Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Het proteïne haarmasker van Douglas. Kost 10 euro en werkt geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic trouwens, heb al een heel lijstje
Alle reacties Link kopieren
quote:Botta schreef op 16 april 2017 @ 23:28:

Garnier 3-in-1 scrub. Ontwikkeld voor de vrouwenhuid, maar voor mij als man werkt het ook perfect! Tot een paar jaar geleden had ik last van puistjes en sinds ik deze scrub gebruik blijven de puistjes zo goed als weg. Ik durf er niet meer mee te stoppen omdat ik bang ben dat het dan weer terugkomt.



Bedankt voor de tip! Ik heb altijd al een onzuivere huid gehad maar ik gebruik het nu enkele dagen en ik merk echt een groot verschil!

Ook ben ik begonnen met de vitistandpasta, nog eventjes afwachten naar dit resultaat. Verder staat de wimperserum nog op mijn verlanglijstje

Mijn bijdrage: de mascara van Dior 'Diorshow' blijft voor mij echt de beste mascara ooit. Ik heb al heel veel mascaras gebruikt, maar deze krult het mooist en blijft de hele dag mooi zitten.
Alle reacties Link kopieren
Van de Nuxe geur bestaat ook een parfum



https://www.northflix.nl/ ... ieux-le-parfum-geurkaars/
Alle reacties Link kopieren
quote:Botta schreef op 16 april 2017 @ 23:28:

Garnier 3-in-1 scrub. Ontwikkeld voor de vrouwenhuid, maar voor mij als man werkt het ook perfect! Tot een paar jaar geleden had ik last van puistjes en sinds ik deze scrub gebruik blijven de puistjes zo goed als weg. Ik durf er niet meer mee te stoppen omdat ik bang ben dat het dan weer terugkomt.



Fijn dat deze voor jou werkt!!



Ik kreeg er juist meer pukkels van
Alle reacties Link kopieren
Jullie al de sea salt spray van Etos gebruikt? Ook zo een topper! Geeft mijn halflange stijle haar een volume en dochter haar krullen bos krult nog meer!
Alle reacties Link kopieren
En voelt jullie haar dan ook wat steviger aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 21 april 2017 @ 14:03:

En voelt jullie haar dan ook wat steviger aan?Ja absoluut!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een dag en nachtcrème voor de onzuivere huid, iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Flappie55 schreef op 21 april 2017 @ 15:23:

Ik zoek een dag en nachtcrème voor de onzuivere huid, iemand tips?Dagcreme van Paula's choice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frietmetmayo schreef op 21 april 2017 @ 13:53:

Jullie al de sea salt spray van Etos gebruikt? Ook zo een topper! Geeft mijn halflange stijle haar een volume en dochter haar krullen bos krult nog meer!



Droogt het je haar niet enorm uit? Zout droogt wel uit iniedergeval. Ik zou het denk ik niet te vaak/te lang gebruiken als je nu mooi haar hebt, straks heb je zo'n bosje stro op je hoofd



Zou toch zonde zijn.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het fijne aan de mascara van Clinique dat het mooi blijft zitten. Ik heb bij andere mascaras dat ik na een tijdje korreltjes zie of dat het idd onder mijn ogen uitloopt. Bij deze niet tot nu toe. Ik heb al lange wimpers van mezelf, met 2 laagjes zit er genoeg op.
Cum non tum age
quote:Emma95 schreef op 21 april 2017 @ 12:26:

Van de Nuxe geur bestaat ook een parfum



https://www.northflix.nl/ ... ieux-le-parfum-geurkaars/Die Nuxe olie, is dat echt zo geweldig? Ben altijd heel gevoelig voor die cult-producten, maar ik weet van mezelf dat ik niet echt hou van olie op mijn lijf. Maar dit zou heel snel intrekken? En wat doet het eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Muurhanger schreef op 21 april 2017 @ 16:14:

[...]





Droogt het je haar niet enorm uit? Zout droogt wel uit iniedergeval. Ik zou het denk ik niet te vaak/te lang gebruiken als je nu mooi haar hebt, straks heb je zo'n bosje stro op je hoofd



Zou toch zonde zijn.zou zeker zonde zijn maar maakt je haar echt niet droog althans bij mij en dochter dan. Dochter krijgt er zelfs iets vettiger haar van maar gezien haar krullige pluizen bol juist wel fijn
Alle reacties Link kopieren
quote:syvon schreef op 21 april 2017 @ 20:14:

[...]



Die Nuxe olie, is dat echt zo geweldig? Ben altijd heel gevoelig voor die cult-producten, maar ik weet van mezelf dat ik niet echt hou van olie op mijn lijf. Maar dit zou heel snel intrekken? En wat doet het eigenlijk?



Vandaag gekocht .



Ik heb een vrij droog velletje van mezelf en dat is nu heel lekker zacht. Het voelt niet vettig aan, mijn benen voelen gewoon ´droog´ aan. (half uurtje geleden ingesmeerd). Hij ruikt wel heel lekker, maar niet sterk.



Ik heb hem gekocht bij de ici paris en ze hadden een tester. Dus dat kun je ook nog doen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Misses schreef op 21 april 2017 @ 12:00:

[...]





Bedankt voor de tip! Ik heb altijd al een onzuivere huid gehad maar ik gebruik het nu enkele dagen en ik merk echt een groot verschil!

Ook ben ik begonnen met de vitistandpasta, nog eventjes afwachten naar dit resultaat. Verder staat de wimperserum nog op mijn verlanglijstje

Mijn bijdrage: de mascara van Dior 'Diorshow' blijft voor mij echt de beste mascara ooit. Ik heb al heel veel mascaras gebruikt, maar deze krult het mooist en blijft de hele dag mooi zitten.Je kunt toch beter niet scrubben? Scrubben (met korreltjes) beschadigt je huid omdat die kleine steentjes krasjes maken. Zeker met pukkels omdat je druk uitoefent en wrijft heb je grotere kans op verspreiding van bacteriën uit de pukkels. Voor het verwijderen van dode huidcellen kun je beter peelen (enzymatic peeling van Hannah, 3x achter elkaar gebruiken geeft hetzelfde effect als microdermabrasie) of exfolieren (bha 2% Paula's Choice bijv).
quote:Flappie55 schreef op 21 april 2017 @ 15:23:

Ik zoek een dag en nachtcrème voor de onzuivere huid, iemand tips?

Ik zweer bij Tea Tree dag- en nachtcreme van de Tuinen.

Ook hun Tea Tree balsem werkt geweldig bij een onzuivere huid. Ik gebruik het ook s'nachts op gesprongen lippen bijv. en vind t wonderbaarlijk hoe goed het dan genezen is de volgende dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 22 april 2017 @ 05:44:

[...]



Ik zweer bij Tea Tree dag- en nachtcreme van de Tuinen.

Ook hun Tea Tree balsem werkt geweldig bij een onzuivere huid. Ik gebruik het ook s'nachts op gesprongen lippen bijv. en vind t wonderbaarlijk hoe goed het dan genezen is de volgende dag.Ruikt deze ook naar tea tree olie? Ik heb nu die van kruidvat en vind het gigantisch stinken. Mijn man klaagt er ook over
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een (groot) deel van mijn wensenlijstje ingeslagen.



De 8h cream van Elisabeth Arden stond bij de prijsmepper voor drie euro en de dagcreme waar iemand zo blij van werd kostte nu een tientje. Let wel, zonder de korting (er ging nog 25% vanaf).



De ooggel van olaz stond bij de etos met korting, dus die had ik voor zeven euro.



De nuxe olie hadden ze bij ici paris. Je kunt kiezen tussen 50 ml of 100 ml. De prijs is twee of drie tientjes. Dus even testen en als je het wat vindt kun je beter de grote verpakking nemen, dat is dan een stuk goedkoper.

De magicdrops van collistar hadden ze niet, maar wel eenzelfde vorm van clarins. Die was rond de twintig euro. Net getest. Ik ruik hem (nog) niet, in hoeverre hij bruint weet ik nog niet.



De aunt jackies krullenpasta (werd ergens in het begin aanbevolen door iemand) is werkelijk superspul. Vier of vijf euro ofzo en ik heb vanochtend alleen maar een paar krullen moeten helpen met de krultang. Normaal fohn ik mijn haar altijd steil omdat ik anders zo´n bosje stro heb. Geen idee meer wie het schreef maar je bent dus hartelijk bedankt



En ik heb de wimperserum van het kruitvat gekocht. Mijn dochter sprong een gat in de lucht toen ze hem zag. Geen last van prikken, maar of het werkt weet ik uiteraard pas over een paar weken.



De vitistandpasta heb ik vorige week gekocht. Ik merk weinig verschil qua kleur, maar ik heb volgens mijn tandarts al één van de lichtste natuurlijke tinten die je kunt hebben. Wel waren een paar kiezen wat gevoelig sinds een pittige behandeling een paar weken geleden en dat is een stuk verbeterd, dus het waren zes goed besteedde euro´s.



De paardenshampoo heb ik laten staan, daar zit sodium lauryl sulfate in. Doorgaans bezorgt me dat een hoop jeuk op mijn hoofd, dus laat maar zitten dan.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Droge nagelriemen, kloofjes in je hielen, gebarsten droge lippen...

Eight hour Cream van Elisabeth Arden..



Voor het slapen erop..volgende dag echt weg
Als je wint heb je vrienden...
quote:Frietmetmayo schreef op 21 april 2017 @ 16:12:

[...]



Dagcreme van Paula's choice.Of gel. Van hetzelfde merk. Afhankelijk van je huidtype.
quote:Maan86 schreef op 17 april 2017 @ 15:32:

In navolging van post hierboven: goede remover voor rond de ogen. Moet altijd enorm boenen om m'n mascara er vanaf te krijgen. Zelf al verschillende removers geprobeerd, maar krijg 't nooit lekker weg.



Ten eerste, wat een topic strikjemetstippels! (Ja, weet ik, late to the party)



kokosolie. Insmeren, afnemen met een warm, vochtig doekje (doekje, washand enz.)

Alle olie werkt eigenlijk.



Hiervoor gebruikte ik van die pads in klein kokertje van Etos (hetzelfde als wat eerder is afgebeeld van kruidvat) en dan de lotion variant. Werkte ook goed.



Verder zijn de blijvertjes hier:

- Paula's Choice exfoliator (skin perfecting BHA 2% gel, maar je moet vooral kiezen wat bij jouw huidtype past) Eerder naar volle tevredenheid meer producten van PC gebruikt, maar in tijden van bezuiniging vervangen met kokosolie en Olaz in de aanbieding.

- Essence mascara in zwarte/oranje verpakking. Kost geen drol, geen klontjes. Maar ik ga nu ook die van de HEMA proberen!



En bedankt voor de highlighter tip van Etos, ga ik naar kijken. Ik had precies dezelfde vraag net getypt Het triodoosje van Catrice heb ik en vind ik mwah.
Alle reacties Link kopieren
Van de tuinen eigen merk werkt de tea tree gel tegen puistjes. Ik doe onder de douche op mn gezicht, laat het even inwerken, prikt ook beetje. Daarna afspoelen. Er is ook facewash van maar doet niet zoveel bij mij.

Groene klei masker van de tuinen werkt trouwens ook fantastisch bij mij tegen pukkels.
Nou, ik heb de Vitis gekocht vanmorgen en er gelijk mijn tanden mee gepoetst en ik moet zeggen, in één woord geweldig! Het zal me benieuwen wat voor filmsterrenlach ik over een paar weken heb.
Alle reacties Link kopieren
Die Nuxe olie leek me wel wat, maar voor nu toch even te duur (heb al teveel gekocht afgelopen week ). In plaats daarvan heb ik nu droge olie van Garnier Loving Blends gekocht voor mijn droge huid (5,99 euro bij Kruidvat). Iemand hier al ervaring mee? Het ruikt in ieder geval erg lekker, maar heb het nog niet op mijn lichaam geprobeerd).



De oogcontourgel van Oil of Olaz die ik deze week voor het eerst gebruik, bevalt wel. Moest er eerst aan wennen omdat het zo lang 'nat' blijft onder mijn ogen, maar ik denk nu al verbetering te zien. Misschien wishful thinking hoor, maar ik heb het idee dat ik er wat wakkerder uit zie.



De Vitis tandpasta gebruik in sinds woensdag, maar ik kan niet zeggen dat ik al verschil zie. Heb wel een voor-foto gemaakt om over een tijdje te vergelijken (voor mezelf, niet voor op het forum )



Ik vind dit zo'n leuk topic. Ben helemaal niet zo'n 'tutje' dat er altijd tiptop uitziet en veel met make bezig is (niet dat jullie tutjes zijn hoor), maar nu ik ouder word toch wel bezig met mijn huid wat beter verzorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven