25-jarige belletjeleller

11-06-2015 23:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag belde er iemand aan, een 25 jarige man, maar het leuke is dus dat hij aanbelde en gelijk wegrende. Kijk, als het nu een vijf jarige was geweest, maar iemand van 25 die belletje lelt? Met mijn angsthoofd ben ik nu al bang dat hij in de nacht weer aanbelt of gewoon kwade bedoelingen heeft... Dus is het normaal dat een man van een jaar of 25 aanbelt en keihard wegrent haha, of moet ik me vet veel zorgen gaan maken.



Wat ik met dit topic wil? Ja goeie vraag...
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet open te doen
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat ie 25 is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 11 juni 2015 @ 23:30:

Hoe weet je dat ie 25 is?Schatting zover ik hem kon zien natuurlijk. Was binnen no time weg.
Alle reacties Link kopieren
O, en de meeste mannen tot een jaar of 25 zijn nog behoorlijk kinderlijk
Oh heerlijk. Dat zou ik ook wel weer eens willen doen. En ik ben 46.....
Hier wordt er op de vrijdag, zaterdag en zondag nacht standaard aangebeld door en stel dronken jongens/meiden die van die leeftijd zijn. Mijn bel staat daarom standaard uit. Dus ik zou er gewoon om lachen en als het vervelend wordt dan kun je misschien zien of er een patroon inzit. Bijvoorbeeld iedere middag 3 uur dan ga je gewoon achter de deur staan en trek je hem ineens open, schrikt hij zich kapot doet hij het nooit meer.

En misschien wil hij je wel uitvragen en durft hij niet meer .
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 11 juni 2015 @ 23:33:

Oh heerlijk. Dat zou ik ook wel weer eens willen doen. En ik ben 46.....Prima, maar kies je wel even een ander huis uit ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder gewoon een beetje een kinderlijk persoon dan iemand met kwade bedoelingen.
Alle reacties Link kopieren
Je had door de brievenbus moeten zeggen `KIEKEBOE`



Nee ik heb hier nog nooit mee te maken gehad, ik doe de deur niet open als ik niemand verwacht dus heb er geen last van. En ik heb ook nog een spion.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
zou haast zeggen, weddenschap??
Dan is het geen goede belletjesleller.

Hij had al weg moeten zijn toen jij opendeed.

Misschien was hij aan het oefenen
Weddenschapje verloren denk ik .
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 11 juni 2015 @ 23:35:

Hier wordt er op de vrijdag, zaterdag en zondag nacht standaard aangebeld door en stel dronken jongens/meiden die van die leeftijd zijn. Mijn bel staat daarom standaard uit. Dus ik zou er gewoon om lachen en als het vervelend wordt dan kun je misschien zien of er een patroon inzit. Bijvoorbeeld iedere middag 3 uur dan ga je gewoon achter de deur staan en trek je hem ineens open, schrikt hij zich kapot doet hij het nooit meer.

En misschien wil hij je wel uitvragen en durft hij niet meer .Haha, ja misschien was het wel mijn prins op het witte paard. Jammer dat hij nu keihard uit mijn leven gerend is... Dus hopen dat er maar een patroontje in zit inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:smukke schreef op 11 juni 2015 @ 23:38:

zou haast zeggen, weddenschap??Nog niet eens aan gedacht.
Ben ik even blij, dat ik geen bel heb. Kunnen ze ook niet belletjelellen. Lekker rustig.
Of gewoon niet open doen, voor t zelfde geld is het een check om te kijken of er iemand thuis is. Mijn regel is, verwacht je niemand en is t al laat niet open doen voor vreemden. Aan de andere kant heb ik zelf ook wel vrienden gehad die op latere leeftijd nog zulke geintjes uithaalden! Vooral met een borreltje op :D
quote:stress-kipje schreef op 12 juni 2015 @ 00:12:

Of gewoon niet open doen, voor t zelfde geld is het een check om te kijken of er iemand thuis is. Mijn regel is, verwacht je niemand en is t al laat niet open doen voor vreemden.

Ik doe ongeacht het tijdstip niet open als ik niemand verwacht.

Maar ik woon in een appartementencomplex en heb een camera bij de bel, dus ik kan zien wie er voor de deur staat. Als het een bekende is doe ik open en anders hebben ze pech. Mochten de buren ze binnen laten kan ik door de spieker nog kijken.
Ik doe eerlijk gezegd ook nooit open als ik niemand verwacht, maar we hebben ook eigenlijk nooit onverwachts bezoek maar spreken altijd gewoon af. Daarnaast ben ik misschien ook wat slecht van vertrouwen met al die inbraken etc.
Oh, ik maak me er ook weleens schuldig aan hoor in een smal straatje waar de voordeuren gelijk op de stoep uitkomen. Hup, 1...2...3...4..5..6.. en snel doorlopen het hoekje om. hihi
Alle reacties Link kopieren
Hij zal wel een weddenschap hebben verloren.

Of niet, en hij vind het leuk om te doen, lijkt mij ook wel weer leuk om te doen
Alle reacties Link kopieren
Pitbull of andere grote hond lenen en mee achter de deur gaan staan. Belt-ie weer, dan mag de hond hem stante pede enthousiast begroeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Colorado schreef op 12 juni 2015 @ 01:49:

Oh, ik maak me er ook weleens schuldig aan hoor in een smal straatje waar de voordeuren gelijk op de stoep uitkomen. Hup, 1...2...3...4..5..6.. en snel doorlopen het hoekje om. hihiAls een kind zoiets doet valt het voor mij onder de noemer kattenkwaad. Maar als je als volwassen persoon zoiets doet ben je gewoon zielig en laf. Voor het zelfde geld woont er achter die deur een bejaarde die alleen met veel moeite en pijn naar de deur kan komen of een minder valide persoon of iemand die heel erg in een dip zit en zo'n "ontzettend leuke grap" van jou op dat moment niet kan waarderen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zwakbegaafd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 12 juni 2015 @ 07:54:

[...]



Als een kind zoiets doet valt het voor mij onder de noemer kattenkwaad. Maar als je als volwassen persoon zoiets doet ben je gewoon zielig en laf. Voor het zelfde geld woont er achter die deur een bejaarde die alleen met veel moeite en pijn naar de deur kan komen of een minder valide persoon of iemand die heel erg in een dip zit en zo'n "ontzettend leuke grap" van jou op dat moment niet kan waarderen.Mee eens. Ik ben dan nog zoals Humberto zou zeggen 'fris en fruitig', maar zoiets kleins als dit kan me wel even stress geven, hoe stom ook. Ik ga er nu maar vanuit dat hij gewoon een weddenschap had verloren of eventjes niks beters te doen had met zijn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven