Mode & Beauty alle pijlers

Zucht, ik wil deze...

07-12-2016 14:53 174 berichten








Maar ja veel te duur uiteraard. Maar... wél in mijn maat!



En deze zijn ook gaaf:







Die zijn mooi. En ook nog in mijn maat!

Helaas kan ik me momenteel alleen nog schoenen van 9 euro veroorloven
Alle reacties Link kopieren
Leuk... als je van lichte zeden bent....
quote:ghostly41 schreef op 07 december 2016 @ 14:54:

Leuk... als je van lichte zeden bent....Want?
Alle reacties Link kopieren
quote:ghostly41 schreef op 07 december 2016 @ 14:54:

Leuk... als je van lichte zeden bent....Ik dacht hetzelfde. Die dikke zolen vind ik altijd zo snel ordinair aandoen.
quote:Sugarbaby schreef op 07 december 2016 @ 14:57:

[...]





Ik dacht hetzelfde. Die dikke zolen vind ik altijd zo snel ordinair aandoen.Ligt er toch aan wat je erbij draagt? Heb je een rokje waarbij nog net je schaamlippen onderuit hangen dan is het ordinair ja, maar met een mooie rok of pantalon is het juist weer mooi. Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa!!!! Ook nog in mijn maat. Merci TO deze krijg ik niet meer van mijn wensenlijstje! En nu vind ik de betaalbare laarsjes waar ik naar aan het kijken was meteen niet meer mooi.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 14:55:

[...]



Want?Want dat vind ik er goed bij passen. Vooral door die dikke zolen...
Kinky
Ordinair, hoerig, kinky. Ik weet weer wat mijn smaak is
€925,- voor een paar hoeren schoenen
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 15:01:

Ordinair, hoerig, kinky. Ik weet weer wat mijn smaak is Zullen we ze samen kopen en afspreken wie wanneer de straat op kan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oke... ook wel funky!
quote:Oudblond schreef op 07 december 2016 @ 15:03:

[...]



Zullen we ze samen kopen en afspreken wie wanneer de straat op kan? Goed plan
Most funky shoes! http://3.bp.blogspot.com/ ... TE/8nJO7WUWV88/s1600/MOST+FUNKY+SHOES+%25282%2529.jpg Louboutin strand-strompelklompen! ;)
Alle reacties Link kopieren
Mooi, hoor.

Wat kosten ze ?





Quote : " Eerder schreef ik al een blogpost over de schoenen webshop hippe-schoenen.nl. Dé webshop voor de laatste trends als het gaat om schoenmode en dat is nog niet alles, want deze shop staat bekend om haar fan-tas-tische portemonnee vriendelijke prijzen. Ik ben een groot fan van de webshop en zo dus ook mijn portemonnee. Voor de échte Louboutins moet je erg diep in je buidel tasten, maar Hippe-schoenen.nl heeft de look-a-likes voor een leuk prijsje! "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wft... snap niet dat iemand dat aan schoenen uitgeeft.
Alle reacties Link kopieren
Al gegoogled op " rode suede enkellaarsjes " voor second best ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ghostly41 schreef op 07 december 2016 @ 14:54:

Leuk... als je van lichte zeden bent....Nou... tóevallig ben ik dat! Nee grapje , ik vind ze gewoon leuk en zie er niks hoerigs in. Gelukkig verschillen meningen, alles maar hetzelfde wordt ook zo saai. Trouwens wel een vraagje: omdat ze rood zijn? Is zwart wel oké?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 december 2016 @ 15:09:

Al gegoogled op " rode suede enkellaarsjes " voor second best ?Nope. Of deze, of geen schoenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:RegalPrinces schreef op 07 december 2016 @ 15:11:

[...]





Nou... tóevallig ben ik dat! Nee grapje , ik vind ze gewoon leuk en zie er niks hoerigs in. Gelukkig verschillen meningen, alles maar hetzelfde wordt ook zo saai. Trouwens wel een vraagje: omdat ze rood zijn? Is zwart wel oké?Nee dat maakt voor mij iig niet uit...
Alle reacties Link kopieren
Die prijs zie je er echt niet aan af. Zouden zo bij Van Haren kunnen staan.....
Geld inzamelen via crowdfunding. Als je het lef hebt om op zulke schoenen naar je werk te gaan is crowdfunding voor deze schoenen een eitje. Help RegalPrinces geschoeid de winter door!
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat verzacht de pijn van de laarzen die ik van Fred de la Bretoniere gezien had wel een beetje. Vergeleken hierbij was dat een koopje
Alle reacties Link kopieren
blijkbaar heb ik dan ook een ordinaire smaak, want ik vind ze ook supertof. Alleen die prijs
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven