 schreef op 20 april 2017 @ 12:30:

[...]





Ik zie dat de link niet volledig is.. ik heb wel de volledige link geplakt, maar hij is niet helemaal klikbaar. Kopieer en plak de volledige link even in de zoekbalk van je browser. Ik doe nog een poging:



Grootverpakking Mane n Tail



Oke ook die doet het niet



Dit stuk even in de balk plakken: http://www.horze.nl/shampoo's/mane-'n-t ... Gwod-1gNzg





Daar kan je wel even mee vooruit!
aan het typen......
quote:Muisje32 schreef op 20 april 2017 @ 11:50:

[...]





Dat vraag ik mij ook af. Ik heb 1 tube in mn winkelmandje gestopt, maar er komen gewoon verzendkosten bij hoor.Wat gek! Heb factuur nog gecheckt maar echt 0,00 vzk. Misschien omdat het mijn eerste bestelling was?
quote:1961mei schreef op 20 april 2017 @ 14:49:

Ik ben op zoek naar een goede poriën verkleiner. Helaas last van grove poriën op neus en wangen. Wie heeft ervaring met een goede creme?Vitamine c vind ik wel aardig werken. Momenteel test ik Japanse beauty producten die beloven poriën te verkleinen en een stralende huid etc. Zal m'n bevindingen nog delen, al is het dan weer niet makkelijk te verkrijgen.
Ik ga echt lek hier, net de clinique mascara gekocht met 40% bij de ici paris en net wimperserum van het kruidvat.

Daar stonden trouwens alleen lege verpakkingen van diefstal gevoelig denk ik ;)
Alle reacties Link kopieren
Huidverzorging uit Korea is ook geweldig en zonder chemische rommel.

Op ebay staat veel.



Dit zijn de pore minimizers

http://www.ebay.com/sch/i ... =1&_trksid=p2045573.m1684
Alle reacties Link kopieren
Deze is ook super. Is een grote glazen pompfles met dunne creme/serum. Absorbeert snel, is absoluut niet vet en je krijgt een zachte huid.

http://www.ebay.com/itm/M ... %3Dpp%26sd%3D162368582897
Alle reacties Link kopieren
quote:TS_76 schreef op 20 april 2017 @ 12:12:

[...]





Ha, ha.... krijg hier een afbeelding van een tompouce, ook lekker!

Oeps ook heel erg lekker ja.

Het is deze,hij ruikt ook nog eens heel erg lekker.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjarel schreef op 20 april 2017 @ 15:38:

[...]



Vitamine c vind ik wel aardig werken. Momenteel test ik Japanse beauty producten die beloven poriën te verkleinen en een stralende huid etc. Zal m'n bevindingen nog delen, al is het dan weer niet makkelijk te verkrijgen.Hoor het graag van je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 20 april 2017 @ 11:15:

Heb gisteren de Clinique high curl mascara ontvangen. Ben er erg tevreden over.

Ik lees hier goede recensies over de cremes van Paula. Ik heb daar op de website gekeken en zie door de bomen het bos niet meer.

Wie kan mij een creme aanraden?

Ik heb een normale tot droge huid, na het douchen trekkerig gevoel en ietwat grote porieën (niet extreem). Verder geen rimpels en is mijn leeftijd 40+Ik adviseer jou de resist anti age donkerblauw is ie. De grote is volgens mij niet meer leverbaar maar de kleine wel
Ik heb de Vitis whitening en oral B whitening in huis, dus ga vanavond uitproberen!

Ook de paardenshampoo gekocht, lees daar erg goede reviews over.



Wat zal ik morgen een lekker wijf zijn
Die clinique mascara hoeveel laagjesgebruiken jullie daar ongeveer van ?

Nu 2 laagjes maar niet echt onder de indruk tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren




Ik heb deze laatst gekocht bij de Action, heel fijn! Hij haalt mijn make-up echt supersnel af en ik heb veeeeel minder mee-eters



De tandpasta is vandaag bezorgd en ik ga morgen even wimperserum halen
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoiselle83 schreef op 20 april 2017 @ 13:07:

[...]





Deze ja!Ja dat is wel de mascara die bedoeld wordt. Ik weet evrn niet waarom het bij jou niet werkt met warm water. Ging je vnv met olie proberen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lisa198 schreef op 20 april 2017 @ 18:31:

[...]





Ik adviseer jou de resist anti age donkerblauw is ie. De grote is volgens mij niet meer leverbaar maar de kleine welToevallig heb ik die besteld vanmiddag. Samen met de oogcreme en de reiniging van hetzelde lijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadance schreef op 20 april 2017 @ 20:17:

[...]



Ja dat is wel de mascara die bedoeld wordt. Ik weet evrn niet waarom het bij jou niet werkt met warm water. Ging je vnv met olie proberen?Ik snap het ook niet. Net met babyolie verwijderd, dat ging beter dan met warm water maar moest alsnog flink wat moeite doen. Met de chubby heb ik dit helemaal niet.. ik doe ook wel flink wat lagen op, misschien ligt het daar wel aan.
quote:Emma95 schreef op 20 april 2017 @ 16:32:

Huidverzorging uit Korea is ook geweldig en zonder chemische rommel.

Op ebay staat veel.



Dit zijn de pore minimizers

http://www.ebay.com/sch/i ... =1&_trksid=p2045573.m1684

De Tony Moly maskers vind ik geweldig, echt hydraterend.

Nu heb ik een week de Lululun maskers gestest, gezicht voelt lekker aan. Heb een beetje een droge huid (behalve t-zone) en dit voelt goed. Ook allerlei toners met hylaronzuur gekocht.
Heb je een crèmespoeling nodig na de paarden shampoo?
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoiselle83 schreef op 20 april 2017 @ 21:21:

[...]





Ik snap het ook niet. Net met babyolie verwijderd, dat ging beter dan met warm water maar moest alsnog flink wat moeite doen. Met de chubby heb ik dit helemaal niet.. ik doe ook wel flink wat lagen op, misschien ligt het daar wel aan.



Ik gebruik maar één laagje.



Ik ben helemaal weg van deze mascara, maar dat is niet omdat ie zo prachtig je wimpers krult en verlengt, daar zijn echt wel betere voor te krijgen. Het fijne aan deze is echter dat ie, ook met een beetje overhangende oogleden, perfect blijft zitten. Alle andere mascara´s zorgden bij mij binnen pakweg anderhalf uur voor prachtige, donkerblauwe kringen onder mijn ogen. En ja, ook de hypnose van L´ancome.



De vraag is dus; waarom wilde je deze mascara? Want als je hem wilde om drie keer meer wimpers te krijgen heb je de verkeerde.



Voor prachtige, dikke, lange wimpers moet je blijkbaar het wimperserum van het kruidvat hebben .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arizona15 schreef op 20 april 2017 @ 20:43:

[...]





Toevallig heb ik die besteld vanmiddag. Samen met de oogcreme en de reiniging van hetzelde lijn.Ben benieuwd wat je ervan vindt. Zelf gebruik ik de lichtblauwe lijn. Je kunt ook aha of bha kopen, ook erg goed voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 21 april 2017 @ 08:15:

[...]





Ik gebruik maar één laagje.



Ik ben helemaal weg van deze mascara, maar dat is niet omdat ie zo prachtig je wimpers krult en verlengt, daar zijn echt wel betere voor te krijgen. Het fijne aan deze is echter dat ie, ook met een beetje overhangende oogleden, perfect blijft zitten. Alle andere mascara´s zorgden bij mij binnen pakweg anderhalf uur voor prachtige, donkerblauwe kringen onder mijn ogen. En ja, ook de hypnose van L´ancome.



De vraag is dus; waarom wilde je deze mascara? Want als je hem wilde om drie keer meer wimpers te krijgen heb je de verkeerde.



Voor prachtige, dikke, lange wimpers moet je blijkbaar het wimperserum van het kruidvat hebben .



Het kruidvatserum gebruik ik inderdaad al



Maar de mascara heb ik dus gekocht omdat ie de wimpers zo mooi verlengt, qua volume heb ik betere mascara's gehad. Ik heb zelf niet zo last van uitlopende mascara. Maar ja, ik denk dat ik toch dan teveel gebruik (heb geen spinnenpoten hoor).
Ik kreeg de clinique mascara ( 2 laagjes) er makkelijk af met warm water in combinatie met de reinigingsdoek van de action !

Ideaal , was er eerst miet erg kwijt van maar zat idd tot laat op de avond perfect op de wimpers en geen verdwaalde stukjes boven of onder mijn ogen .
Alle reacties Link kopieren
Elke waterproof mascara blijft de hele dag goed zitten.

Ik heb al veel dure en goedkope gebruikt en heb echt nooit dat het uitloopt.

Heb expres watervaste want als mascara in je ogen komt, kan dat flink irriteren, b.v. als je ogen tranen van de kou. (Wat ik nogal eens heb)



Nog even over Kruidvat Bruin Zonder Zon Notenmelk:

Twee laagjes op je gezicht is te veel. Heb het even op mijn hand getest en die is nu echt net zo bruin als na 2 weken Spanje.

Maar 1 heel dun laagje is echt mooi.

In mijn flesje van vorig jaar zat o.a. wortelextract. Dat zit er nu niet meer in. Wel o.a. walnootolie en vitamine E.
quote:Lucky_Birdie schreef op 21 april 2017 @ 07:42:

Heb je een crèmespoeling nodig na de paarden shampoo?



Ja, je haar wordt vrij stug na het alleen wassen met shampoo, er is van dezelfde lijn ook een conditioner. Dezelfde prijs.

Ik gebruik trouwens altijd conditioner in m'n haar dus als je nooit conditioner gebruikt weet ik niet hoe de ervaring is met alleen shampoo.

M'n haar is nu lekker zacht en ruikt ook lekker. Zo fohnen. Ben benieuwd, je schijnt het na 1 keer al te zien.



Gisteren ook m'n tanden gepoetst met vitis. Ik lijk wel verschil te zien maar kan dat het beste in de buitenlucht zien dus zo op naar m'n werk m'n tanden inspecteren.

Best lastig poetsen trouwens als je normaal nooit met een electrische tandenborstel poetst.
Alle reacties Link kopieren
Blijft het geurtje van Nuxe Prodigieuse huile hangen als een parfum of is het echt meer verzorging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven