* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!



http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tot_ziens/ByeBye.gif



:smooch:
Alle reacties Link kopieren
Zoooooooo! Klaar met werken, ik heb 'vakantie'! Morgen eindelijk 'verhuizen' :cheer2: :cheer: :cheer: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:



Ik ben ook klaar met werken heb heb zowaar een keer een avondje helemaal vrij (alleen ff boodschappen doen...)



Miss E, heel veel succes morgen, eindelijk je eigen stekkie!! Wanneer trekt je huisgenoot erin???



http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fijne/40a.gif
Alle reacties Link kopieren
april, het spijt me... :-$

daar gaan m'n principes...

lief heeft m voor me aangemaakt en laten zien hoe ik het helemaal kan beveiligen voor ouders en kinderen en mensen uit t verleden...



druk hier verder, zusjelief is jarig en hyves is erg verslavend....
Alle reacties Link kopieren
hahaha die daank! Toch wel leuk he??!



Eh en verder weinig te melden, sorry. Vreselijk drukke dag op school gehad, het leek wel of ik weer terug bij af was. Bleeeh. Maar goed toen ik eenmaal ging nadenken bleek dat de kinderen best goed gewerkt haden, ze zijn alleen zo onrustig. Maar meestal is dat 1 dag ofzo nu al 2 weken. Nuja we maken er morgen maar weer het beste van. ff met lief geanalyseerd en dat helpt meestal wel.



Nu nog ff naar mn lessen kijken en dan ff op de bank. Khad vannacht voor het eerst wel weer door geslapen tpt de wekker ging das wel lekker.



Miss E succes met verhuizen!!



Ik ga ff bij daank kijken
Alle reacties Link kopieren
Tja daar gaan dan dus nog maar eens rustig overnadenken, heb er sowieso vanavond geen tijd voor (moet zometeen nog een verslag maken), morgen komen de nieuwe bewoners koffiedrinken en donderdag moeten we spullen voor lief gaan pakken.



Miss E wat leuk dat je gaat "verhuizen". Krijgen je ouders morgen de sleutel of zijn ze nu al verhuisd?



Bila succes met het ontwerpen, kan je er ook niet mee helpen.

Maye je kannut, komt allemaal goed.

Groetjes aan Goose terug, had er gisteren overheen gelezen.

Claire ik vind het ook wel leuk om mee te gaan eten, lijkt me erg gezellig.



Nu eerst verslag gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies!



Bedankt voor jullie felicitaties, zowel hier als op hyves! Lief dat jullie eraan gedacht hebben :)



Het is zondag een drukke, maar gezellige dag geweest.

Ik had in eerste instantie vanaf 11 uur op het kaartje gezet, maar het uiteindelijk toch nog veranderd in twee uur en daar was ik achteraf wel blij om, want nu konden we 's ochtends lekker relaxed wakker worden met z'n drietjes en rustig de cadeautjes geven enzo. Toen ze beneden kwam was ze helemaal verrukt van de ballonnen en de slingers. En toen ze het keukentje zag, vielen bijna haar ogen uit de kassen 'wa's dat nou?!'. Ze is het eerste uur daarna alleen maar heel druk aan het 'koken' geweest en alles aan het ontdekken :love: echt een schot in de roos dus.

Pas na 1,5 uur, toen ze ook al haar pap op had, zag ze pas het tweede (ingepakte) cadeau staan ... een boodschappenwagentje met allerlei boodschappen erin. Vervolgens ging mevrouw alle blikjes, bestek en toebehoren van het keukentje in het wagentje doen en reed toen vrolijk de woonkamer rond... uh...volgens mij doet mama dat toch wel andersom ;-) ...



Toen ze 's middags na haar slaapje beneden kwam en de kamer vol zag zitten, was ze wel even 'verlegen' en hield ze me stevig aan mijn benen vast, maar uiteindelijk kwam ze wel helemaal los en vond ze alle aandacht geweldig. Gisteren is ze gewoon naar het kdv gegaan en heeft ze daar getrakteerd, maar na drie dagen feesten (za verjaardag vriendinnetje) lag ze gisteren te stuiteren in haar bed en duurde het 1,5 uur voordat ze echt de slaap kon vatten :smile: ...

En dan nu gelukkig weer over op de orde van de dag...
Alle reacties Link kopieren
Zo ... ik heb verder wel bijgelezen, maar nu echt even geen puf om te reageren, sorry. Wilde jullie alleen even bedanken en laten weten hoe het geweest was. Hoop donderdag weer wat uitgebreider langs te komen.

Ik duik nu snel mijn bedje in, ben echt hondsmoe... welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel gezellig Desrie, fijn dat ze alle cadeautjes zo leuk vond.



Wie o wie
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je hier mee April???





Desrie fijn dat de cadeautjes gewaarderd worden :)



Miss E succes met je "verhuizing"



Maye vandaag op de overblijf had ik 26 kinderen!! (groep1/groep4) en die waren ook al zo druk, niet normaal meer. Gelukkig was het wel erg lekker weer en konden we lekker snel naar buiten om uit te razen.....
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen.



Desrie, het klinkt als een hele geslaagde verjaardag, heb je ook wat foto's die je naar hotmail kunt sturen of op hyves kunt zetten???



Maye en Chrisy, misschien ligt het aan weer dat de kids zo druk zijn? Hopelijk bekoelt dat snel weer... maar de voorjaarsvakantie komt in zicht toch??



Hihihi die Daank, nu toch verslaafd aan hyves :rofl:



Gisteravond onverwachts toch nog weggeweest, moest voor toneel nog ff snel langs de kledingverhuur om de juiste pruik op te halen (ze had de verkeerde meegegeven...) gelukkig had ze hem wel nog pfff Daarna toch nog op de bank kunnen ploffen en lekker kunnen genieten van een tv avondje (CSI en Nu we er toch zijn (lachen!) )



Nu snel een bakkie thee (stond vanmorgen te lang onder de douche dus nog niets gehad..) Zal voor jullie ook wat intappen ;-)





http://www.devierheerlijkheden.nl/images/thee.jpg
Alle reacties Link kopieren
O ja, Syl, had jij Daank al uitgenodigd voor onze hyves groep? Ik ben daar niet toe bevoegd namelijk hihihi



enne April, ik ben ook wel benieuwd wat je met wie o wie bedoeld
Alle reacties Link kopieren
ff snel want ik barst vh werk.

Cas was gisteren bezeten door de duivel:

- gsm in een bak koffie gooien (deed t gelukkig nog)

- in een emmer sop gaan zitten, bijna op 1 cm na net uit de emmer kunnen trekken

- een kopje hard op t laminaat gesmeten, grote put in t laminaat

- in het bad gepoept, heeft hij nog nooit in zijn leven gedaan.

- hard krijsen als hij zijn zin niet kreeg

- eten in zijn mond doen en gelijk uitspugen op de grond.

Ik kon m letterlijk achter t behang plakken.



Ja april, wat bedoel je met wie o wie
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

ik o ik april

:rofl:
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust hier... iedereen druk???



Ik had zin in wat afleiding, geen zin meer om te werken maar druk dus tis maar goed dat er niemand is, kan ik weer door :nerd:
Alle reacties Link kopieren
heb ook geen zin. Spierpijn van gisteren en moe. Zit al een tijdje te geeuwen

Pffff.....
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
klinkt trouwens leuk zeg, dat keukentje. Ik hoorde op de aprilgroep ook al iemand die t voor haar zoontje had gekocht. Denk niet dat man t daarmee eens zou zijn. Vrouwen kunnen alleen maar koken. man probeert t ook vaak zat maar dat eet ik niet. Bocht!!!



Gisteren dus t hele huis gesopt samen met mn mams. Ben echt kapot, heb mega spierpijn. Teveel gedaan met mn geweldig fitte lichaam. Not. Kon s middags al niet meer op of om. En dat met een "lieve" cas. Die echt duiveltjes hoorns op had! Dit was de 1e dag dat ik tegen man zei: neem jij het maar even over. nadat hij na een hele dag kattekwaad in t bad begon te poepen! Toen ik m uit bad tilde om te gaan scheppen zat hij er nog eens vol in de meppen met een badspeeltje. Ik bedoel, die paar drollen in een groot bad en dan precies daarin gaan slaan???!!!!!! Nee cas ophouden, pats, ophouden nu cas, pats pats pats. GRRRRRRR, ik zei ophouden, pats. (die patsen zijn dus cas die met een speeltje in de drollen slaat en niet syl met losse handjes richting cas, dat begrijpen jullie)

Een collega vond t knap dat hij zoveel in een dag kon uitspoken.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Arme Syl, hopelijk was het een eenmalige dip van Cas, anders heb je nog wat met hem te stellen.....
Alle reacties Link kopieren
Nou ben ik natuurlijk alweer vergeten wie er mee willen gaan eten.



April

Claire

Bila

Syl



Nog meer? Dan kunnen we een datumpje prikken. Zal dan toch pas begin maart worden, denk ik. Zaterdag 8 maart oké?
Alle reacties Link kopieren
Verder heb ik het echt zó druk op mijn werk. En ik zit natuurlijk al de hele dag achter de computer, dus heb 's avonds dan geen zin om dat ding aan te zetten. En miniclaire is ontzettend leuk op dit moment, dus op haar vrije dag speel ik echt met haar. En ik heb natuurlijk nog maar één vrije dag per week, dus dan ga ik niet achter de computer zitten. En en en... vandaar dat ik dus wat minder schrijf. Niet omdat ik jullie niet meer lief of belangrijk vind. Ik moet gewoon nog even mijn draai vinden thuis en op het werk.
Alle reacties Link kopieren
ehhh...als ie op zn moeder lijkt....heb ik nog behoorlijk wat te stellen.

Voordeel is wel dat ik goed weet hoe hij denkt en ik al vaak net op tijd kon ingrijpen X-D



Jep, ik kan 8 maart
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
ojee, Cas ook bijna twee daar komt het gedonder X-D. Oh men das niet fijn als je ook nog es zo moe bent van het huis poetsen.



Enne ik vind dat keukentje ook super klinken, lijkt me zo leuk als je kinderen wta ouder zijn en dan echt interesse krijgen voor leuk speelgoed, een poppenhuis vind ik ook geweldig. enne mijn lief kan heel goed koken, kzal eens vragen of hij vroeger een keukentje heeft gehad.



Klinkt erg leuk de tweede verjaardag van moppie. hoe bevalt je nieuwe baan verder desrie?



Chrisy, dan zit het misshcien toch in de lucht, vandaag een prima dag, echt weer leuk(kben af en toe net jantje lacht jantje huilt, nietd at ik letterlijk gehuild heb). Ik had 's ochtends met ze besproken dat we na de pauze dictee zouden doen. Ik kwam de klas bine na de pauze hadden de kinderen de tafels al uit elkaar gezet eenkind had de dictee schriftjes al uitgedeeld. Kheb ze een dik compliment gegeven. Ik kon ook weer ff rustig met kinderen kletsen en gezellig doen. Pfoe ik moet het af en toe iets meer loslaten. Leuke complimenten gehad.



wel vanochtend een heel ziek hondje hier. Gisteren al erg aan het kotsen. Maar mestal is ze dan snel weer oké. Nu kwam ik vanochtend in de kamer en bewoog ze echt niets, pas toen ik haar aanraakte begon ze te grommen, nou ik kan je zeggen dat doet ze echt niet zomaar. Kwas dus erg bezorgd. Gelukkig kwam lief thuis van z'n nachtdienst. Nu gaat het gelukkig weer beter.



Hmm ben ook erg benieuwd wat april bedoelt, die is nooit zo mysterieus.



Ik ga es een kopje koffie drinken, ben bekaf. Wel een heleboel afgemaakt vandaag.
Alle reacties Link kopieren
oh crosspost, ik wil ok wel mee claire, ligt er dan alleen wel aan waar we gaan eten, want als het niet te treinen/bussen is lukt dat niet. Maar ik vind het wel erg leuk!!

Stuur je nog een keertje een foto van miniclaire naar hotmail of staan er nieuwe op hyves, ik zal es checken.
Alle reacties Link kopieren
Syl snapt um wel van April.... maar ik niet en ik wil het wel weten dusss Syl leg uit leg uit leg uit!!!!



Maye, wat sneu dat je hondje zo ziek was... gelukkig is ze nu weer opgeknapt.
Alle reacties Link kopieren
ha ha ha, dat mag april zelf uitleggen ha ha ha!!

Ik wist t vrijwel gelijk.



Wat waren de kindjes lief zeg!!! Misschien was Cas dat ook vandaag bij zn papa.

Wel schrikken van je hondje.



Mijn vader krijgt as vrijdag de scan, ben benieuwd.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
draai komt vanzelf Claire. Neemt niet weg dat je dan nog wel af en toe denkt:pfoe, werkte ik maar wat minder en zag ik miniclaire wat meer.
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven