Aan welke forummer denk jij bij het Viva forum?

21-11-2014 21:38 300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al heel lang mee, ben niet zo actief qua posten. Toch lijkt het soms net alsof ik mensen ken. Gewoon forumsters die hier al jaren posten en waar je dus het één en ander van lijkt te weten. Eigenlijk heel bijzonder.



Aan wie denk jij als je aan het Viva forum denkt? Wie zijn voor jou actieve posters?
Alle reacties Link kopieren
Och Dreamert
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 15:46:

[...]





Plak hier dan ook even een foto graag. Het rugtasje wil ik ook zien.





Als nieuwe forummerT schijn ik geen plaatjes te mogen plakken.

Blijkbaar mag dat alleen als je stickervel voor Goed Gedrag vol is.
quote:Mariannananas schreef op 24 november 2014 @ 15:41:

Meds!!!!!

Als jij wil dat ik een broekrok aantrek, dan doe ik dat. Subietelijk.ho! eerst je benen scheren
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 november 2014 @ 15:59:

[...]



ho! eerst je benen scheren





En mijn snor er ook af, zeker?

Nog geen 3 uur terug en ik word al gecommandeerd...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariannananas schreef op 24 november 2014 @ 15:57:

[...]





Als nieuwe forummerT schijn ik geen plaatjes te mogen plakken.

Blijkbaar mag dat alleen als je stickervel voor Goed Gedrag vol is.Volgens mij mag je dat pas na 200 postings of zo. Ik doe het nog steeds niet. Ik ken mezelf, dan plak ik de meest idiote dingen op ongepaste momenten.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 15:47:

Och Dreamert





Dankje.. *snif*



Steeds worden er forumfossielen genoemd en meestal zijn dat mensen, die hier na mij waren. Het is niet eeeheeeheeerlijk!!



Overigens: ik zit hier dankzij Zoyla sinds voorjaar 2000 (net voor de eerste verjaardag van mijn zoon) en jij zat hier toen al Yasmijn. Dan weet je het weer ongeveer.



Aan wie ik denk, ligt eraan. Ga ik naar m'n zus, denk ik aan Yasmijn. (zal ik haar zien lopen?) Ga ik naar Limburg (niet vaak) denk ik aan Allenhensaandesk (wie? juist.. voor de fossielen) Toen ik Limburg waren ook Jasmine, Pippi en .. eh.. Chelly. En Yasmijn, uiteraard TaQ was toen zwanger.. ik heb de foto's nog



Maar goed, als ik wat wil gaan knutselen of als ik het gezellig heb met mijn kinderen, denk ik aan EV. En zo denk ik dus bij bepaalde gebeurtenissen aan bepaalde forummers. Het is niet zo dat ik denk "forum.. oh.. die-en-die"
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als ik aan de winter denk (gruwel) denk ik ook aan jou, Dreamert en soms als ik in de wijk ben waar je zus woont, denk ik ook aan jou.



Gut, Chelly inderdaad! En Roxan! En Jetset en Maanglitter.



Waar zijn ze gebleven?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die het zich afvroeg: met Zoyla's dochter gaat het nog steeds erg goed.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 16:11:

Als ik aan de winter denk (gruwel) denk ik ook aan jou, Dreamert en soms als ik in de wijk ben waar je zus woont, denk ik ook aan jou.



Gut, Chelly inderdaad! En Roxan! En Jetset en Maanglitter.



Waar zijn ze gebleven?



Maanglitter ging een boek schrijven. Ik ben nog steeds zo benieuwd of dat ook gelukt is



Ohja.. en Jetset.



Sanne en Jelle
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Met Jetset kon je zo vreselijk lachen! Al die anecdotes over haar peuterzoontje. Die zal inmiddels wel 20 zijn ofzo
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariannananas schreef op 24 november 2014 @ 12:25:

[...]





Dank u, dank u, dank u.🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Hai MariaA.

Echt leuk om je weer te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 24 november 2014 @ 19:17:

Hai MariaA.

Echt leuk om je weer te lezen.





Enn!!!!!!

Leuk om jou weer te zien! Hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Ja, het gaat mij en ons echt goed. Jij en de 'jouwen' ook?

Het voelt vertrouwd om jouw spirit en enthousiasme weer hier te lezen.

Echt MariaA.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 24 november 2014 @ 00:13:

Het ligt echt op het puntje van mijn tong, maar kan er niet op komen. Het is niet Pinabeest in ieder geval, en ook niet peace, maar iemand anders met een p die destijds ook wel een soort van bij Het Groepje (tm) hoorde. Volgens mij zat er ook een u in haar nick.Pimpel?
Wat wilde ik nou toch typen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 24 november 2014 @ 21:06:

Ja, het gaat mij en ons echt goed. Jij en de 'jouwen' ook?

Het voelt vertrouwd om jouw spirit en enthousiasme weer hier te lezen.

Echt MariaA. Ja, het gaat met mij en de mijnen weer HEEL goed, na een best heftige periode.
quote:Mariannananas schreef op 24 november 2014 @ 21:29:

[...]





Ja, het gaat met mij en de mijnen weer HEEL goed, na een best heftige periode.HEEEL fijn!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar, Marie
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Niet dat het er toe doet, maar ook ik ben ook via inbellen begonnen. Begin 2000 schat ik zo. Had een andere nick, die ik niet gebruikte omdat ik nooit reageerde (en helaas ook niet meer weet). Maar ik ben bijna nog geen naam genoemd in dit topic tegengekomen die ik niet herken... .
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Nee? Nog steeds niemand die aan het eitje denkt bij het forum???
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 24 november 2014 @ 21:49:

Nee? Nog steeds niemand die aan het eitje denkt bij het forum???Jawel. Door die gave tas die jij hebt.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Aan de king Louie mevrouw, volgens mij GeenSuus of GewoonSuus.

Heb zo'n jurk dankzij haar gekocht



Hoera voor marktplaats
quote:Mariannananas schreef op 24 november 2014 @ 12:42:

YAS! BGB!



Ik heb mijn oude nick weer eens afgestoft - dat rieten rokje past me na al die jaren nog uitstekend.



Hee

Ik zie je regelmatig in een topic posten, maar blijkbaar was je dus weg? En gemist werd je
quote:Mariannananas schreef op 24 november 2014 @ 13:00:

Heb je een kleuterleider in je hoofd?

Bah. Raar.



Ooit, in 1830 ofzo, was ik Mariannananas. Daarna werd ik MissSissy en daarna was ik heeeeeeeeeeel lang weg - nu weer terug met mijn oude nick die dus mijn nieuwe nick is :-).MissSissy heb ik niet meegemaakt, maar ik denk dat ik toen niet wist wie je was
quote:miepje1971 schreef op 24 november 2014 @ 13:50:

Ik ben ook meer een meelezer. Af en toe gooi ik er eens een post in.

Het rijtje dat vaak genoemd wordt, zal voor iedereen wel gelden, denk ik.

Ik las dat ik ook tot de forumfossielen behoor

Ik ben rond 2001 begonnen op het VF, ook met inbelverbinding.

Mét een wekker naast de megagrote computer, na een uur moest ik van mezelf stoppen, anders werd het te duur. Wauw! Inderdaad een fossiel Echt stoer dat je toen al forumde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven