Mode & Beauty alle pijlers

Zijn shabbies het geld waard?

23-11-2014 18:30 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag warmen en goede schoenen,en natuurlijk mooie! Nu zag ik shabbies met bont er in en ik heb ze zelfs aangehad ik vond ze erg mooi! Maar ik twijfel, zijn ze wel fijn? En ze zijn er al best lang natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Volgens de Shabbies liefhebbers wel. Maar dat zeggen de Uggs liefhebbers ook en zo zijn er vast nog wel meer merken. Ik kies meestal gewoon de laarzen die mij lekker zitten en in mijn budget passen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren


Ik vind dit echt prachtige Shabbies.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vond ze niet lekker zitten, zou ze eerst passen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een uggs liever hebber. Maar die kan ik niet overal aan want als ze eenmaal vies worden dan krijg je ze niet goed schoon. Ik fiets elke dag 25 minuten en vandaar dat ze ook wel warm moeten zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar die ik al vijf jaar heb en ik ben er nog steeds zo blij mee.Ik heb ze met de opruiming toen gekocht,maar moest nog 150 euro neertellen.Nog een rib uit mijn lijf maar ze blijven mooi.Ik ben er nog steeds blij mee.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Zijn het geld zeker waard! Ik heb al een aantal jaar 3 paar laarzen. Ze blijven mooi. Hele goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
mm of de uitverkoop afwachten maar dat duurt vast nog wel even!
Ik heb ze 3 jaar geleden gekocht met 70% korting. Ze zitten super! Heb ze wel echt een tijdje moeten inlopen. Maar als ze eenmaal ingelopen zijn lopen ze als pantoffels! Het zijn mijn favoriete schoenen. Volgend jaar ga ik kijken voor gevoerde shabbies.
Ik heb laatst deze gekocht. Link

Of ze sterk zijn weet ik dus niet. Wel dat ze lekker zitten en lopen. En dat het niet goed is voor mijn bankrekening, maar als ik er een paar jaar mee kan doen vind ik het bedrag geen ramp.

Er zit geen rits in dus die kan in ieder geval niet kapot gaan.

Ik zou ze wel passen voor je ze koopt. Die zonder bont zitten heel anders.
Hier ook al jaren blij met shabbies. Eerste week moest ik ze met boterhamzakjes om mijn voeten aantrekken (daar had ik ook nooit van gehoord maar bij de Fred de la Bretonniere winkel zijn ze dat schijnbaar gewend en liggen ze standaard klaar) maar na die inloop-periode heerlijke schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar roze shabbies. Heel bijzonder al kun je ze niet zo vaak aan (dan denkt iedereen heb je haar weer met dr roze schoenen). Maar ik moet zeggen, ze zitten vreselijk!! Ik trek ze alleen aan naar mn werk als ik weet dat ik nauwelijks hoef te lopen. Noodgedwongen moest ik er een keer op naar huis lopen, half uur, en toen waren mn hele voeten kapot. Zou ze nooit kopen dus, of iig goed passen. Die met bont erin klinken wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Waard? Ja, ik vind van wel.



Zou ik nog piep zijn en niet veel te besteden hebben dan kocht ik iets anders. Toen ik nog 'piep' was liep ik geen twee seizoenen met dezelfde laars, nu ontdek ik soms dat ik laarzen al vier jaar heb ( helaas zegt dat niet zoveel over de kwaliteit van mijn laarzen maar meer over de kwantiteit)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Die van chirpy vind ik leuk! Gewoon nette schoenen, maar wel lekker warm en met een anti-slipzool. Heel ideaal als het glad is.

Ik denk dat het de investering wel waard is, want kwalitatief goed en die houden het wel een aantal jaar uit.



Zelf heb ik dit jaar laarzen van Bullboxer gekocht. Die lijken er wel wat op, maar zijn wat goedkoper.

quote:Adrienne_ schreef op 23 november 2014 @ 19:11:

Ik heb een paar roze shabbies. Heel bijzonder al kun je ze niet zo vaak aan (dan denkt iedereen heb je haar weer met dr roze schoenen). Maar ik moet zeggen, ze zitten vreselijk!! Ik trek ze alleen aan naar mn werk als ik weet dat ik nauwelijks hoef te lopen. Noodgedwongen moest ik er een keer op naar huis lopen, half uur, en toen waren mn hele voeten kapot. Zou ze nooit kopen dus, of iig goed passen. Die met bont erin klinken wel lekker.Het heeft bij mij ook even geduurd. Maar het gaat echt over! Vriendin van mij draagt bij een nieuw paar ze iedere dag een halfuurtje in huis. Dan is het inloop proces wat sneller.voorbij en niet continue open hielen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze erg mooi, maar veel te duur. En eigenlijk erger ik me best wel aan die pontificale reclame op die dingen. Bovendien zie je tegenwoordig steeds meer "neppers" (zoals Loiseau Coureur hierboven al laat zien) die niet of nauwelijks van de echte te onderscheiden zijn. Van Bullboxer idd en Omoda heeft ze ook.

Of ze net zolang mooi blijven weet ik niet, maar na een jaar of 2 ben ik er sowieso wel klaar mee, meestal.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, het kan dus nog? Moet wel zeggen dat ik ook niet mega veel moeite wil doen voor die roze dingen hoor. Ga ze toch niet dagelijks dragen. Gelukkig heb ik ze gekregen en niet zelf gekocht vriendin van me kon er ook niet op lopen en toen kreeg ik ze.
Alle reacties Link kopieren
In welke winkels zijn ze te koop?
Alles weten maakt niet gelukkig...
Alle reacties Link kopieren
quote:kimmik88 schreef op 23 november 2014 @ 19:35:

In welke winkels zijn ze te koop?http://www.shabbieswinkels.net/



Aan linkerkant staan per provincie de winkels die Shabbies verkopen vermeld .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Shabbies zitten mij persoonlijk niets lekker. Aqa, wat er sterk op lijkt, vind ik wel heel lekker zitten. Mooi meegenomen dat ze ongeveer de helft goedkoper zijn
Alle reacties Link kopieren
Dankje Enn
Alles weten maakt niet gelukkig...
Overrated. Fred heeft veel mooiere schoenen/laarzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mardejo schreef op 23 november 2014 @ 19:46:

Shabbies zitten mij persoonlijk niets lekker. Aqa, wat er sterk op lijkt, vind ik wel heel lekker zitten. Mooi meegenomen dat ze ongeveer de helft goedkoper zijn Die kende ik nog niet! Zijn ook erg mooie schoenen bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:mardejo schreef op 23 november 2014 @ 19:46:

Shabbies zitten mij persoonlijk niets lekker. Aqa, wat er sterk op lijkt, vind ik wel heel lekker zitten. Mooi meegenomen dat ze ongeveer de helft goedkoper zijn Ik heb hier hele mooie laarzen van gezien, maar 150 euro is niet echt de helft goedkoper dan de shabbies.
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven