* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!



http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tot_ziens/ByeBye.gif



:smooch:
Alle reacties Link kopieren
HA, ik snap uhm nu ook! :cheer2:



Dusss ik o ik ook April ;-)



:rofl: :rofl:



Fijne avond allemaal



xxx
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hem ook |-)



Alle reacties Link kopieren
ja das nu niet zo moeilijk meer hi hi



april, ik stuur je morgen een uitnodiging zodra je me geaccepteerd hebt.



Fijne avond!!
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Deze week heb ik nog bij je man gekeken April en toen zag ik je nog niet staan.



Oja ik heb gisteren nog kaartjes gescoord voor de opname bij Paul de Leeuws Mooi weer de leeuw show van zaterdag 2 februari as. Ik weet het niet jullie meest favoriete programma maar ik vindt het helemaal top.



Cas wordt een draakje.......

Alle reacties Link kopieren
Nou daar ben ik van teruggekomen. Op oudjaarsavond mooi weer de leeuw gekeken ;-) Vond t nog erg leuk

Lijkt me wel leuk een keer zo'n show mee te maken. Kosten die kaartjes?
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
12 euro en 50 eurocentjes per kaartje
Alle reacties Link kopieren
ha!

wat leuk desrie dat ze zo verliefd was op het keukentje! kan best ook voor jongens hoor syl, zijn ze niet gelijk homo van, als je ziet hoe dat er af en toe aan toe gaat bijons in de poppenhoek... overtuig man maar, zal cas ook leuk vinden! kan ie z'n eigen dingen slopen! hahaha, wat een boef!!!!!!



april ook op hyves? ik ga zoeken!

ben alleen maar bezig met iedereen te accepteren, gaat echt snel! maar doe niet iedereen hoor, hoeft van mij echt niet. een jongen die ooit bij mij op de havo zat en ik nooit sprak voegde me toe, écht niet!!!!

kwam er wel achter dat mijn eerste vriendje (we verloren elkaar in havo 3 uit t oog, omdat hij naar de grote plaats bij bila verhuisde) met wie ik een aantal jaar geleden weer contact kreeg en bijna... (terwijl hij toen al 5 jaar samen was met zijn vriendin en ik manlief leerde kennen)... maar goed, hij wordt in mei vader, vind ik toch wel raar idee.

stom, terwijl ik zelf daantje heb, maar toch...
Alle reacties Link kopieren
huh, waarom kost dat geld, als je naar DWDD wil kost dat niets of claudia de breij(daar werd ik nl voor gebeld, hahaha).

Ik vind paul de leeuw erg leuk hoor chrisy, alleen op een gegeven moment iets teveel van hetzelfde. En ik kan me tegenwoordig erg slecht concentreren op tv-programma's. Ik kijk alleen boer zoekt vrouw en wie is de mol. oja en schooltv X-D



En Bila dat programma van eddy zoey was gisteren in het durp van mn ouders, grappig.
Alle reacties Link kopieren
ja daank ik zag dat je al heel veel vrienden hebt. ik vind het vooral leuk mensen op te zoeken van vroeger, kijken hoe het ermee is, hoeven dan echt niet mijn vrienden te worden inderdaad. Ik ken iemand die heeft 2000 vrienden ofzo, dat vind ik dan raar die mensen ken je gewoon niet. Maar goed ieder z'n eigen opvattingen natuurlijk. Tis ook niet zo dat ik 74 vrienden heb ofzo, maar die mensen ging ik vroeger wel mee om. Kheb ok 2 ex-vriendjes erop staan. Eentje is echt heel erg leuk geworden(vriendin van me riep ook meteen, wau die is goed opgedroogd, vond haar vriend stom), de ander, was ik echt heel gek op en de rest van de skool ook is juist veel minder leuk geworden(eh om te zien bedoel ik dan, hahaha).

oké nu ga ik ff naar hyves, mijn ex-schonzusje is bevallen dan is hyves dus weer erg leuk kan ik ff kijken hoe haar zoontje eruit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het geld kost omdat het programma zo populair is, en tja een beetje verdienen bij de publieke omroep is nooit weg.

En tja ik heb nog nooit eerder betaald voor een opname van een tv programma, niet dat ik er al zoveel heb meegemaakt.....



Bij mij ook een ex-vriendje erbij op Hyves en eentje die ik heel leuk vond maar waar ik het nooit tegen bekend heb in de staptijd. Jaren later bleek dat hij hetzelfde had maar ja toen was ik al gelukkig met mijn man. En ja manlief weet ervan en kan er echt niet van wakker liggen heeft ie gezegd, zolang ik nog iedere avond bij hem in bed lig.......

Alle reacties Link kopieren
mm, die vanmij is zo jaloers... vandaar ook dat we het contact toen (weer) verbroken hebben, ook omdat hij voor mij bij zijn vriendin wegwilde! dat wilde ik toen echt niet, na vijf jaar!

maar blijf nieuwsgierig naar hem en heb m nu toch als vriend uitgenodigd. ben benieuwd of ie reageert!



mmm moet de compu afstaan, heb zo jeugdcommissie vergadering hier



trouwens niet gezien maye, hoorde wel dat t zou komen, zilveren bordje gekregen he?
Alle reacties Link kopieren
oh het einde ben ik niet gezien :-$ maar ze waren best gastvrij, haha.



Die van mij is niet jaloers. Ach soms maakt ie wel een opmerking ofzo over al die mannen, haha. ik lees nog wel eens zijn krabbels maar hij niet die van mij. En hij heeft er wel 6 exen opstaan ofzo, haha. Wel grappig he daank. Ik heb ook bij een exvriendje gekeken, die ik dus niet wil uitnodigen en ik kan al zijn foto's zien, van z'n kindjes en huis, is best grappig. Dan kan ik ook weer doorlinken naar vrienden van hem die vroeger ok vrienden van mij waren, honder jaar geleden.



Ja dat zat ik ook te denken chrisy dat ze er een slaatje uit kunnen slaan, maar dwdd moesten we ook echt reserveren hoor, was ok erg populair toen.
Alle reacties Link kopieren
En toen was mijn bericht weer eens opgegeten.



Sorry voor mijn grapje gisteren, was benieuwd hoe snel jullie hem door zouden hebben (ben zeer onder de indruk Syl).



Heb eigenlijk geen zin om alles weer opnieuw te tikken, krijgen zo ook de nieuwe bewoners op de koffie.



Claire ik ga graag mee en kan de 8e, Syl zullen wij dan carpoolen?



Verder is het superdruk op de poli en ben ik 's middags echt afgedraaid. Gelukkig begint het wel steeds beter te gaan en neemt het paniekerige gevoel een beetje af.

Tot later.
Alle reacties Link kopieren
Hé, wat hebben jullie ineens weer veel gekletst, zeg, gezellig!

Heb op mijn werk wel stiekum meegelezen, maar kon dus niet reageren. Wel balen, want ik had wel gelijk een vermoeden toen ik het grapje van April las, maar kon het niet controleren of erop reageren .... :jump:

Ik ga zo kijken of het me lukt om wat foto's en een filmpje van zondag op hyves te zetten. Daarom ga ik nu nog even niet reageren op jullie verhalen, hoop er morgen wat tijd voor te vinden. Ik ga vanavond maar weer proberen om vroeg naar bed te gaan, is gisteren uiteindelijk toch niet helemaal gelukt, en ik ben zo moe! Ik slaap de laatste week ook erg onrustig, en dat terwijl moppie gewoon doorslaapt :mad: ....

Ik wil ook wel mee uit eten en volgens mij kan ik de 8e wel. Mag ik dan ook met jullie mee poolen, syl en april?



OK, ik ga naar hyves! Doei!
Alle reacties Link kopieren
Fijn april dat het paniekgevoel begint af te nemen, je kunt het!!

Ik morgen een kantoordagje op stage, hahahaha.

Ik heb net meegedaan met de nationale iqtest dus ga veel later naar bed dan moet. nu nog spullen klaar zetten en kleding uitzoeken. Maar ik kan morgen wel iets later weg, hoef niets voor de les begint te doen.



En Desrie ik vind niet dat je altijd op onze verhalen hoeft te reageren hoor, echt niet. Vind het leuk te lezen wat iedereen meemaakt, voel je daarvoor niet verplicht.(weet ook wel dat je dat niet doet, maar wilde het ff gezegd hebben)



eh ik ga mn kleding uitzoeken, ben moehoe merk ik nu.



hondje gaat alweer een stuk beter, zat net al te gluren naar de etensblik, haha.

sweet dreams
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Ik werd al wakker met hoofdpijn dus das geen lekker begin van de dag, lag er ook veulste laat in (1 uur) en ik was al zo moe... pfff nou ja, nu ik er eenmaal uitben gaat het wel. Hoofdpijn zit nu op de achtergrond dus het valt mee. We zullen zien hoe de dag verder verloopt.



Maye, hoe was de IQ test? Jammer dat ik het niet heb gezien.



Dat plaatsje bij Nu we er toch zijn had inderdaad zilver, eigenlijk alleen maar omdat ze bij 2 geweigerd hadden om ze te laten slapen maar zelfs die mensen waren heel aardig en beleefd. Je kan echt zien dat het programma nu een beetje bekend is, vorig jaar werd er lang niet zo gastvrij gereagereerd.



Wouw iedereen zit nu gewoon op hyves :cheer2: betekent dat dat we het vivaforum gaan verlaten en daar gaan verder kletsen? Of loop ik nu erg op de zaken vooruit??



April, fijn te horen dat het beter gaat op je werk, je kannut je kannut je kannut he!!!



Miss E, hoe is het bij jou? Zijn jullie gister lekker opgeschoten??



Ik ga me weer op de boekhouding storten, btw is bijna klaar (daar zit tijdsdruk achter) maar daarna moet ik ook nog de bankboeken doen en daar loop ik mee op achter dus das nog ff een klusje ook omdat ik nog niet zo goed weet hoe dat gaat met dan koppelen aan je internetbankieren...



Meld me later wel weer :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Morning!

Hier even lekker mijn ochtend, terwijl daantje in alle rust (ahum) in bed ligt. Af en toe is er een schreeuw, maar goed, die negeer ik gewoon :-$

Nu is t al weer een tijdje stil.



Ja, leuk iedereen op hyves, al vind ik t niet altijd even goed werken hoor! Duurt soms even voordat de pagina vernieuwd wordt en hier kun je dan toch makkelijker kletsen.

Maar goed, maakt mij in ieder geval niet uit.



Was inderdaad zilver Maye, heeft hier zelfs in de krant gestaan! En dat voor de slechtste gemeente....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er wel voor om voortaan op Hyves te schrijven. Veel persoonlijker en je kunt makkelijk foto's uploaden. En makkelijker lezen en leukere smileys ;-0



En ik moet voor mijn werk toch op Hyves zijn, dus dan zal ik vast weer wat meer schrijven. Misschien even stemmen? En dan hier een laatste bericht plaatsen dat we voortaan op Hyves te vinden zijn!
Alle reacties Link kopieren
:swear: :swear: :swear: mijn bericht weg.



Ik stem er dus vóór om naar Hyves te verhuizen. Daar zit ik toch al elke dag voor mijn werk ;-)
Alle reacties Link kopieren
O, toch niet weg dus...
Alle reacties Link kopieren
wow, het forum verlaten?? Straks krijgen we kasteeltaferelen.... Allemaal boze meelezers ha ha ha. Nou, eerlijk geloof ik niet dat wij meelezers hebben, zo boeiend zijn wij nou ook niet. Kasteel leest volgens mij veel leuker mee.



Heb me verslapen vanochtend. Kwam om 8.45 uur mn bed uit. Met vette tegenzin. Cas lag om 9 uur nog in dromeland en werd boos toen ik m wakker maakte en heeft de eerste tijd gezwalkt ipv lopen. Allebei gaar dus.

Tsja, krijg je als je s nachts weer een spookje hebt..

Dat klussen van vd week was toch echt te zwaar. Ben al 2 dagen opgebrand. Toch stom he, dat ik nog steeds zo "weinig" kan door mn bekken. Het ligt echt ook aan wat ik doe. het is een bepaalde houding, half gebukt staan, die echt funest is.



April je hebt een groepsuitnodiging!
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
hahaha claire, lukt het??? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
:rofl: rustig claire....adem diep in.....en uit.....

ooohhhmmm



Desrie en april, tuurlijk kunnen we poolen de 8e.



Ik stem ook voor hyves ipv geen meelezers, zodat we gewoon alles kunnen bespreken.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
t is niet stom syl, tis iets om rekening mee te houden, maar verdomd moeilijk hoor!

ik moet dat ook met m'n rug en pas sinds de zwangerschap lukt het me (af en toe...) kun je nagaan, dat heeft dus 25 jaar geduurd!



proberen daantje hier door te laten slapen, dus de 23u fles niet meer geven.

afgelopen nachten elke keer even wakker, maar zijn gisteren opgehouden hem dan voeding te geven. gisteren brulde hij bijna 3 kwartier en vannacht maar een kwartier.

denk dat het voor hem ook een kwestie van wennen is

maar wel lastig hoor, de laatste fles afbouwen
Alle reacties Link kopieren
ik volg wel waar jullie heen gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven