* BBW *

07-09-2007 16:11 2052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaarwel Viva!



http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tot_ziens/ByeBye.gif



:smooch:
Alle reacties Link kopieren
even heeeeel snel:



ik heb thuis geen internet nu, dus had heel wat bij te lezen. Ik ben nu eventjes op het werk (ochtendje) en daarna ben ik vrij tot maandag, dus zal weinig aanwezig zijn.



'verhuizen' is goed gegaan, mn kamers worden héééél mooi :-D

Met K. gaat het ook 'goed', kriebels zitten nog erg hoog ;-)

Ik ben ook voor hyves ;-)



Tot snel! (hoop ik)
Alle reacties Link kopieren
Miss E, ik zag dat K ook gekrabbeld had ;-)



Mooi tot nu toe iedereen dus voor hyves, vind het zelf ook wat fijner dat het meer privé is en we onze gewone namen kunnen gebruiken.... duss nog ff afwachten wat de rest zegt natuurlijk....



Daan, we zijn dan bij de groep te vinden he, moet je daar maar even rond kijken, daar hebben we ook een kletstopic waar je heel makkelijk kan reageren.
Alle reacties Link kopieren
ghehe dat zag ik ook pas vannochtend. Zat gelijk met een smile van oor tot oor achter mn bureau X-D. Net ook nog een super leuk/lief smsje... zuchterdezucht



Ja ik ben ook helemaal voor hyves hoor, s een stuk meer prive enzo. En kunnen we ook foto's plaatsen etc, kan ik mn huisje laten zien ;-)



Zo. ik ga er weer lekker vandoor (zit de laatste 10 minuten echt af te tellen, heb geen zin meer!! wil naar mn huis ;-) ) tot maandag! (misschien iets eerder als ik bij mn ouders ben)
Alle reacties Link kopieren
net even zitten puzzelen op hyves en inderdaad gevonden



ik ga even met mijn mannetje spelen
Alle reacties Link kopieren
:swear: X-@ >-D :mad:



ik bega zo werkelijk een moord.



Oke, ff mn mantra gebruiken die ik claire stuurde vanochtend:

adem in......adem uit.....

Oooohhhhmmmm

Als ik nu buiten op straat had gestaan ipv op mn werk, had ik serieus iemand helemaal dwaas geslagen. (zegt de van nature kalme en rustige syl die nooit een vlieg kwaad doet)
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je dit \\:-)// :ass: gewoon even tegen haar doen?



:hug:
Alle reacties Link kopieren
wat is dr aan de hand dan? spui het!
Alle reacties Link kopieren
kijk ff op onze hyves in het kletstopic, daar staan details, echt shocking vind ik zelf!



Nogmaals knuf hoor Syl!!!!



(hopelijk kan ik nu wel posten, lukt aldoor niet namelijk grrr)
Alle reacties Link kopieren
ben me toch druk vandaag met de compu, heb werkelijk geen flikker gedaan in huis dan de vaatwasser uitpakken, zelf eten, kind eten geven en met kind spelen... zalig
Alle reacties Link kopieren
hihihi lekker toch, geniet van je vrije dagen!!
Alle reacties Link kopieren
mn mantra en wat spuigesprekken hebben gewerkt.

Ik zit weer fris en fruitig achter mn pc, maar bleef zonde van mn tijd en energie. Idd op hyves de details, althans een deel. Lang leve hyves!



Dat ik er emotioneel van werd, komt ook doordat ik ff iets minder kan hebben. Ben in mn hoofd bezig met mn vader, gedroomd dat hij iets ergs heeft. Veel wakker geweest en als je dan een uurtje later op t werk komt, ja....dat is toch een vrijbrief om iemand met de grond gelijk te maken toch?



Hebben jullie vd week de film High Fidellity gezien?? Dat die nieuwe vriend van die man in zijn platenwinkel stond: wil je laura met rust laten, ze is nu gelukkig bla bla.. Dan zie je die man tot 4 x toe reageren op die situatie, althans zo wenst hij het. Uiteindelijk doet hij niet.

Dat had ik dus net ook, paar filmen die door mn hoofd gingen, maar kwam neer op die laatste filmsituatie ha ha ha.

Maar goed, ook nu is weer t hoger niveau t met me eens. De situatie zelf zorgde voor die begrip. (was nl voor velen live te volgen)
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
morgenochtend krijgt hij de scans. Duren de hele ochtend. Ik ben benieuwd wanneer daar de uitslag van binnen komt. Ik hoop gelijk.



Nou, ik ga ook zo afsluiten denk ik.
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
gratis af te halen: KAT, nou weet je wat je krijgt er geld bij X-D

Mén wat is dat beest vervelend.



Ik ben ook helemaal voor hyves, wel jammer dat jullie het zo openlijk hier brengen had ook wel een leuke spannende uitrede willen doen :rofl: En vroeger hadden we nog wel eens meelezers maar tegenwoordig niet meer geloof ik. Eh meelezers meld u maar even nu het nog kan.



Op hyves durf ik ook veel meer te vertellen nu ben ik toch altijd bang dat er stiekem iemand meeleest. En dan hebbenw e ook geen hotmail meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
ik zal duimen morgenochtend syl!!
Alle reacties Link kopieren
Hyves is prima. Idd minder last van meelezers, hoef je toch iets minder op te letten.



Syl spannend, hou er maar rekening mee dat je niet direct alle uitslagen hebt, dan kan het alleen maar meevallen. Ik ga zo op hyves de rest lezen.



Maye ruilen? Die van ons heeft weer geplast, zucht.



Verder beetje chag omdat het man's laatste avond thuis is (wat ben ik toch stom he). Boodschappen zijn gedaan, de koffer is ingepakt en ik heb geen idee hoe ik dit weekend m'n huis moet opruimen en moet wassen. Ben alleen morgenavond maar thuis. Ach ook dit zal wel weer goedgekomen. Heb net met papa geregeld dat ik daar ook 2 dagen ga eten.
Alle reacties Link kopieren
Voor de zekerheid post ik hier ook nog maar, geen idee wanneer we definitief gaan verhuizen :-p Volgens mij is iedereen voor hyves toch? Dan ga ik alvast mn spullen pakken X-D



April en Maye :hug: vanaf vandaag een hele week alleen, sterkte ermee hoor!! Enne kattenruil is misschien wel een goed idee hahahaha
Alle reacties Link kopieren
En voor Syl:



http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hugs/A.gif
Alle reacties Link kopieren
lief!!!!

Ik voelde me gisteren erg zielig ha ha ha. Nu niet meer. Ik ga ook mn koffers pakken en verhuizen.....



April, je mag ook bij ons komen eten hoor!
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
vaarwel viva :sigh:
koffie, zwart graag...
Alle reacties Link kopieren
goed, vanaf nu dus niet meer hier, allemaal naar de hyves :flag:



dat zal raar zijn....

ben benieuwd hoe vaak ik hier per ongeluk inlog!
Alle reacties Link kopieren
Das rap. Ons plekkie heeft nog geen dag te koop gestaan X-D

Alle reacties Link kopieren
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/t/tot_ziens/tekst1a.gif
Alle reacties Link kopieren
oh god, das ff wennen, afscheid van viva??!!!!



oké dan!!!





Daaaaaaaag viva!!!
Alle reacties Link kopieren
Daaaaaaggg



Bedankt dat ik m'n lieve vriendinnetjes hier heb leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook nog even officieel afscheid nemen. Want we hebben hie toch een leuke tijd gehad! Nu gaan we 'samenwonen' op hyves :rofl: . Ik zie jullie daar. En dat we dan nog maar héél lang vriendinnetjes mogen blijven. x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven