Mode & Beauty alle pijlers

Zalando en betalingsmogelijkheden

02-04-2012 20:53 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een jurkje à ¤70,- via Zalando bestellen en heb als betaalwijze in mijn profiel 'op rekening' aangegeven als standaard betaalmethode. Eenmaal bij de kassa kan ik dit niet als optie kiezen maar enkel iDeal, Paypal, Creditcard etc. Als ik een goedkoper product kies kan ik wél de optie acceptgiro aanklikken.



Iemand enig idee hoe dit komt? Is er een bepaald maximum wat betreft het achteraf betalen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen maximum. Heb zelf een bestelling op rekening gedaan van 160 euro. Wat wel zo is is dat je zo lang je nog een rekening open hebt staan (omdat je nog niet betaald hebt of er nog een retourzending onderweg is) je niet op rekening kunt bestellen.



Verder zijn ze daar maar vaag. Heb het ook een keer gehad, gemaild naar klantenservice. Kreeg ik als antwoord dat zij geen invloed hadden op de betaalmogelijkheden van een individuele klant

Toen ik het een dag later nog eens probeerde lukte het wel weer gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Dit is de eerste keer dat ik daar iets zou bestellen....
Alle reacties Link kopieren
Maar na 00.00 uur nog een keer proberen dan?
Alle reacties Link kopieren
In sommige gevallen, zoals gebruikelijk in de online markt, kunnen wij uw kredietwaardigheid checken met behulp van kredietinformatiebureaus. De uitkomst hiervan kan invloed hebben op de betalingsmogelijkheden die u tot uw beschikking hebt. Wij behouden ons het recht de betalingsmogelijkheid van het betalen op rekening voor bepaalde bestellingen niet te accepteren en in plaats daarvan u één van de andere betaalmogelijkheden aan te bieden. Wij vragen om uw begrip betreffende onze aanpak voor de betaalwijze betalen op rekening.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Maar het is dan toch raar als ik het een wel op rekening kan bestellen en het andere niet?
quote:ster89 schreef op 02 april 2012 @ 20:57:

Dit is de eerste keer dat ik daar iets zou bestellen....Dan heb je ergens anders nog rekeningen open staan vermoed ik?
Alle reacties Link kopieren
Bij de h&m koop ik op rekening maar dat los ik elke maand netjes af.
quote:ster89 schreef op 02 april 2012 @ 21:05:

Bij de h&m koop ik op rekening maar dat los ik elke maand netjes af.Maar dat zien ze dus ws wel bij Zalando dat je daar ook rekening hebt.
Alle reacties Link kopieren
Mag dat zomaar?
Alle reacties Link kopieren
10 euro korting op kleding met vouchercod​e: XS53PA22



Hier Ster, scheelt weer 10 euro!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zie wat Tickel schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Thnx Fame! Wat lief van je!
Alle reacties Link kopieren
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar bij niet kredietwaardig zijn denk in aan bkr-registraties enzo....
Alle reacties Link kopieren
vaak kun je bij je 1e aankoop niet op rekening of acceptgiro bestellen bij zulke webshops... (kan bijv bij wehkamp en neckermann ook niet)... of het bij Zalando met zekerheid ook het geval is weet ik niet geen ervaring mee...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
quote:ster89 schreef op 02 april 2012 @ 21:10:

Ja maar bij niet kredietwaardig zijn denk in aan bkr-registraties enzo....Nee hoor, ze kijken bijvoorbeeld naar of je een vast inkomen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou best wel eens kunnen Moonenz...



Ik vind het alleen vervelend om vooruit te betalen voor iets wat ik nog niet eens gepast heb en vervolgens als het niets is weer op mijn geld te moeten wachten..
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaker je bestelt bij zalando, hoe meer je op rekening mag.

Toch maar Ideal dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 02 april 2012 @ 21:13:

Dat zou best wel eens kunnen Moonenz...



Ik vind het alleen vervelend om vooruit te betalen voor iets wat ik nog niet eens gepast heb en vervolgens als het niets is weer op mijn geld te moeten wachten..Bij mij gaat dat bij Zalando best wel snel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik denk het wel Jolief. Bedankt voor de info!



Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je je geld terughebt als het niets is?
Alle reacties Link kopieren
Terugbetaling



Zodra uw retour gezonden bestelling door ons is ontvangen en geëvalueerd wordt het restitutiebedrag terugbetaald. Het bedrag zal worden terugbetaald binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending.



De wijze van terugbetaling is afhankelijk van de manier waarop u uw artikel heeft afgerekend:

• Bij voorafbetaling wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het artikel was betaald.

•Bij betaling via creditcard ontvangt u het bedrag op uw creditcardrekening. De overboeking zal zichtbaar zijn op uw volgende creditcardafschrift. Over de verwerkingdatum van uw creditcard hebben wij geen controle.

• Bij betaling via PayPal ontvangt u een krediet op uw PayPal rekening. Of het bedrag dan voor een andere aankoop op uw PayPal rekening blijft staan of teruggestort wordt op uw bankrekening kunt u zelf instellen bij PayPal. Daar hebben wij geen controle over.

• Bij de aankoop met een afschrijving op uw bankrekening wordt de waarde van het geretourneerde artikel niet afgeschreven. U betaalt alleen het product dat u hebt gehouden. Indien de overdracht al heeft plaatsgevonden, wordt het bedrag op uw bankrekening teruggestort.

• Bij betaling via iDEAL wordt het aankoopbedrag teruggestort op het bankrekeningnummer waarmee het artikel was betaald.



Mocht u nog steeds vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of via het gratis nummer 0800 020 1138 .
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:moonenz schreef op 02 april 2012 @ 21:12:

vaak kun je bij je 1e aankoop niet op rekening of acceptgiro bestellen bij zulke webshops... (kan bijv bij wehkamp en neckermann ook niet)... of het bij Zalando met zekerheid ook het geval is weet ik niet geen ervaring mee...Nu je het zegt/schrijft............ Mijn eerste keer Zalando kon ook alleen met Ideal. Alle volgende gewoon met accept.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 02 april 2012 @ 21:15:

Ja, ik denk het wel Jolief. Bedankt voor de info!



Iemand enig idee hoe lang het duurt voor je je geld terughebt als het niets is?Bij mij duurde het 2 weken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Oeh twee weken vind ik wel lang... En een jurkje van 70 euro vind ik ook wel veel als ik niet weet of het past.. Is jullie ervaring met de snelheid van de bezorging goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven