Album maken jubileum ouders

28-08-2016 11:46 15 berichten
Mijn ouders zijn binnenkort 50 jaar getrouwd. Nu vraag ik alle gasten die op hun feest komen om mij vooraf op een A4 een herinnering,wens, foto van of aan mijn ouders te sturen. Die losse A4 bladen wil ik graag inbinden of inscannen en er daarna een soort boek van maken, net zoals je dat doet met foto's. Het origineel krijgen ze natuurlijk ook.

Nu ben ik op Internet aan t zoeken waar je dat kan laten doen, maar ik kan t niet vinden. Iemand ideeën of tips voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dat ooit voor een bruiloft moeten doen en zij maakten er een tijdschrift van.

Zoek maar op online tijdschrift maken.
Gewoon als fotoboek via de Hema?
Kun je niet vragen om de bijdragen digitaal aan te leveren? Dan is het makkelijker te verwerken in een album en ook mooier dan wanneer je alles inscant.
quote:fiona2012 schreef op 28 augustus 2016 @ 11:51:

Gewoon als fotoboek via de Hema Albelli?
Ik zou het gewoon als fotoboek laten drukken bij Albelli. En vragen om de pagina's als Pdf. En geprint.
Als je de tekst inscand en opslaat als bestand kun je dat makkelijk in een fotoboek krijgen. Dat gaat dan hetzelfde als foto's.
Bij Albelli kun je hele mooie dingen maken, als je tenminste met dat programma om kunt gaan .



De Hema heb ik hele slechte ervaringen mee, halverwege stopt de website ermee en kun je overnieuw beginnen. Tot 2x toe gehad. Waardeloos.
quote:duende12 schreef op 28 augustus 2016 @ 11:56:

[...]

Een klein beetje off-topic, maar waarin is Albelli beter dan de Hema?
quote:mary57 schreef op 28 augustus 2016 @ 12:28:

Bij Albelli kun je hele mooie dingen maken, als je tenminste met dat programma om kunt gaan .



De Hema heb ik hele slechte ervaringen mee, halverwege stopt de website ermee en kun je overnieuw beginnen. Tot 2x toe gehad. Waardeloos.Oh haha, dit ging langs elkaar heen. Voor de Hema gebruik ik het Hema programma wat op mijn laptop staat, ik doe dat niet via de site. Dan kan er ook niets vastlopen.
Voorheen was Hema net zo fijn als Albelli. Ik heb al vele fotoboeken gemaakt. Maar nu heeft de Hema de software aangepast en vind ik het niks meer. Ik maak ze voortaan bij Albelli. Het programma is echt makkelijk, kwestie van even oefenen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook albums met insteekhoesjes nemen, kun je de originele A4 tjes er zo insteken. Veel oudere gasten verwacht ik bij een dergelijk jubileum dus die zijn niet altijd even handig om digitaal iets te sturen. Bovendien kun je dan ook makkelijk de last minuten toevoegen (je hebt altijd van die mensen die t op t laatste moment meenemen). Misschien niet zo strak en hip als scannen en drukken maar t heeft ook zo z'n charme.

Je kunt ook even binnen lopen bij een drukkerij of printservice in de buurt om te informeren. Zij binden ook vaak scripties enzo in dus dan zou dit ook moeten kunnen toch?
Alle reacties Link kopieren
https://mijnvriendjesenvriendinnetjesbo ... orieboek=1



Deze is als een old-school vriendenboekje.

Het moet online worden ingevuld, misschien is dat voor sommige ouderen niet heel handig.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Online tijdschrift is echt heel leuk en mooi, google daar eens op!
Bedankt voor jullie reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven