Mode & Beauty alle pijlers

zomerbroek

25-03-2017 18:54 33 berichten
In de winter draag ik jeans, donkerblauw en zwart en treggings met een vest tot halverwege het bovenbeen. In het voorjaar jeans met korte vestjes, treggings met een lange blouse erop of iets dergelijks. Maar.....wat voor broek dragen jullie als het echt warm is. Ik heb al een lichtgrijze wat wijdere linnen broek, die ik dan draag met flatjes of slippers. Hebben jullie nog meer tips? Ik hou niet van grote drukke prints e.d.

Of hebben jullie alleen jurkjes en rokken aan als het 30 graden is?
Ja inderdaad , bij warm weer rokken of jurken.
Op werk een chino en in vrije tijd een harembroek. Met schandaaltjes eronder.

Of een jurk natuurlijk.
Witte katoenen broek, bermuda of idd rokjes en jurken.
Alle reacties Link kopieren
Als het echt warm is hier meestal geen broek meer, dan ga ik toch meer naar jurkjes en rokken. Vroeger had ik nog een prachtige lichtgrijze linnen brede broek, maar daar heb ik nog geen vervanging voor gevonden.



Als je toch een broek aanwil, en het is een beetje je stijl, dan zou je nog kunnen gaan voor een cigarette pant of chino, in een lichte stof:

quote:nephthys schreef op 25 maart 2017 @ 19:01:

Als het echt warm is hier meestal geen broek meer, dan ga ik toch meer naar jurkjes en rokken. Vroeger had ik nog een prachtige lichtgrijze linnen brede broek, maar daar heb ik nog geen vervanging voor gevonden.



Als je toch een broek aanwil, en het is een beetje je stijl, dan zou je nog kunnen gaan voor een cigarette pant of chino, in een lichte stof:

[img]http://images.asos-media.com/inv/media/ ... xl.jpg?$XL$[/img]



Ik vind dit een mooie broek, behalve de bandplooien, daar ben ik niet zo van.

Ik vraag het omdat ik in de zomer een paar verjaardagen heb waar ik niet graag met een jurk of rokje naartoe ga. Als je gaat zitten kruipt dat zo op, tenzij het echt een maxijurk is. De meeste broeken zijn dan te warm en ik kom dus ook niet verder dan mijn lichtgrijze linnen broek.
Meestal jurk of rok, maar soms een witte linnen broek bij heel warm weer
Deze van de h&m vind ik heel fijn



Edit: NIET deze, deze is flutkwaliteit en gaat per direct weer terug!!!!



Ik heb er eentje die erop lijkt van een heel mooie kwaliteit viscose van de h&m, die heb ik al jaren. Maar dit is deze dus NIET!!!



http://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.03 ... html#Zwart
Alle reacties Link kopieren
capri broek bij de Takko
quote:Het-groepje schreef op 25 maart 2017 @ 19:20:

Deze van de h&m vind ik heel fijn



http://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.03 ... wartJaaaaa dat lijkt me wel wat. En dan een lekker los shirt erboven. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 25 maart 2017 @ 19:28:

capri broek bij de TakkoDie draagt mijn moeder van 65!
Hetzelfde als de rest van 't jaar.

Zij het dan soms in 7/8ste of 3/4de.



Of ik loop gewoon rond in mijn bikini .
Alle reacties Link kopieren
Een capribroek of kniebroek en als ik vrij ben een korte broek.

En een jurk of rokje ook regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandy1974 schreef op 25 maart 2017 @ 19:45:

[...]





Die draagt mijn moeder van 65!



De mijne ook en ik ook hoor. Is dat leeftijdsgebonden?

Kinderen uit mijn klas dragen ze ook .
Van die losse broeken, dun stofje. Tuniek of andere top erop.



Maar ik heb geen werk waarbij ik zakelijk gekleed voor de dag moet komen. Mag heel casual.
Ik heb van die comfortabele crêpe broeken van Steps. Zijn ook een dun stofje.
Alle reacties Link kopieren
Een lekkere boyfriend jeans. Zit niet te strak, je krijgt geen zweetplekken en het tocht een beetje door, vooral als er ook van die scheuren inzitten.

Kan je hem een beetje oprollen en flipflops of sandalen eronder. Of hakken staat ook leuk. Of sneakers, ook mooi.



Je kan hem dan op je heupen laten hangen en een shirtje of bloesje erop dragen.



Als je wat netter moet op werk kun je ook een boyfriend Chino dragen, is mss iets netter dan een jeans. Of als je durft een culotte, dat is een soort wijde kortere broek van soepele stof, moet je maar ff googlen.
quote:sandy1974 schreef op 25 maart 2017 @ 19:45:

[...]





Die draagt mijn moeder van 65!Nou en? Ik ook.
quote:TinyBel schreef op 25 maart 2017 @ 19:47:

Hetzelfde als de rest van 't jaar.

Zij het dan soms in 7/8ste of 3/4de.



Of ik loop gewoon rond in mijn bikini . dat lijkt me toch voor een verjaardag bij vrienden iets minder goed gekozen.
quote:lilguinea schreef op 25 maart 2017 @ 20:12:

Ik heb van die comfortabele crêpe broeken van Steps. Zijn ook een dun stofje.O die ken ik niet. Ik ga op zoek. Dankjewel.
quote:sandy1974 schreef op 25 maart 2017 @ 19:45:

[...]





Die draagt mijn moeder van 65!

Euh....ik ben zelf 59 en wat mij betreft heeft goede smaak en leuke kleding niet zoveel met leeftijd te maken.

Een capribroek kan heel leuk zijn (ik draag ze zelf ook met slippers), maar ik ben op zoek naar langere broeken (enkellang of helemaal lang) waarmee ik op visite kan op een warme dag/avond. Zelf ga ik iet naar een verjaardag in een korte broek en op slippers.
Die broeken van de hm, is dat wat qua kwaliteit?
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstappeltaart schreef op 26 maart 2017 @ 08:40:

[...]



Euh....ik ben zelf 59 en wat mij betreft heeft goede smaak en leuke kleding niet zoveel met leeftijd te maken.

Een capribroek kan heel leuk zijn (ik draag ze zelf ook met slippers), maar ik ben op zoek naar langere broeken (enkellang of helemaal lang) waarmee ik op visite kan op een warme dag/avond. Zelf ga ik iet naar een verjaardag in een korte broek en op slippers.



Maar een capribroek valt toch niet onder de categorie korte broek zoals een short of een bermuda?



Met nette schoenen er onder is een capri broek gewoon netjes en ook geschikt voor werk en verjaardagen.



Maar in een short of bermuda zou ik niet maar mijn werk gaan.
quote:lisbeth schreef op 26 maart 2017 @ 08:58:

Die broeken van de hm, is dat wat qua kwaliteit?



Deze ken ik niet, soortgelijk model heb ik al 3 jaar en wekelijks aan s zomers.

Maar ik heb wel vaker gehad dat ik een op het oog zelfde model van een broek nog een keer kocht en die was minder. Maar ook gewoon weleens goed.

Wisselt dus.
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven