Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
De ooglidplakkers van Ali ook al op de mat. Supersnel.
Alle reacties Link kopieren
De tandpasta, de paarden shampoo en het wimper serum van Kruidvat gekocht



edit: ohja, ook nog de Olaz oogcontour gel gekocht
Alle reacties Link kopieren
quote:Venusss schreef op 26 april 2017 @ 17:41:

De tandpasta, de paarden shampoo en het wimper serum van Kruidvat gekocht

Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het wimperserum nu ongeveer 3 weken en ik zie echt wel al verschil; vrienden van me vroegen gisterenavond ineens ook of ik iets aan mijn wimpers heb gedaan (omdat ze zo lang en opvallend zijn)

Al met al ben ik er dus heel blij mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grootmoeder schreef op 26 april 2017 @ 18:01:

Ik gebruik het wimperserum nu ongeveer 3 weken en ik zie echt wel al verschil; vrienden van me vroegen gisterenavond ineens ook of ik iets aan mijn wimpers heb gedaan (omdat ze zo lang en opvallend zijn)

Al met al ben ik er dus heel blij mee!Die van het kruitvat? En geen rare bijwerkingen? Hmm klinkt toch wel verleidelijk, Revitalash wil ik al heel lang proberen maar kan ik me echt niet veroorloven helaas.
quote:Jejoue schreef op 26 april 2017 @ 17:24:

De ooglidplakkers van Ali ook al op de mat. Supersnel.

Wil je laten weten of ze werken ben erg benieuwd !

Welke had jij huid of mesh ?
Hier ook net de paardenshampoo gehaald.

Ben benieuwd!

Ik gebruik ook Andrea-olie van Ali (tegen haaruitval en je haar schijnt er sneller door te groeien), dus verwacht met die combi een weelderige haardos te krijgen ipv die paar slierten die ik nu heb!
quote:Pretzel66 schreef op 26 april 2017 @ 18:27:

[...]



Wil je laten weten of ze werken ben erg benieuwd !

Welke had jij huid of mesh ?Deze heb ik nu:

http://s.aliexpress.com/vaiUNVvQ

Ik laat weten of het een succes is!
quote:Jejoue schreef op 26 april 2017 @ 18:38:

[...]



Deze heb ik nu:

http://s.aliexpress.com/vaiUNVvQ

Ik laat weten of het een succes is!Je had de laatste, er staat nu: 'dit artikel is niet meer beschikbaar' jammer, voor 2 euro zou ik ze meteen besteld hebben. Kan er ook nog wel bij Beste topic ever!
quote:Bestaardigopzich schreef op 26 april 2017 @ 18:52:

[...]



Je had de laatste, er staat nu: 'dit artikel is niet meer beschikbaar' jammer, voor 2 euro zou ik ze meteen besteld hebben. Kan er ook nog wel bij Beste topic ever! En deze?

http://s.aliexpress.com/beyei22Y

(Tip vam Puss-in-bootz)
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog tips voor droge voeten inclusief kloven? Vooral nu met warmer meer krijg ik er meer last
quote:Arizona15 schreef op 26 april 2017 @ 19:11:

Iemand nog tips voor droge voeten inclusief kloven? Vooral nu met warmer meer krijg ik er meer lastGeloof het of niet, maar Vicks vaporub. Ben je ook gelijk van je eelt af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 april 2017 @ 19:16:

[...]



Geloof het of niet, maar Vicks vaporub. Ben je ook gelijk van je eelt af.Serieus?? Dat zou mooi zijn heb ook veel eelt. Ga morgen gelijk een potje halen.
Alle reacties Link kopieren
Oh jongens, wat een slecht topic voor mijn portemonnee!

Het wimperserum van de kruidvat had ik toevallig al in huis nav een review op internet (en ja, na twee weken gebruik kan ik al zeggen dat het werkt!)

Maar inmiddels heb ook ik een bestelling geplaatst bij Deciem voor The Ordinary, heb ik de Vitis tandpasta én de Mane en Tail shampoo + conditioner in huis gehaald.



Als ik nú niet wonderschoon word, weet ik het ook niet meer
When in doubt, add glitter.
quote:Arizona15 schreef op 26 april 2017 @ 19:19:

[...]





Serieus?? Dat zou mooi zijn heb ook veel eelt. Ga morgen gelijk een potje halen.Elke dag na het douchen goed insmeren en voordat je naar bed gaat en binnen een paar dagen resultaat.
quote:Jejoue schreef op 26 april 2017 @ 19:05:

[...]



En deze?

http://s.aliexpress.com/beyei22Y

(Tip vam Puss-in-bootz)

Jaaa dank! Wil ze best proberen maar niet voor de Douglas prijs.

Wordt vervolgd!
Ik zie steeds 'The Ordinary' voorbij komen. Waar kan ik dit kopen? Anders moet ik het topic doorworstelen
quote:TinPanAlley schreef op 26 april 2017 @ 19:39:

Ik zie steeds 'The Ordinary' voorbij komen. Waar kan ik dit kopen? Anders moet ik het topic doorworstelen Staat een post of drie hierboven bij oa Deciem.
quote:Arizona15 schreef op 26 april 2017 @ 19:11:

Iemand nog tips voor droge voeten inclusief kloven? Vooral nu met warmer meer krijg ik er meer last

Heb ik ook erg last van, gebruik altijd Gehwol balsem voor droge en gesprongen huid, prima spul alleen die lucht vind ik echt niet lekker, masseer het na het douchen of voetbad in dan (oude) sokken aan om het in te laten trekken. Daarna moet ik mijn handen schrobben met afwasmiddel om die geur weg te krijgen blegh..

Maar helpt wel goed. Ook Gehwol extra in huis die trekt sneller in, minder vettig maar echt, je ruikt dat spul door het hele huis als je het net hebt opgesmeerd



Het is dat ik mijn hielen echt stukloop wat voor schoenen, laarzen of slippers ik ook draag en dat het echt supergoed helpt maar anders.. Ik ga die Vicks eens proberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:TinPanAlley schreef op 26 april 2017 @ 19:39:

Ik zie steeds 'The Ordinary' voorbij komen. Waar kan ik dit kopen? Anders moet ik het topic doorworstelen Bij Deciem/The Ordinary zelf of via Asos.
Van laufwunder heb je ook een klofen crème die erg goed is. Is goedkoper in aanschaf als je het in Duitsland koopt als je toevallig daar eens bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net de opmerking van schoonmoeder "wat zit je haar mooi"

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Arghh...

Morgen maar richting kruidvat

.

shampoo en conditioner halen
Als je wint heb je vrienden...
Alle reacties Link kopieren
Net als veel anderen een beetje verslaafd aan dit topic. Heb Vitis in huis en poets er nu een week mee. Doet wat hier gezegd werd: schone tanden en een tikje witter! Ook het peel-of masker van Cateautje (kruidvat); lekker spul en frist inderdaad de huid op. Tip van groene primer bij de Etos: check! Mijn vriend viel het op dat aan het eind van de dag mijn wangen niet zo rood opgloeiden door de couperose. Twijfel nog over de couperose-creme en de paardenshampoo

En Vicks Vaporub voor zachte voeten?! Ik ga morgen een potje halen.
Hips, hopsakee en pierlala.
quote:nephthys schreef op 26 april 2017 @ 19:44:

[...]





Bij Deciem/The Ordinary zelf of via Asos.Super, bedankt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven