Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wie er met die Vitis tip kwam, maar ik ben je eeuwig dankbaar, die werkt goed zeg! Ik rook (jaja, vreselijk, ik weet het) en mijn aanslag is zo goed als verdwenen.. dat krijg ik met stoken en flossen niet voor elkaar, top!
Alle reacties Link kopieren
Vitis heb ik ook gehaald, ben benieuwd. Ik vond deze huidolie in spray zoooo lekker ruiken, dus ook meegenomen bij de de etos
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
quote:strikjemetstippels schreef op 25 april 2017 @ 18:12:

[...]



MaxFactor 2000 calories. En je krultang even fohnen, door de hitte blijven je wimpers gekruld.

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Josjaa schreef op 26 april 2017 @ 06:58:

Ik weet niet meer wie er met die Vitis tip kwam, maar ik ben je eeuwig dankbaar, die werkt goed zeg! Ik rook (jaja, vreselijk, ik weet het) en mijn aanslag is zo goed als verdwenen.. dat krijg ik met stoken en flossen niet voor elkaar, top!Waar heb je de tandpasta gekocht Josjaa? Had eerder gelezen dat deze te koop is bij de ah maar daar zag ik m vd week niet staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosy01 schreef op 26 april 2017 @ 08:24:

[...]





Waar heb je de tandpasta gekocht Josjaa? Had eerder gelezen dat deze te koop is bij de ah maar daar zag ik m vd week niet staanApotheek, da,dio, sommige Etos en online
Alle reacties Link kopieren
AH online is hij wel te koop
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 26 april 2017 @ 09:18:

AH online is hij wel te koop



Oh bedankt! Zet het gelijk in mijn mandje.



Leuk topic trouwens, ik lees af en toe mee.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosy01 schreef op 26 april 2017 @ 08:24:

[...]





Waar heb je de tandpasta gekocht Josjaa? Had eerder gelezen dat deze te koop is bij de ah maar daar zag ik m vd week niet staanHier bij de Etos, maar niet alle filialen hebben hem denk ik? Stond een apart schap met allemaal Vitis producten.
Alle reacties Link kopieren
"Moet" ik de whitening versie hebben van Vitis tandpasta? Dat gaat wel goed met gevoelige tanden?
Alle reacties Link kopieren
quote:stempelinkt schreef op 26 april 2017 @ 09:30:

"Moet" ik de whitening versie hebben van Vitis tandpasta? Dat gaat wel goed met gevoelige tanden?



Sterker nog, die van mij zijn minder gevoelig .



En ik weet niet meer wie het vroeg, maar voor je ogen moet je de oogGEL hebben van olaz. Die is uit de schappen maar volgens de etos komt ie terug. Zij hebben hem dus in het rek. Kost rond een tientje maar ik had hem afgelopen week met korting. Geen idee of die korting nog is.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik ga straks toch even kijken bij Etos.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 26 april 2017 @ 10:36:

[...]





Sterker nog, die van mij zijn minder gevoelig .



En ik weet niet meer wie het vroeg, maar voor je ogen moet je de oogGEL hebben van olaz. Die is uit de schappen maar volgens de etos komt ie terug. Zij hebben hem dus in het rek. Kost rond een tientje maar ik had hem afgelopen week met korting. Geen idee of die korting nog is.



Dat was ik



Bedoel je het wit paars potje van Olaz (€30)?
De oogcontourgel van Olaz is het, paarse verpakking, werkt inderdaad goed! Blijft wel lang wat nattig maar na een paar dagen gebruik mag het resultaat er zijn!



Ow en kost idd rond de 14€ dacht ik, had hem ook met korting.
Vanmorgen mn krullen met het paardenspul gewassen. Haar zit goed, maar zo mega enthousiast ben ik nog niet hoor.

Misschien na een paar keer uitproberen? Ik wil jullie wel op de hoogte houden, indien er belang bij is.



Dusss.... nu nog op jacht naar de oogcontourgel . Ga ik toch van nitwit naar tutje dankzij dit topic. Heerlijk :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier wel enthousiast van de paarden shampoo. Gisterenavond mee gewassen en mijn haar heeft veel meer slag en zit veel mooier. Dit is voor mij een blijvertje. Ik heb trouwens alleen de shampoo. Ik had nog een conditioner van nivea en die heb ik alleen in de punten gedaan.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:KirstenQY schreef op 23 april 2017 @ 15:43:

Ik wil degene met de tip voor de handcreme van Herbacin Wuta Kamille bedanken, fijne creme, goede prijs en maakt mijn handen echt zachter!



Over de CC Cream van L’Oréal Paris Nude Magique ben ik niet zo tevreden. Te donker voor mij en veel te aanwezig en zichtbaar. Ik weet niet of de BB Cream voor de lichte huid van L’Oréal Paris beter voor mij kan zijn?De SOS handcrème van de Lidl werkt ook supergoed.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Josjaa schreef op 26 april 2017 @ 09:23:

[...]

Dank je!



Hier bij de Etos, maar niet alle filialen hebben hem denk ik? Stond een apart schap met allemaal Vitis producten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Serendipety schreef op 26 april 2017 @ 11:21:

Vanmorgen mn krullen met het paardenspul gewassen. Haar zit goed, maar zo mega enthousiast ben ik nog niet hoor.

Misschien na een paar keer uitproberen? Ik wil jullie wel op de hoogte houden, indien er belang bij is.



Dusss.... nu nog op jacht naar de oogcontourgel . Ga ik toch van nitwit naar tutje dankzij dit topic. Heerlijk :-)Herkenbaar, hahahaha. Plankje boven m'n wastafel is 2 keer zo vol als een maand geleden
Alle reacties Link kopieren
O ja mijn beide dochters zijn ook helemaal blij. Ze hadden (stiekem)er ook hun haren mee gewassen. De jongste had flink wat krul vanmorgen en de oudste vond haar haar niet meer zo vet. Grrrr reken maar dat de shampoo snel op is.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Serendipety schreef op 26 april 2017 @ 11:21:

Dusss.... nu nog op jacht naar de oogcontourgel . Ga ik toch van nitwit naar tutje dankzij dit topic. Heerlijk :-)https://www.drogistplein. ... tend-oogcontourgel-15-ml/

Op internet had ik ook nog een kleine kortingscode gevonden. 5%.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 26 april 2017 @ 11:36:

[...]



De SOS handcrème van de Lidl werkt ook supergoed.Die heb ik ook altijd. Trekt ook lekker snel in.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor het eerst een waterproof mascara gevonden die ook echt blijft zitten, zelfs na fanatiek baantjes zwemmen!

Geurlain "Cils d'enfer" waterproof, de zilveren is dat.

Het maakt mijn wimpers wel wat harder maar niet stijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 26 april 2017 @ 11:40:

[...]



Die heb ik ook altijd. Trekt ook lekker snel in.Als ik droge plekken of kloofjes heb, zijn ze ook heel snel weg met deze handcrème. Heel fijn.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:blond09 schreef op 26 april 2017 @ 11:01:

De oogcontourgel van Olaz is het, paarse verpakking, werkt inderdaad goed! Blijft wel lang wat nattig maar na een paar dagen gebruik mag het resultaat er zijn!



Ow en kost idd rond de 14€ dacht ik, had hem ook met korting.Oke klinkt goed. Ik heb alleen geen rijpe huid, volgens mij was het potje voor een rijpere huid.
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 26 april 2017 @ 11:33:

Hier wel enthousiast van de paarden shampoo. Gisterenavond mee gewassen en mijn haar heeft veel meer slag en zit veel mooier. Dit is voor mij een blijvertje. Ik heb trouwens alleen de shampoo. Ik had nog een conditioner van nivea en die heb ik alleen in de punten gedaan.Zo doe ik het ook, conditioner alleen in de punten. Ik gebruik die van moroccanoil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven