* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!



http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tot_ziens/ByeBye.gif



:smooch:
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk kan iedereen het vinden! Als we een andere titel willen, openen we gewoon weer een nieuwe, geen probleem hihihi



Ik wil ook alle delen van Karen Slaughter hebben, die ga ik mooi van de Sint vragen, zijn mooie cadeautje vind ik ... Wil ook alles van Esther Verhoef hebben, zodra er een nieuwe komt, koop ik hem! Ik heb ook vrijwel alle Baantjers maar dan in leergebonden, staat super in de kast
Alle reacties Link kopieren
Welke titels zijn van esther verhoef ook alweer, ik lees zoveel van dat soort boeken, haal telkens die namen door elkaar. Kweet niet of ik iets van haar heb gelezen.



Maar de karen slaughters staan ook mooi in de kast. Kheb laatst ook een heel goed boek gelezen, kzal het nog eens opzoeken.



die film lijkt me leuk Bila, alleen is dat een film die mijn lief een wijvenfilm noemt, dus out off the question. Kga nu ff kijken wat er draait. jij veel plezier met je etentje.



chrisy je hebt helemaal gelijk, ik ga mn leven ook beteren en vanaf volgende week de donderdag en vrijdag als studiedagen aanmerken en het weekend is dan vrij. Alleen gaat het volgende week al mis, dan wordt het neefje 1 jaar dus groot feest.
Alle reacties Link kopieren
oh en chrisy daank geeft borstvoeding inderdaad.



enne bila dat plaatje stond al zo klein op de site en dara was ie wel scherp. Maar je kunt hem zien daar gaat het om.
Alle reacties Link kopieren
Van Esther Verhoef zijn Rendez-Vous en Close up, nog maar 2 titels dus das overzichtelijk hihihi



Die film zou mijn lief ook een wijvenfilm noemen hoor hahaha



Is die nieuwe film van Matt Damon al uit, van Bourne?? Die lijkt me ook goed maar ja dan moet je wel die andere 2 delen ook hebben gezien denk ik...



Veel plezier in ieder geval, ik ga er nu vandoor, lekker ff douchen, voel me vies (zweterig en ongesteld bah) en dan op naar het etentje!
Alle reacties Link kopieren
nee die boeken heb ik niet gelezen, ook maar eens doen dan en misschien ook eens op marktplaats kijken, want ik vind de boeken vaak te duur om zomaar te kopen.



Nou er draait niets alleen die wijvenfilm.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
April alvast gefeliciteerd met je verjaardag, als ik er morgen ben kom ik ff langs.

Kzal net op marktplaats close-up voor 13 euro. Maar nu geen geld voor nieuwe boeken, maar wel goede tip Chrisy!!



Er draait wel een leuke film alleen begint ie pas om 21:45 das een beetje laat voor mn lief want die heeft laat vroeg gehad. Wie weet wagen we het er morgen op, nu maar naar de dvdtheek, hahaha.
Alle reacties Link kopieren
ja, gevonden!



ben ik dan de enige die niet naar hyves wil? voel me spontaan schuldig en ook weer niet... :-)



wat een leuke plaatjes voegen jullie toch toe! ik moet hier eerst een ritme creeeren en dan me maar weer eens in andere dingen verdiepen! elke vrije minuut nu gaat op aan opruimen, de was en even op internet mail, e.d. kijken!



april; alvast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke en fijne verjaardag! 30 is toch een mijlpaal! (ben altijd erg goed in mijn vriendinnen tot wanhoop drijven omdat ze 30 worden, ben de jongste nl...)



cb mevrouw is geweest. weer een ontzettend lief en fijn iemand (fijn om te weten dat er dus in ieder geval 2 superlieve wijkverpleegkundigen zijn hier die we altijd mogen bellen zeiden ze!)

ik was al begonnen met ritme en regelmaat nav het boek. ritme is nu:

slapen, voeden en verschonen, knuffelen, even spelen in de box en dan bij moeheidstekenen in t bedje.

daarin ligt hij nu in een slaapzak, helemaal ingestopt, armpjes naast t lichaam. dus alleen t koppie steekt nog uit. hierdoor kan hij minder maaien met benen en armen, dus rustiger. voorafgaand aan inbakeren zeg maar.

van de cb mevrouw hoeven we hem ook echt niet anderhalf uur te laten huilen (huilde nu inmiddels van voeding tot voeding...), maar beter is na 10 minuten huilen even gaan troosten, bij voorkeur in zijn bed anders in ieder geval op de kamer, en weer weggaan. dit werkte vanochtend gelijk en nu net ook... dus we juichen nog niet direct, maar we gaan dit wel even volhouden!

en niet laten slapen overdag, langer dan vier uur, zodat hij niet dag en nachtritme gaat vervangen.

snappen jullie het nog? t maakt mama en papa in ieder geval een stuk gelukkiger en hopelijk kleine man ook!



hij heeft wel voor het eerst gelachen als reactie op wat wij doen!!! zo gaaf, waren helemaal trots.

gisteren lekker met zusjelief allemaal leuke dingen voor hem gekocht en meneer sliep lekker in de maxicosi, zalig.



shit, daar is ie weer...
Alle reacties Link kopieren
laatste esther verhoef trouwens enoooorm spannend! heb ik in mijn verlof gelezen! karin slaughters nieuwste ligt naast mijn bed, maar ja...
Alle reacties Link kopieren
Dus als je winkelt is hij stil, hhmmmm... veel winkelen dus(shit weer geen smiley's). Ik hoop dat de cbmevr. tips werken, maar het klinkt al goed, al juich ik ook niet te vroeg met jullie mee.

Wat heb je dan gekocht, ik ben van de details he en heb op de een of andere manier een afwijking voor babyspullen, is dat het begin ofzo? Of moet ik in therapie?

Dus overdag moet je hem na 4 uur wakker maken? Begrijp ik dat goed? en snachts gewoon laten slapen? Dan krijgt hij een dag en nacht ritme? Fijn dat er in het boek ook al goede tips staan.



Fijn weekend, ik ga ff koffie drinken.
Alle reacties Link kopieren
Lieve April van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

:smack: :smack: :smack:

:applause: :applause: :applause:



:cheers: :cheers: :cheers:



:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
http://t1.images.live.com/images/thumbnail.aspx?q=1261293283948&id=1fcfee04e444d9bffcda6a6058591bd7



Een fijne verjaardag April! Gefeliciteerd!

Maak er een super leuke dag van.
Alle reacties Link kopieren
Hoera, hoera april 30 jaar!! :gift: (f) :gift: (f) :hello: :cheer2: B-) B-) B-) 8:-)8 :cheers: :applause: :smooch: :smack:



Gefeliciteerd, een leuk feestje morgen!
Alle reacties Link kopieren
Hiep hiep hoera voor April :smooch:

Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!

:cheer2:

Veel plezier morgen op je feestje

:cheers: :-)-) :rolling: :cheer: B-) :blob
Alle reacties Link kopieren
GEFELICITEEEEEEERD APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30
Alle reacties Link kopieren
Mm, Maye, daar begint het mee hoor, als je babyspullen wilt kopen! :-)

Heb allemaal leuke kleertjes bij de Hema gekocht, (zo'n beetje de jongens collectie wat je in een klein filiaal kunt halen) een flessenreiniger en hydrofiele doeken. Tevreden?

Daantje doet t super vandaag! We moeten hem elke keer wakker maken na vier uur, slaapt als een blok. Inslapen duurt nog wel even, maar het strak in de dekens leggen werkt super. Hij wordt er helemaal rustig van en is minder in paniek. Drinken gaat om en om goed en minder goed. Af en toe gaat het echt te hard.

's Avonds moet hij nog wel huilen, maar ook als hij bij ons is,dus dan houden we m lekker beneden, kan ie z'n huiluurtje in ieder geval bij ons op de arm houden. Uiteindelijk valt ie dan daar in slaap, arm klein ding, helemaal roodgehuild. Maar ja, hij moet toch de ervaringen van de dag verwerken.

Geeft ons overdag meer rust en structuur en tijd voor onszelf, erg prettig en dat al na twee dagen!

De derde dag schijnt een terugval te kunnen zijn, dus juich niet te vroeg, maar dit gaan we zeker volhouden!



Maye, misschien tot morgen, als hij op tijd wakker is, laad ik de kleine man in de auto en komen we naar de wedstrijd kijken. Man start om kwart over drie, weet alleen niet hoeveel km hij loopt. Jij dan?

Heb in ieder geval mobiel bij me, dus mocht je me zoeken...
Alle reacties Link kopieren
Ik start ook om 15.15, loop de 5 km. als je nog online komt laat ff weten waar je denkt te gaan staan(op hotmail) dan houd ik je in de gaten(voor zover dat lukt). Ik denk dat ik een aqua blauw hemdje aan heb, of een lichtblauw/grijs shirt met korte mouwen van de 7-heuvelenloop. Maar het zal wel druk zijn, een voordeel is dat ik ws niet in de vuurlinie loop dus makkelijk te zien.



Super dat het beter gaat met daantje! En 1 dag een terugval valt misschien wel te overzien als het daarna gewoon weer een tijd goed gaat.

Thanxx voor de details, lijkt me zo leuk me helemaal uit te kunnen leven in de hema, dat zou nu natuurlijk ook kunnen maar is wel een beetje bizar, hahaha.

Kzag laatst zo'n leuk stoer spijkerbroekje bij de h&m. Was met een vriendin die een dochtertje heeft van 4 maanden. Ze had helaas niet zoveel nodig.



April hoe bevalt het om 30 te zijn? niksnie erg toch? ik vond de 31 wel erg, hahaha en de 29, amard e 30 geen probleem.



ik zag dat miss e bij de bakkerswinkel gepost had, dat is dan wel lastig als je een nieuw topic begint, het andere sluit niet.

Kga haar dara wel ff wegplukken.
Alle reacties Link kopieren
ff zorgen dat de BBW weer boveaan staat ipv bakkerswinkel



April heel veel succes morgen!! en sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie felicitaties, 30 zijn valt gelukkig erg mee.



Daan wat fijn dat de cb-mevrouw nog goede tips had, die ook lijken te werken.

Je bent trouwens niet de enige die nog niet op hyves zit hoor, ikke ook nog niet.

Veel succes Maye met hardlopen!

Bila rot dat je ongesteld bent geworden, volgende maand hopelijk meer geluk.



Feestje gisteren was heel erg leuk. Nichtje was er ook met 3 weken oud neefje, wat een scheetje. Heb veel cadeaubonnen gehad en van papa een parelketting, -armband en oorbellen. En ik had dus van hem en stiefmama al dagje sauna gehad, ben dus ernstig verwend. Van mijn lief heb ik een zeefdruk van Jits Bakker gehad. Heb er 3,5 jaar geleden (toen ik mijn doctoraal had gehaald) al een gehad en nu nog 1 erbij. Echt heel mooi, zal wel een foto naar de hotmail sturen.



Zal ik jullie (en mezelf, want ben nu met voorbereiding voor onderzoek morgen bezig en mag niet meer eten) even lekker maken met al het lekkers van gisteren?



Chocolade en chocochipmuffins.

Gewone cake

Tortilla's met ham/quacamole, roomkaas/zalm, chili/krab

Hartige taart

Pastasalade, griekse salade en fruitsalade

Aardappelsalade (van de appie)

Borrelhapjes met olijven, gevulde pepertjes, ansjovis en garnalen.

Bbq met kipsate (zelfgemaakt), grillburgers en spareribs

Hmm heb er weer zin in.
Alle reacties Link kopieren
hmmmm lekker april.

Heb net gelopen en best redelijk gedaan na al die tijd niet lopen, weer op mn oude tijd. Nu weer vooruit.

En ik zag daank met daantje, maar Daantje alleen in wagen dus heb daantje niet echt gezien, balen!! Dus ik Daank gaan zoeken, kon dr niet vinden en ben nog teruggelopen naar plek waar je stond daank, maar kwist ook niet meer hoeveel je man ging lopen. Kwas er al bang voor dat je weg was(zolang daar staan is ook niets natuurlijk), maar wel leuk dat je me herkende en aanmoedigde!!! Wel jammer dak daantje gemist heb. Khad mn mobiel niet bij me, die kon ik daar nergens kwijt en mn lief liep ook mee, vandaar. Kwist dat er iets was toen je zei dat ik je kon bellen als ik je wilde vinden.

Heeft je man goed gelopen? Je vriendin en vriend deden ook mee he?, vriend van haar heb ik wel gezien. En een vriend van hem hebben we voorbij gelopen, hahahaha. Vond mijn vriendin weer erg hilarisch.



zo en nu moet ik nog een keer met de hond gaan lopen, bleeh daar heb ik dus geen zin in.



april nogmaals sterkte dus morgen. en vandaag sterkte met niet eten.
Alle reacties Link kopieren
ha, zag je ook al op de 'heenweg', maar toen was je vol concentratie!

nadat jij voorbij was zijn we meer tegenover t justitiegebouw gaan staan (vlak bij dat grote matrixbord), zodat we de 10 beter konden zien.

toen manlief binnenkwam zijn we meteen weggegaan, want de kleine man had er echt genoeg van. t was een indrukwekkende dag voor hem, want hij is nu helemaal van slag, ligt heel hard te huilen, dan weer helemaal moe te pruttelen. t kereltje is bekaf!

je ziet m vast nog wel eens, anders kom je gewoon een keertje buurten!



mama is trouwens ook bekaf, was misschien toch even allemaal teveel vanmiddag! pffffff blijf lekker op de bank liggen, lief loopt wel voor me. net lekker frietjes gemaakt!

klinkt goed april, je verjaardag én vooral de hapjes!
Alle reacties Link kopieren
oh oke, op de heenweg je inderdaad niet gezien. De kinderen van het werk waren er ook, zo leuk, hadden een spandoek gemaakt. Ze waren helemaal enthousiast.

Lijkt me leuk een keertje buurten Daank, kom ik daantje live bewonderen. Wanneer begin je weer? Kom ik voor die tijd een keertje langs, kom ik hardlopend, hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Waarschuwing: vies verhaal!



Sorry maar moet het ff kwijt. Wat is dat spul viessss dat ik moet drinken om schone darmen te hebben voor morgen. En dan zou ik eigenlijk voor 8 uur vanavond 4 liter hebben moeten drinken. Heb nu ruim 2 liter op, maar moet zo vaak naar het toilet hollen dat het bijna niet lukt om nog meer te drinken. Maar het is vies, echt heel erg zout. Eerst leken schijfjes citroen te helpen, maar nu helpt dat ook echt niet meer. Mag helaas pas stoppen als m'n darmen redelijk schoon zijn, moet dus nog ff.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me echt serieus af waarom ik dit vrijwillig doe.....

Verheug me al helemaal op het infuus dat ze morgen moeten prikken, ben nl niet zo'n prikheld.

Verder komen echt heerlijke etensgeuren de slaapkamer binnendrijven en lust ik ook wel wat lekkers (lasagne, goulash, stoofvlees of gewoon lekker patatjes).
Alle reacties Link kopieren
aaah arme april. Kan me voorstellen dat je je nu afvraagt waarom je het doet, maar uiteindelijk is het toch wel ergens goed voor. Maar dat weet jij natuurlijk ook wel. en het is gewoon vervelend zo'n vies drankje, bleeeh denk niet dat ik het zou kunnen.

strekte met de andere 2 liter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven