* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!



http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tot_ziens/ByeBye.gif



:smooch:
Alle reacties Link kopieren
April succes vandaag met het darmonderzoek!





Ik kom later deze morgen nog terug, ik ga nu eerst effe douchen en aankleden.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



April, heeeeel veel succes vandaag! Gewoon 4 liter van dat ranzige spul drinken, jeetje, wat veeeeel.... hopelijk valt het onderzoek mee. En nogmaals van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag, je bent erg verwend maar zo te horen heb jij je visite ook erg verwend met al dat lekkers.



Daank fijn te horen dat de rust en regelmaat lijkt aan te slaan bij Daantje, dat geeft een hoop rust zowel mij jullie als bij hem denk ik. Leuk hoor dat je Maye gezien hebt, wel jammer dat Maye Daantje niet kon bewonderen maar er komt vast een minimeeting denk ik.



Maye, goed gedaan op je oude tijd gelopen, je hebt je niveau dus weer lekker te pakken.



Ik heb vannacht slecht geslapen zeg, kon eerst al slecht in slaap komen (dus draaien/ woelen) en daarna veel en raar gedroomd, was echt nog totall loss toen de wekker ging. Nou ja, kan vandaag wel lekker rustig aan doen want ik ben helemaal alleen en er ligt niet veel werk, relaxed dus!
Alle reacties Link kopieren
April, sterkte vandaag met het onderzoek. Is het nu een echt onderzoek omdat er iets misschien mis is of fungeer je als proefkonijn?

Gisteren m'n verwegvriendin weer gezien. We zijn naar het strand geweest en daarna gaan eten. Helaas heeft ze een miskraam gehad. Ze was al bijna 3 maanden vlak voordat ze het wereldkundig wilde maken ging het mis.

Bila, doe maar lekker rustig aan vandaag,
Alle reacties Link kopieren
April, héél veel sterkte vandaag! Daarna mag je gelukkig weer lekker eten... Wanneer krijg je de uitslag?



Daan, wat fijn dat de wijkverpleegkundige zo goed kon helpen. Ik heb ze ook best wel vaak gebeld hoor, gewoon om even wat te vragen. Vind ik echt een goede service van het cb. Hoe is het nu met Daantje. Is hij weer wat gekalmeerd na gisteren? En jij weer een beetje bijgekomen. Hoeveel weken is Daantje nu? Leuk hè, zo'n eerste lachje. En het wordt alleen maar leuker! Miniclaire giechelt nu overal om. Echt een meisje.



Hè Bila, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Verder wel een leuk weekend gehad?



Syl, hoe was jouw weekend? Genoten in Zeeland? Veel succes vanavond met je eerste 'schooldag'!
Alle reacties Link kopieren
ik lees net dat Emile Ratelband vader is geworden van een dochter, Royce Romée... dusss zn Rolls Royce is compleet (oudste zoon heet Rolls..) @-(



Syl, hoe was je weekendje Zeeland, lekker ff opgeladen? Veel succes vanavond met je eerste schooldag!



Ik heb een leuk weekend gehad, zaterdag waren we wat katerig, we waren blijven plakken na het etentje *hips* en toen werd het dus iets wat aan de late kant... dusss zaterdag maar rustig aan gedaan hihihi s avond hadden we een kermisborrel, zouden eerst niet heen maar toen toch maar wel ff kijken... dat werd dus weer 2.00 pas thuis... gelukkig deze keer aan het water gezeten (BOB) dus zondag was ik fris en fruitig hihihihi zondag aan het tuinieren geweest, onkruid wieden enzo rot klus maar het is wel opgeknapt.



Claire wat leuk dat miniclaire zo'n giechelkont is, kan niet wachten tot ik haar zaterdag eindelijk in het echt kan zien! Hoelaat komen jullie trouwens??
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag,



Ben ik weer effe. Heerlijk weekend achter de rug. Lekker relaxed en gezellig.

Gisteren nog even bij de Haarlemse vaardagen wezen kijken. Gezellig druk was het daar, jammer genoeg had ik mijn fototoestel niet mee. Anders had ik een paar leuke plaatjes kunnen schieten.

We hebben heerlijk gewandeld, waardoor ik nu een beetje stram ben in de heupen....haha



Bila was het kermis in de grote stad A? Of was het zo'n plaatselijke "drink"kermis 8-P



April hoe is het gegaan? Is het mee gevallen of toch tegen?

Je hebt je gasten weer verwend met al dat lekkers.



Desrie ik las dat je naar Youp v h Hek geweest bent op je www van Hyves. Was het leuk?



Syl was het lekker in Zeeland? Beetje bij kunnen tanken? Hoe is het met Cas zijn spuitluiers?

Succes op school vanavond!



Claire geniet maar lekker van je giechelende meisje.



Daank lekker hoor dat Daantje het gelijk wat beter lijkt te gaan doen met rust en regelmaat.



Maye knap gedaan hoor, in oude tijd geeindigd en niet eens heel veel getraind volgens mij.



Goose wat vervelend voor je ver-weg-vriendin, heb je haar een schouder kunnen aanbieden om lekker op uit te huilen?



Volgens mij hebben enkele dames dit weekend een mini-meet. Gaan jullie naar de outlet?



Miss E & Pink waar zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Goose, wat erg zeg van die miskraam van je vriendin :cry: zeker zo vlak voordat ze het bekend wilde maken....



Hier vliegen de "hoera ik ben zwanger" mededelingen me ook om de oren vandaag, 3 stuks!!! zucht.... ik ben dus weer druk bezig mn mantra op te zeggen: onzetijdkomtwel onzetijdkomtwel onzetijdkomtwel onzetijdkomtwel



maar ik begin zo langzamerhand een béétje ongeduldig te worden....



Chrisy, het was een plaatselijke drinkkermis 8-P hihihi ben alleen naar de borrel geweest hoor, niet nog de kroeg in, ik ga verder nooit naar deze kermis. Mn broer wel, die zit er alweer en mn ouders gaan zo ook heen, ik bewaak het fort hier hahaha



Van het weekend idd minimeet maar we gaan niet naar die grote outlet, misschien wel ff naar de G-star outlet, dat is bij mij in de buurt.. we zien wel! Ik heb er zin in ieder geval. Kan mn lief meteen ff kennismaken en zien dat jullie niet eng zijn :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb er wel kunnen troosten hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ach Goose wat naar je voor je vriendin, fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten.



Iedereen heeft zo te lezen een goed weekend gehad.

Goose niet proefkonijn, maar vroege screening ivm darmkanker bij mams op jonge leeftijd.

Ik ben gisteren na ruim 2 liter gestopt, ik kreeg het echt niet meer weg (werd er behoorlijk misselijk van) en het (sorry weer vieze praat waarschuwing) kwam er behoorlijk waterdun uit met maar een paar fliebertjes.

Was gelukkig helemaal niet zenuwachtig voor het onderzoek, heb dus lekker geslapen op het roesje, werd alleen wakker als ze een bocht moesten neme, want das wel wat pijnlijk. Helaas bleken sommige delen toch niet helemaal goed schoon te zijn. En nog meer helaas, er is toch een klein poliepje gevonden en die is weggehaald. Nu daar de uitslag van afwachten. En de volgende keer op een andere manier voorbereiden, de dokter zei dat er nog andere mogelijkheden waren.



Nu nog wat duf, want behalve slaapmiddel hebben ze ook wat pethidine (zusje van morfine, vaak gebruikt bij bevallingen) ingespoten. Heb nog een uurtje liggen slapen in het ziekenhuis en daarna wat gegeten en gedronken. Lief zat gezellig naast me.



Baal alleen wel echt van die poliep, want dat had ik eigenlijk echt niet verwacht. Maar geen reden tot paniek, maar hele kleine kans dat het niet goed is. Nu rustig afwachten tot belafspraak op 27 september.
Alle reacties Link kopieren
April, gelukkig zit het er op. Jammer van het poliepje maar niet ongerust over maken hoor maar ik kan me voorstellen dat je liever helemaal "schoon bent.

Mag je nu weer de lekkere dingen die van je verjaardag over zijn gebleven opeten?
Alle reacties Link kopieren
Vergeet iederen keer de smileys aan te zetten. April heeft echter wel een extra :hug: :hug: verdiend
Alle reacties Link kopieren
:hug: :hug: voor April! Vervelend dat ze toch een poliep hebben gevonden, en wat moet je lang wachten op de uitslag zeg tot 27 september! pfff nou ja wel fijn dat dit allemaal preventief gebeurd en dat ze je in de gate houden toch?! Rust nu maar lekker ff uit, moet je morgen meteen weer werken of kan je nog een dagje bijkomen?



Ik ga nu naar de fysio, spreek jullie morgen weer!
Alle reacties Link kopieren
Morgen gewoon weer werken. En heb net 3 heerlijk bruine boterhammen met oude kaas en een appel op.
Alle reacties Link kopieren
Wat kunnen bruine boterhammen dan lekker zijn, hè April?! Inderdaad ook een :hug: van mij. Balen hoor, dat ze je zo lang in spanning laten zitten. Gewoon meer dan 2 weken! Is dat normaal? Wel goed dat je je verder geen zorgen maakt. En dat ze de poliep meteen verwijderd hebben.
Alle reacties Link kopieren
De dame van het afsprakenbureau vertelde dat de uitslag pas na ruim 2 weken bekend is, dus eerder belafspraak heeft geen zin (ik vond het ook al zo lang, verwacht toch eigenlijk wel dat de uitslag eind volgende week wel bekend is). Ach kan natuurlijk dan altijd bellen om te vragen of de uitslag er al is.
Alle reacties Link kopieren
He bah zeg dat ze toch een poliep gevonden hebben, kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt en wat moet je inderdaad lang wachten op zo'n uitslag. Maar wel fijn dat je nu were lekker kunt eten.

Oh ik moet de tijd wel in d egaten houden moet zo nog naar logopedie 8-P Geen zin in na zo'n dag op school. Wel een leuke dag trouwens, wel wat moeilijke kindertjes die weigeren naar me te luisteren, nou dan hebben ze aan mij een goeie ik geef niet zo snel op, hahaha. Dan weiger ik ook te lusiteren nl als ze iets van mij willen. Wat ik wel lastig vind is dat ik dus niet alleen voor de klas sta en dus een beetje moet zoeken naar hoe ik op kinderen reageer.



Syl heel veel succes vanavond op school, ik leef met je mee, hihi.



Bila je weekend klinkt gezellig!

Chrisy het jouwe ook trouwens.



Ik heb trouwens beter gelopen dan ooit hahaha. we hebben 5 km in 29 min gelopen das voor ons beter de vorige keer dat we 5 deden was het zelfs 31, maar dat was een zware. een paar minuten nadat wij finishten voor de 5 km kwam de eerste op de 10 km al binnen :-O Dus we hebben nog een lange weg te gaan. Daank weet jij nog een leuke loop?



Hier is storm opkomst geloof ik, jakkes ik wil gewoon lekker op de bank maar moet er nu nog doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het verhaal van m'n vriendin maar hier weggehaald is misschien toch te herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Dan haal ik het bij mij ok ff weg goose!

Zo ook mn eerste bericht gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb echt genoten van het eten. En ga nu lekker thee met zelfgebakken cake eten.



Heb trouwens geklaagd op de vivapijler over de snelheid van het forum (tis 's avonds nog erger dan overdag). Hopelijk doen ze er wat mee, er klaagden er veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de afkorting BBW alleen van "big beautifull wife", iets als een aantrekkelijke dikke dame. Bedoelen jullie deze afkorting ook, of betekent het iets anders?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Maye wat goed zeg, beste tijd ooit!!! Top hoor, dit vasthouden dus.



Syl hoe was het op school gister? Wel lekker dat je op de dag erna vrij hebt lijkt me.



April fijn dat je weer gewoon lekker kon eten, ben je alweer een beetje bijgekomen van gister?



Ik ga maar eens aan het werk, ben weer alleen vandaag dusss saaaaaai
Alle reacties Link kopieren
Antonio, BBW staat voor BakkersBabbelWinkel :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, en als we vaak naar de bakkerswinkel gaan worden we vanzelf big beautifull women... :rofl:



Ik weet niet meer wie het vroeg maar; hierrrrrrr ben ik ;-) Druk druk druk met allerlei leuke dingen. Vrijdag en zaterdag een beetje overdreven laat gemaakt, dus was zondag en maandag een beetje brak O.o

De scheiding is bijna afgehandeld. Had ik al verteld dat het in ieder geval nu officieel is allemaal? De rechter heeft uitspraak gedaan en de scheiding is ingeschreven in het huwelijksregister. Ook de afrekening van de notaris mbt het huis is rond, dus nu is het alleen nog even afwachten op het spaar tegoed van de levensverzekering. Dan is alles (behalve de belastingaangifte van begin volgend jaar) rond! Jeej! :hello:

mn twee beste vriendinnetjes en ik hebben trouwens een leuke fotostudio uitgekozen voor de shoot. Het worden echt kunstwerkjes straks, aan de foto's en nabewerking zal het niet liggen...nu moeten we zelf nog leuk kunnen 'lachen' op de foto's ;-) en daar heb ik dan weer een beetje een hard hoofd in.

Uiteraard krijgen jullie het eindresultaat te zien! Tenminste als ik me er niet te veel voor hoef te schamen, hihi. De shoot is al over drie weken!

April, balen van dat poliepje! En natuurlijk is het goed, maar ik kan me voorstellen dat het toch wel even schrikken is!

Daank, hoe is het met Daantje? Houdt hij al een beetje een ritme aan? en Desrie hoe is het met Moppie? Slaapt die al een beetje??

Claire, dat gegiegel vind ik altijd zo ontzettend lief! *smelt*

Syl, hoe is het met Cas?

Chrisy, ik ben ook zo verschrikkelijk verslaafd aan hyves. Een dag zonder hyves is een dag niet geleefd... oke das wel een beetje overdreven he?! haha

Goose, heftig zeg van je vriendinnetje. en begrijpelijk dat je het even hebt weggehaald. Ik hoop dat je haar een beetje kan steunen de komende tijd!

He bila, zullen we woggen?? Ik heb geen zin meer om te werken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik al Miss E :hello:



Fijn dat alles rond de scheiding nu rond is, geeft een hoop rust lijkt me! Spannend trouwend die fotoshoot, wist ik verder niets van dus kheb wat gemist denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Voor al die woggende dames, op mijn hyves staat nog een horoscoop die je kunt invullen ;-) Kijken of we bij elkaar passen?!? Enne er is ook nog een fotoraadsel te vinden....



April balen van het poliepje, nu maar hopen dat ie niet kwaadaardig is.



Miss E je hebt het er maar druk mee (met stappen)

Heb je nu geen terugval qua vermoeidheidsklachten? Of is dat nu je de pil niet meer slikte over? Zoiets heb je wel eens vermeld maar toen was je er nog niet zeker van of het daardoor kwam.



Morgen is Pink jarig, wie weet komt ze nog wel calorie-arme taart brengen ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven