Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Hebben jullie van de paarden shampoo de deep Caring variant? Of de gewone?
Alle reacties Link kopieren
De gewone heb ik genomen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo meteen naar de Etos voor de Vitis tandpasta. Hopelijk hebben ze hem daar.

Dit is nu echt mijn favoriete topic!
quote:Serendipety schreef op 25 april 2017 @ 11:39:

ik smeer nu 2 weken met het wimperserum, maar zie nog geen verschil helaas. ( zou ook wel heel snel zijn he?)

Ook gebruik ik de Vitis 2 weken. Witte tanden , maar heb het idee dat ze ook iets gevoeliger zijn. Zijn er meer die dat hebben?



En net de main n tail shampoo en conditioner gehaald . Ben benieuwd of dit het wondermiddel voor mn krullen is.



Heb nog een vraag je. Er was iemand die een Clinique crème adviseerde voor roodheid. Was dat de pot voor ongeveer 46 euro?

En werkt het ook voor een droge gevoelige huid die door bv warmte extra rood wordt?

Ik weet niet wie het adviseerde maar ik heb het wel gekocht, Clinique Redness Solutions Creme en hij kostte bij IciParis met 25% korting ong. 41,-.

Had eerst een proefje gevraagd want ik kon het nauwelijks geloven maar ik moet zeggen dat het vooral het rode uit mijn gezicht haalt, en de couperose stukken minder zichtbaar maakt.

Heb ook een gevoelige huid en heb vaak opvliegers als ik de kamer inkwam of iets warms dronk. Krijg op dit moment een opvlieger (van de koffie?), kijk snel in mijn spiegel heb geen make-up op nu maar voel alleen warmte; ik word niet rood! Kan toeval zijn maar alleen de couperose zie je nog en dan een stuk lichter. Heb ook een hele gevoelige huid.

Ik vertelde dat gisteren aan mijn huisarts, ze kon het nauwelijks geloven maar bij mij was het na een paar dagen al duidelijk minder rood en nu na een paar weken is het echt véél minder. (de schat ging me vertellen dat ik groene primer moest kopen, ze had er ook last van )

Vraag gewoon een proefje in de winkel en probeer het ik ben er echt heel blij mee!



Met de tandpasta ook, nu na ruim 2 weken gebruiken worden mijn tanden niet witter maar blijven wel mooi wit en geen last meer van gevoelige tanden.



Ook heb ik de paardenshampoo + conditioner gehaald voor mijn fijne krullende haar, de 'gewone' versie en ik had na het wassen een bos krullen... ongekend! Ik zou wel conditioner aanraden en het wast erg schoon, 1x wassen is genoeg.

Ik heb mijn hond er ook mee gewassen en de conditioner gebruikt als leave-in conditioner: zelfs mijn hond zit 2x zo dik in z'n vacht en belangrijker: hij heeft geen schilfertjes droge huid meer. Bij mezelf heb ik het niet tot op mijn hoofdhuid gesmeerd, alleen op de (lange) punten.



Ben benieuwd wat jij van de shampoo vindt, en evt. de Clinique, succes!
quote:mademoiselle83 schreef op 26 april 2017 @ 12:36:

[...]





Oke klinkt goed. Ik heb alleen geen rijpe huid, volgens mij was het potje voor een rijpere huid.



Ik ben 31, dus beschouw mezelf ook nog niet als iemand met een 'rijpere' huid

Toch werkt deze voor mij prima, ach voorkomen is beter dan genezen denk ik dan maar
quote:Muisje32 schreef op 23 april 2017 @ 20:14:

Hier ook nog een vraag over de dermaroller nav het verhaal van Bestaardigopzich. Welke gebruik jij precies? Vollere lippen die een paar weken blijven klinkt wel heel goed!



Ik gebruik nu sinds 1,5 week het wimperserum van feg, gekocht via bol omdat ik niet meer bij het Kruidvat kwam. Heb al een beetje het idee dat ze voller/langer worden, ik houd jullie op de hoogte.



Verder wordt mn lijst voor diverse drogisterijen alleen maar langer

Sorry was even druk en lees nu je vraag pas!

Ik heb die van 0,5mm ehmm deze:

https://www.bol.com/nl/p/ ... r-0-5mm/9200000056969733/

zie dat hij een euro goedkoper is geworden

Heb hem nog steeds maar 1x gebruikt maar ga hem weer uit de kast trekken want de poriën op mijn kin worden weer zichtbaar. Lippen zijn nog steeds voller en ik heb echt heel voorzichtig gerold, zonder kracht te zetten en echt pijn deed het niet. Nu scrubte ik mijn lippen ook regelmatig en dat gaf ook wel wat effect maar dat was na een paar uur weer weg. Geen idee of het ook door die Purolzalf kwam, dat is zo vet als vaseline. (gebruik dat blikje ook als gloss of voor ruwe plekjes)

Ik zou gewoon flink wat reviews lezen/kijken op YouTube en dan beslissen. Ik dacht ik gok het gewoon
quote:gemini2009 schreef op 23 april 2017 @ 19:27:

Ik ben op internet aan het zoeken naar een dermaroller. Zag bij bol er verschillende staan. O,5 voor €18,95

Is dat een normale prijs? Hoeveel hebben jullie betaald als ik vragen mag?Ja, ik denk dat je dezelfde als ik heb zien staan, deze: https://www.bol.com/nl/p/ ... r-0-5mm/9200000056969733/

Zit in een cilinder-vormige doos waarin je hem schoongemaakt kunt bewaren, wel zo handig. Heb ze iets goedkoper gezien maar deze zag ik het meest op enthousiaste YouTube filmpjes dus voor die ene euro meer deze genomen. Ik betaalde 19.99, hij is iets in prijs gezakt kennelijk.

Heb ze ook véél duurder gezien, of setjes met 2 rollers in verschillende lengtes met een serum erbij maar ik heb mijn eigen creme gebruikt, en daarna nog een vochtinbrengende.

Dikke laag creme was in no time ingetrokken en was wel rood maar een uurtje later was dat over al zou ik het wel voor het slapengaan doen voor de zekerheid. Kan het ook lekker de hele nacht inttrekken.



Laat je ook weten wat je ervan vondt als je hem besluit te kopen? Ben echt benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijk maar heerlijk topic dit, bedankt voor alle tips!



Is zo'n dermaroller ook ergens in een winkel verkrijgbaar ipv online?
quote:gemini2009 schreef op 26 april 2017 @ 13:46:

Ik ga zo meteen naar de Etos voor de Vitis tandpasta. Hopelijk hebben ze hem daar.

Dit is nu echt mijn favoriete topic!

Die heb ik zojuist daar gehaald, samen met de OB whitening opzetborsteltjes.

De verkoopster dacht vast "daar héb je weer een Viva-forum-lezer!"
quote:Serendipety schreef op 26 april 2017 @ 11:21:

Vanmorgen mn krullen met het paardenspul gewassen. Haar zit goed, maar zo mega enthousiast ben ik nog niet hoor.

Misschien na een paar keer uitproberen? Ik wil jullie wel op de hoogte houden, indien er belang bij is.



Dusss.... nu nog op jacht naar de oogcontourgel . Ga ik toch van nitwit naar tutje dankzij dit topic. Heerlijk :-)



Ja ik wil wel op de hoogte blijven want ik ben ook een krullenkop

De anderen die zo enthousiast zijn, ik weet niet of daar ook dames met krullen bij zitten? Misschien wel leuk om je 'soort haar' erbij te vermelden als je je bevindingen deelt?
Dankjewel bestaardigopzich! Ik ga me er eens in verdiepen, ik hou van volle lippen



Ik ga denk ik NU online de Olaz ooggel en de Vitis tandpasta kopen. Heerlijk topic dit. Elke dag denk ik 'oh even op het forum kijken'
Alle reacties Link kopieren
quote:MonkeyTown schreef op 26 april 2017 @ 07:14:

Vitis heb ik ook gehaald, ben benieuwd. Ik vond deze huidolie in spray zoooo lekker ruiken, dus ook meegenomen bij de de etos [img]https://www.ah.nl.kpnis.nl/static/produ ... es_JPG.JPG[/img]

Visit in de pocket, ben benieuwd. De olie was helaas uitverkocht.

Paardenshampo.......wat bedoelen jullie daarmee, ben wel benieuwd!!
quote:Muisje32 schreef op 26 april 2017 @ 15:36:

[...]





Ja ik wil wel op de hoogte blijven want ik ben ook een krullenkop

De anderen die zo enthousiast zijn, ik weet niet of daar ook dames met krullen bij zitten? Misschien wel leuk om je 'soort haar' erbij te vermelden als je je bevindingen deelt?

Had het hierboven net gezegd maar mocht je eroverheen gelezen hebben: ik heb fijn, blond lang krullend haar, aan de droge kant maar heb toch de 'gewone' genomen omdat ik meer volume wilde. Conditioner is wel nodig, ik had het gevoel dat het je haar echt heel grondig schoonwast zodat echt alle restjes stylingproducten etc. eruitgewassen zijn.

Heb een beetje conditioner gemengd met de Osmo Curl Fluid die ook extra krul en volume geeft maar geen verzorging. Niet uitgespoeld dus.

Geen pluis, wel een bos mooie krullen het lijkt wel of ik extensions heb ook de dagen na het wassen, ik vind het echt geweldig spul!

Volgende keer neem ik de meer verzorgende versie; is het te 'vettig' voor mijn haar was ik mijn hond er weer mee

Wordt vervolgd!
quote:Jejoue schreef op 26 april 2017 @ 11:39:

[...]





https://www.drogistplein. ... tend-oogcontourgel-15-ml/

Op internet had ik ook nog een kleine kortingscode gevonden. 5%.Die wil ik ook weleens proberen, heb hooikoorts en een goede ooggel of creme is zeer welkom. Ben alleen in de war, is dit dezelfde: https://www.bol.com/nl/p/ ... stionType=suggestedsearch ?

Het lijkt me wel een enorm prijsverschil, 11.99 of 30,- maar ben wel gekkere prijsverschillen tegengekomen en het lijkt me dezelfde of zie ik iets over het hoofd? Voor nog geen 12,- het proberen wel waard. (pff ik loop leeg op dit topic maar nog geen miskoop gedaan, echt overal blij mee

Bedankt alvast!

ps: ik ben hebberig.. waar had je die kortingscode gevonden? ik HOU van korting haha
Alle reacties Link kopieren
Zou je ook alleen de conditioner van mane 'n tail kunnen gebruiken? Of heb je dan niet het beste effect?

Ik heb net weer wat filmpjes zitten kijken. Er werd gezegd dat de shampoo je haar echt heel schoon maakt, maar dus ook de verf uit geverfd haarwast. Bij mij gaat haarverf er normaal al zo snel uit, dat wil ik niet nog sneller.

Er is ook een versie voor geverfd haar, zag ik. Maar (nog) niet hier verkrijgbaar.
@ Bestaardigopzich

Ik zie geen verschil! Wat duur bij Bol!

Precies hetzelfde potje.

Dit is de kortingscode voor Drogisterijplein:

http://www.kortingscode.nl/drogistplein

De bovenste hit.

Scheelt toch weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik baal, zojuist bij de Etos geweest én bij 2 apotheken. GEEN VITIS!

Wel de varianten maar geen whithening.

Wat een stom dorp.



Heb wel de shampoo gekocht, net gewassen en ik ben aangenaam verrast!

Veel volume en het voelt zacht, Zo mag het altijd zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bestaardigopzich schreef op 26 april 2017 @ 16:49:

[...]



Die wil ik ook weleens proberen, heb hooikoorts en een goede ooggel of creme is zeer welkom. Ben alleen in de war, is dit dezelfde: https://www.bol.com/nl/p/ ... stionType=suggestedsearch ?

Het lijkt me wel een enorm prijsverschil, 11.99 of 30,- maar ben wel gekkere prijsverschillen tegengekomen en het lijkt me dezelfde of zie ik iets over het hoofd? Voor nog geen 12,- het proberen wel waard. (pff ik loop leeg op dit topic maar nog geen miskoop gedaan, echt overal blij mee

Bedankt alvast!

ps: ik ben hebberig.. waar had je die kortingscode gevonden? ik HOU van korting hahaDie van 11,99 is een dagcreme. Ik ben ook ff aan t kijken waar ik die oogcreme kan kopen, bij het kruidvat hadden ze hem niet
Op het potje (dat ik van Drogistplein heb) staat eye renewal gel.
Alle reacties Link kopieren
Hier, bij Appie, dat is em toch?

https://www.ah.nl/product ... nti-wrinkle-oogcontourgel
quote:Emma95 schreef op 26 april 2017 @ 17:03:

Hier, bij Appie, dat is em toch?

https://www.ah.nl/product ... nti-wrinkle-oogcontourgel

Ja. Dat is em zo te zien.

Gek. Ik had eerder gekeken bij AH site en toen was ie er niet.
Alle reacties Link kopieren
Op de site van het Kruidvat staan ook twee verschillende oogserums in een tubetje.

Volgens Jetske Ultee werken werkzame stoffen heel snel niet meer in een potje.
quote:Emma95 schreef op 26 april 2017 @ 17:10:

Op de site van het Kruidvat staan ook twee verschillende oogserums in een tubetje.

Volgens Jetske Ultee werken werkzame stoffen heel snel niet meer in een potje.Mwah. Ik gebruik wel altijd een spateltje.
quote:mademoiselle83 schreef op 26 april 2017 @ 16:59:

[...]





Die van 11,99 is een dagcreme. Ik ben ook ff aan t kijken waar ik die oogcreme kan kopen, bij het kruidvat hadden ze hem niet

Ik zie het verschil niet; er staat letterlijk 'oogcontourgel 15ml liftend en verstevigend' bij bij beiden toch!?!

Olaz heeft meerdere oogcreme's en gel's ik zie door de bomen het bos niet meer vrees ik..
quote:Jejoue schreef op 26 april 2017 @ 16:57:

@ Bestaardigopzich

Ik zie geen verschil! Wat duur bij Bol!

Precies hetzelfde potje.

Dit is de kortingscode voor Drogisterijplein:

http://www.kortingscode.nl/drogistplein

De bovenste hit.

Scheelt toch weer.

Oeps sorry.. ik had iets te snel gescrolld en je berichtje gemist. Bedankt, ook voor de kortingscode; ik ga hem eens proberen!

Zal nog even laten weten of ik er ook zo blij mee ben



ps: net besteld samen met hondenvoer van Dierplein: geen verzendkosten en met 1.37 korting is de gel ruim een tientje: wat een verschil in prijs! en kan het ma. laten bezorgen wat me beter uitkomt, super!

wel verwarrend dat bij de reviews afwisselend over creme of gel wordt gesproken terwijl het over hetzelfde product gaat, maar de reviews zijn erg lovend dus ik zie wel wat het is.

geheel off-topic: het hondenvoer was ook belachelijk goedkoop echt de helft van wat ik vorige keer betaalde, net of ik de oogcreme/gel gratis heb en dan nóg ben ik minder kwijt voor het hondenvoer, is ook wel nodig sinds dit topic..
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 26-04-2017 18:20
Reden: aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven