Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft er wel, en wie heeft er geen tattoo?

11-10-2015 21:51 141 berichten
Om een of andere reden is het nu actueel

Dus ik vroeg me af. Hoeveel VF-ers hebben wel en hoeveel hebben geen tattoo. Zomaar omdat het kan.

Heb je wel of geen tattoo

Totaal aantal stemmen: 199

Ja, ik wel, want tattoos zijn gaaf! (41%)
Neuh. Een tattoo das niks voor mij. (50%)
Ik heb er nog geen, maar heb wel plannen.. (10%)
Eentje, en daar blijft het ook bij.
Alle reacties Link kopieren
Permanente make up telt dat ook mee?

Had een tattoo maar heb m laten weglaseren. En nee geen spijt dronken bui of naam van mijn ex. Kwam toen een strenge sollicitatie procedure niet door om een tattoo op mijn voet.
O ja.. TO trapt altijd af he ...



Ik heb er geen.. En daar blijft het ook bij
Alle reacties Link kopieren
Geen, en dat hou ik graag zo. Hoewel ik sommige wel mooi kan vinden hoor. Alleen niet op mijn lijf.
wij slapen nooit.
quote:divadevil schreef op 11 oktober 2015 @ 21:54:

Permanente make up telt dat ook mee?

Had een tattoo maar heb m laten weglaseren. En nee geen spijt dronken bui of naam van mijn ex. Kwam toen een strenge sollicitatie procedure niet door om een tattoo op mijn voet.Ehmmmm tja... Ik zou zeggen van niet. Maar ja. Misschien denken anderen van wel
quote:iceteapeach schreef op 11 oktober 2015 @ 21:54:

Geen, en dat hou ik graag zo. Hoewel ik sommige wel mooi kan vinden hoor. Alleen niet op mijn lijf.+1
Geen. En ook echt nooit. Ik heb nog nooit een mooie gezien ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:divadevil schreef op 11 oktober 2015 @ 21:54:

Permanente make up telt dat ook mee?

Had een tattoo maar heb m laten weglaseren. En nee geen spijt dronken bui of naam van mijn ex. Kwam toen een strenge sollicitatie procedure niet door om een tattoo op mijn voet.In wat voor functie is een tattoe op je voet ongewenst?
Alle reacties Link kopieren
OT: ik heb er 2.
Nee ik heb ze niet en dat zal ook zo blijven. Eerlijk gezegd vind ik tatoeages ordinair. En dat betekent niet dat ik de persoon die ze heeft ordinair vind
quote:nerdopviva schreef op 11 oktober 2015 @ 21:57:

Nee ik heb ze niet en dat zal ook zo blijven. Eerlijk gezegd vind ik tatoeages ordinair. En dat betekent niet dat ik de persoon die ze heeft ordinair vind Die laatste regel is verstandig denk ik
Het is absoluut niet mijn ding....ik vind het overall gezien heel erg lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb er een stuk of tien .
Er moet eigenlijk een keuze bij:ik heb een tattoo maar ik heb spijt dat ik hem gezet heb.
quote:alinea schreef op 11 oktober 2015 @ 22:06:

Er moet eigenlijk een keuze bij:ik heb een tattoo maar ik heb spijt dat ik hem gezet heb.Owwww ik weet niet of ik dat nog kan aanpassen..
ik heb er 4, al is er 1 nog niet af dus eigenlijk zijn het er 3,5. Vorige week begonnen met een rugstuk dus daar ben ik nog wel even mee bezig.



Gelukkig heb ik een baan waarin tattoo's geen probleem zijn en ben dan ook niet de enige met tattoo's.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een, en de tweede is in ontwerpfase. Hopelijk komend voorjaar dat ik hem laat zetten.
Alle reacties Link kopieren
Geen



Vind ze meestal lelijk, met stip die prikkeldraadband..die is naast lelijk ook nog eens enorm ordinair
Alle reacties Link kopieren
Oja, en heet aarsgewei
Alle reacties Link kopieren
Geen, vind het zelden mooi
Ik heb er wel een. Op mijn schouderblad, een stripfiguurtje. Dat was in toen ik 19 was Meestal vergeet ik dat hij er zit, en soms krijg ik een opmerking als ik iets draag waardoor hij zichtbaar is. Totaal volgekalkte lichamen vind ik meestal niet zo mooi.
quote:Corona67 schreef op 11 oktober 2015 @ 21:58:

[...]



Die laatste regel is verstandig denk ik



Ik ken het forum een klein beetje



Ik ken een paar lieve, leuke en slimme mensen met tatoeages. Stuk voor stuk vind ik ze verre van ordinair, maar die tatoeages, ik kan er niet aan wennen.
Alle reacties Link kopieren
2. En wil er nog 2.
Alle reacties Link kopieren
Ja, 2 volle sleeves in watercolor stijl, zoals dit :



Verder een flinke op mijn bovenbeen (ook watercolor), en 1 sleeve loopt deels via mijn schouderblad naar mijn zij, maar dat is een lopend project.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven