20 worden geschat, terwijl je 32 bent

25-02-2017 09:17 567 berichten
Dat gebeurde mij dus 2 keer op vakantie. En daar ben ik best blij mee.



Wie word er ook jonger geschat en hoeveel jaar jonger?
Alle reacties Link kopieren
Liepen ze toevallig met een hond en een stok?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had ik dat ook, nu ik over de 40 ben helaas niet meer
Jep, ik word meestal (fiks) jonger geschat.

Heb er geen problemen mee.

Meestal iets van 23/ 24 jaar. Dus ongeveer 8 jaar jonger.
Ik word meestal ook jonger geschat. De een schat me 10 jaar jonger, de ander 5 of 2. Verschilt dus nogal. En zolang ze me niet ouder schatten vind ik het goed
Standaard 6 jaar, 2 maanden en 18 dagen.
Tja tot een jaartje of 3 geleden wel, nu niet meer. Heb gewoon een ouwe kop gekregen.
quote:MarindaH schreef op 25 februari 2017 @ 09:21:

Standaard 6 jaar, 2 maanden en 18 dagen.
18, ben 25.

Meestal als ik een petje op heb en gympen aan.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mensen in (moet ) schatten trek ik er altijd voor de zekerheid tien jaar vanaf

Meestal zit ik er dan vijf onder en zijn mensen blij met het compliment



Dus ik zou er geen waarde aan hechten
Alle reacties Link kopieren
Er wordt altijd om m'n ID gevraagd als ik m'n haar omhoog heb en alcohol koop. Ben bijna 30. Dus oog dan blijkbaar heel jong.
Ik ging laatst naar de bioscoop, film voor 16+, werd er gevraagd om mijn legitimatiebewijs. Ik word dit jaar 27! Dat vond ik toch wel erg eigenlijk.

Over het algemeen word ik vaak (veel) jonger geschat.
Oww dat heb ik zo vaak, ik ben 34 en er wordt vaak gedacht dat ik in de 20 ben.

En dat vind ik helemaal niet leuk..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 42 en ze schatten mij tussen 26-30.

En men denkt altijd dat mijn zoon (16) mijn broertje is.

Dat is niet zo heel fijn want vaak flirten mannen met mij waar zoon

erbij staat.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt vaak veel jonger geschat. Maar ik weet nooit of ik dat serieus moet nemen



Twintig voor 32 lijkt me minder leuk trouwens. Je wil wel een beetje serieus worden genomen.
.
Toen ik nog een stuk dikker was wel, maar nu ik veel ben afgevallen niet meer. Mijn gezicht tekent nu meer...
quote:Alicemorgan82 schreef op 25 februari 2017 @ 09:29:

Oww dat heb ik zo vaak, ik ben 34 en er wordt vaak gedacht dat ik in de 20 ben.

En dat vind ik helemaal niet leuk.. Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Absoluut! Ik ben 31 en moet best vaak mijn id laten zien wanneer ik een fles wijn koop in de supermarkt. Mensen schatten mij vaak begin 20. Al lijkt het wel wat veranderd sinds ik een dochtertje heb. Misschien heeft het slaapgebrek me inmiddels zo getekend dat niemand me meer jonger schat
Ik werd laatst door een deurverkoper, flink zwanger en al, gevraagd of mijn ouders er ook waren. Ik weet niet of dat nou zo'n compliment was
Zou het ook kunnen komen door je gedrag dat ze denken dat je zo jong bent?
Alle reacties Link kopieren
Ik word eigenlijk altijd ouder geschat meestal 5 jaar ouder dat is al sinds ik 16 ben zo. Ben nu 30.

Geen idee waar het aan ligt heb amper rimpels kleed me ook gewoon vlot spijkerbroek shirtje gympies.



12 jaar jonger geschat worden is dan weer t andere uiterste dat lijkt me dan ook niet fijn
Wat ik wel erg vind is als mensen denken dat ik nog bijna kind ben ofzo. Paar jaar terug een of andere verkoper aan mijn deur die vroeg of mijn ouders ook thuis waren. Dat vond ik niet leuk. Heb hem duidelijk gemaakt dat ze niet thuis waren omdat het mijn eigen huis was.
Ik moet vaak legitimatie laten zien als ik alcohol of sigaretten koop. En toen ik begon bij mij nieuwe baan dachten sommige collega's dat ik de stagiaire was... ik ben 34
quote:sinnombre schreef op 25 februari 2017 @ 09:32:

Zou het ook kunnen komen door je gedrag dat ze denken dat je zo jong bent?Dat zou heel goed kunnen ja. Ik kom in gedrag ook jonger over dan ik ben.
quote:lux. schreef op 25 februari 2017 @ 09:32:

Ik werd laatst door een deurverkoper, flink zwanger en al, gevraagd of mijn ouders er ook waren. Ik weet niet of dat nou zo'n compliment was Dan hadden wij dezelfde, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven