Moviepark Germany met jonge kinderen?

07-05-2024 17:49 44 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij willen in juni een weekend weg (van vrijdag t/m zondag), tijdens het kijken naar uitjes in Duitsland en België kwam ik uit op Moviepark Germany. Zo op het eerste gezicht ziet het er geweldig uit ook voor peuters en kleuters (vanwege o.a. Paw Patrol).

Maar is het ook echt een ideaal uitje voor een familie met jonge kinderen? Mijn peuter en kleuter kunnen goede afstanden lopen zonder gezeur en we hebben natuurlijk een buggy mee als we zo'n uitje hebben.

Hoe zit het met de attracties? Is er genoeg aanbod voor kinderen van 3-5? De rijen zullen wel lang zijn, maar dat neem ik voor lief tijdens dit soort uitjes 😅

Als jullie verder nog tips voor accomodatie, pakketten, goede deals etc. Ik hoor ze graag! Tips voor andere leuke uitjes voor kinderen zijn natuurlijk ook welkom!

Bedankt alvast 🙏
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe jong is jong?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe zit het met de attracties? Is er genoeg aanbod voor kinderen van 3-5? De rijen zullen wel lang zijn, maar dat neem ik voor lief tijdens dit soort uitjes 😅

En de kinderen vinden die lange rijen ook prima?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Pekka123 schreef:
07-05-2024 17:57
Hoe jong is jong?

Ik gok 3 en 5. :fortune:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
07-05-2024 17:58
Ik gok 3 en 5. :fortune:
:proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen reet aan.
Vreselijk verlept park, zeker voor kleine kinderen nogal saai, echt zoveel leukere dingen dan dat park.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
07-05-2024 17:58
Ik gok 3 en 5. :fortune:
Echt zo b-l-o-n-t weer.

Ik denk dat veel van de attracties leuk zijn voor oudere kinderen.

Ik zou denk ik naar een bosrijk centerparqs actig iets gaan of een huisje op een park met een leuk zwembad en wat kinderactiviteiten en/of een speeltuin. Volgens mij is dat voor deze mini-smurfen leuker.

Of een huisje op de veluwe en dan naar Julianatoren, appenheul e.d.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lijkt me niet echt geschikt voor peuters en kleuters. Je betaalt dan veel voor een kaartje, terwijl je geen gebruik maakt van de achtbanen en zo.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zijn er in september geweest, onze kinderen waren toen bijna 2, 4 en 6 en ze hebben het hartstikke leuk gehad. Wachtrijen vielen toen reuze mee en ik vond het ook eigenlijk ook helemaal niet zo'n verlept park, maar mijn jongste mocht bijna nergens in, terwijl dat dan bij soortgelijke attracties in andere pretparken wel had gemogen én ik kon met geen mogelijkheid aanmelden via de app voor een meet en greet of foto met paw patrol en dat kon niet op een andere manier en daar konden ze me bij de service desk ook niet mee helpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dingen als het Sprookjeswonderland of Sprookjesbos Valkenburg (die is vernieuwd) vonden mijn kinderen ( en wij als ouders ook) leuker dan Movieworld. ;-)


Europapark Duitsland is vooral erg gaaf met iets grotere kinderen denk ik maar er is ook veel voor de kleintjes en er zit ook nog een waterparkding bij.

Of Playmobil funpark, dat is echt voor kinderen t/m 8 jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou gewoon naar de Efteling gaan.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
07-05-2024 18:29
Ik zou gewoon naar de Efteling gaan.
Of naar Pantasialand. Minder mooi maar compact en dus veel minder lopen. En echt wel gave attracties. Wel duur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zou je hen en jezelf dat aandoen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sprookjeswonderland bij Enkhuizen is ook erg leuk. Dan heb je daar vlakbij het openlucht museum en Enkhuizen is een leuk dorp aan het IJsselmeer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nee echt een verschrikkelijk park vind ik het.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit park is nogal vergane glorie, verlept dekt de lading inderdaad wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waren er vorig jaar in september, ze hadden wel het park opgeknapt, maar vreselijke lange wachtrijen overal.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je Irrland ook al overwogen? Dat is geweldig voor deze leeftijd! En goedkoper en dichter bij Nederland. Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren Quote
Toevallig kort geleden geweest. Onze pubers vonden het geweldig. Vanaf kleuterleeftijd is het wel al leuk, ze hebben een nickelodeon gedeelte voor kleinere kinderen. We waren buiten de vakantie en het was niet druk. De stuntshow was ook leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irrland in Duitsland lijkt mij leuker voor hun.
Alle reacties Link kopieren Quote
3 en 5
Nee , zou ik niet doen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij waren vandaag in plopsaland in België met onze kinderen van die leeftijd.

Ze vonden het geweldig. Mooie aankleding van het park, veel leuke attracties voor die leeftijd, ballenbakken, mooie binnen- en buitenspeeltuinen. Superleuk. Ik vond het een uitje a la Efteling maar dan met 0-5 minuten wachttijd. Helaas wel Efteling-toegangsprijzen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn pubers vinden Movie Park echt wel leuk, alleen heel erg druk, zoals ieder groot pretpark.

Met kinderen in die leeftijd in Duitsland: overweeg de Ketteler Hof in Haltern am See. Geen pretpark, maar een groot klim-en speelpark. Mijn kinderen vonden dat tot een jaar of 10-11 geweldig en we waren er zo een dag zoet. De waterbaan en de speeltuin zijn geweldig. Ik vind het zelf ook een geweldig leuk park.

Wij woonden destijds in Duitsland in de buurt, dus ik weet niet of het voor jullie te ver is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Moviepark echt een verschrikking en het publiek wat er kwam echt nog verschrikkelijker. Luidruchtig aso volk voornamelijk uit Nederland. Tokkies on Tour.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucifee2024 schreef:
07-05-2024 18:03
Geen reet aan.
Vreselijk verlept park, zeker voor kleine kinderen nogal saai, echt zoveel leukere dingen dan dat park.
Dit. Ga lekker naar Pairi Daiza ofzo.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven