3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
quote:friezinnetje2014 schreef op 07 oktober 2014 @ 21:25:

Ik had vandaag een mailtje gekregen van een onbekende man Geen idee wie het is, en waar ik nog meer mee zit: hoe komt hij aan mijn mailadres??? Heel kort berichtje, hoe het gaat en of ik lekker vrij ben.



Euh, wie zijt gij, waarom vraag je dat?



Heb hem maar op blok gezet, daar hou ik niet zo van



Ja, soms gooien mannen zich in de aanbieding. Ik had dat op facebook, zomaar een wildvreemde Amerikaanse millitair in mijn postvak. Nog een leuke om te zien ook!



Maarja, vaak is het spam
Alle reacties Link kopieren
quote:WillemijnLodewijkx schreef op 06 oktober 2014 @ 19:39:

Wat ik me vandaag afvroeg..

Heeft iemand ooit nog iets gehoord of gelezen van Bianca40? ik heb nog een tijdje contact met haar gehad toen het niet zo goed ging, maar toen het weer de goede kant op ging, verdween ze en kreeg ik ook geen reactie meer op smsjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank je Kousje.



Ik moet nog een halve dag werken en dan heb ik heerlijk een week vrij!
even update over LoverT. Sinds deze week weer volop contact (vanuit hem begonnen). Nog niet gevraagd wat ie nu pcies wil, eerst maar eens kijken hoe dit verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_178188 wijzigde dit bericht op 09-10-2014 21:26
Reden: weet niet wat ik aan het doen ben
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 09 oktober 2014 @ 21:24:





Friez, is loverT de onbekende (mail)man ?

Koos, ik heb ook nog nooit iets met een pompoen gedaan. Zag ze van de week in de winkel liggen en dacht ''oh, gaan we nu ook al aan een Amerikaanse feestdag meedoen?"
Nee LoverT was niet de onbekende man. Die heet anders



En pompoen is heerlijk, Moos. Pompoensoep en pompoencake maak ik er van.
Alle reacties Link kopieren


Keausje Leuk dat die bleekselderijsoep goed gelukt was!



Pompoen daar heb ik ook nog nooit iets van gegeten. Van horen zeggen is het erg smakelijk.
anneroos74 wijzigde dit bericht op 09-10-2014 21:33
Reden: Nederlands schrijven was mijn bedoeling..
% gewijzigd
Het pompoensoeprecept van Friezinnetje is echt lekker, AnneRoos.
Meaus!
...en natuurlijk Reaus
Alle reacties Link kopieren
Ik neem een laatste vineau en duik dan in mijn lits jumeaux.
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk na het nuttigen van de hapjes op mijn kaasplateau.
Ik heb vakantie!!
Alle reacties Link kopieren
Wat lekker Friez, veel plezier.
Thanks Mocy.
Hahaha, Meaus, en smaakte de kaas van je plateau en heb je lekker geslapen in je lits jumeaux?





Mijn vermoeidheid is weer een stukje afgenomen, neem nu iedere ochtend een ijzertabletje met een glas jus d'orange en was eergister zelfs een beetje hyper ( waarschijnlijk omdat ik eindelijk weer een beetje puf had). Nu ben ik vooral lui....
Meaus, wat ontzettend knap dat je alweer 160 dagen niet meer rookt Ik las dat in een ander topic.
quote:friezinnetje2014 schreef op 11 oktober 2014 @ 21:17:

Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 12 oktober 2014 @ 13:27:

Meaus, wat ontzettend knap dat je alweer 160 dagen niet meer rookt Ik las dat in een ander topic.



Ben er zelf nog iedere dag verbaasd over. Had je me dit aan het begin van het jaar verteld, had ik je hartelijk uitgelachen. Gister uitgerekend hoeveel shaggies dat ongeveer zijn: 2.770 minstens.



Voor degenen die zich afvragen waarom ik gestopt ben. Het was zeer stom, dom, arrogant, egoïstisch etc. als ik doorgerookt had.
Goed bezig Mocy!
Hier ook last van ernstige vermoeidheid. Of het nu de herfst is of mijn volle hooivork ik weet het niet. Ik slik nu een B50 complex en magnesium (schijnt ook te werken bij migraine)



Ik heb afgelopen week 2 dagen mogen zwelgen van mezelf. Daarna 1 dag om mezelf weer bijeen te rapen en nu weer aan de slag met alles.
Hartstikke goed, Meaus, en 2770 sigaretten, dat zijn er nogal wat. En vies natuurlijk om zoveel van die sigaretten te visualiseren in een vieze peukenpot.





Mijn asbakje staat nu alweer meer dan 5 weken schoon en leeg

( en vóóral ongebruikt) ter decoratie in mijn vensterbank



Ik ben zo verschrikkelijk lui, heb nog wel een afwas gedaan, vieze doekjeswas gedraaid en de hond uitgelaten maar voor de rest hang ik maar wat op de bank. Dochter gaat paardrijden en ik moet de laatste (simpele) vraag van een huiswerkopdracht doen, 1 vraag maar! en dan ben ik er klaar mee. En toch doe ik het niet. Nouja, straks doe ik het, denk ik misschien
quote:KeepCalmAndBePopje schreef op 12 oktober 2014 @ 14:57:

Hier ook last van ernstige vermoeidheid. Of het nu de herfst is of mijn volle hooivork ik weet het niet. Ik slik nu een B50 complex en magnesium (schijnt ook te werken bij migraine)



Ik heb afgelopen week 2 dagen mogen zwelgen van mezelf. Daarna 1 dag om mezelf weer bijeen te rapen en nu weer aan de slag met alles.Helpt het ook echt tegen migraine? Ik nam er pillen op recept voor die echt goed werkten maar omdat ze te duur zijn neem ik nu pilletjes van de drogist. Goedkoper en het haalt er enigszins de scherpe randjes er vanaf. Sinds mijn vier kiezen getrokken zijn heb ik overigens geen enkele hoofdpijn meer gehad.....denk nu wel aan een connectie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven