Alle TTTOT-tjes wederom verzamelen!!!

30-12-2015 20:31 1294 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin 2012 opende ik met onderstaande tekst het meest briljante topic ooit op Viva (voor mij dan he?)



Als pasbenoemd President van de TTTOT* open ik hierbij ons eigen topic. (decreet twee).

Hier kunnen we alle decreten melden, net als gezellige kletstopics signaleren.

Dames: go your gang!



*Troll Topic Take Over Team



**Disclaimer: dit topic is niet bedoelt als troll-hunting topic, noch om bepaalde forummers een veer in de reet te steken of juist van het forum te jagen. Dit topic is bedoelt om Viva weer Viva te maken: gezellig ouwenelen over helegaar niets!



(t is maar goed dat we geen plaatjes kunnen plakken, want ik heb nog steeds geen idee hoe dat moet!)



We hebben toen página's en topics volgeschreven met een fijn clubje mensen. Ik zeg: zullen we het nog eens dunnetjes overdoen?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dan doe ik nu ook eens mee!
Alle reacties Link kopieren
Briljant! Ik kom weer mee doen
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Starshine!



Heb net het oude topic eens doorgebladerd, man het plezier spatte er vanaf. Maar ja, toen hadden we ook nog M. (de ultieme reden van ons toenmalige bestaan) en die zorgde wel vaak voor vertier...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor




Joehoe! Leuk!
Alle reacties Link kopieren
He verdomd daar was ik ook aktief. 😂😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Dus daar staat TTOT voor!
*meld zich*
quote:Sensy12 schreef op 30 december 2015 @ 20:40:

Dus daar staat TTOT voor!



Je mist een T.. .



Dat ging zo vaak fout! 😂
Alle reacties Link kopieren
Och maisjes! Komt u allen aan mijn weelderige boezem! Wat fijn dat we weer tezahamen kunnen komen!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 30 december 2015 @ 20:38:

Gezellig Starshine!



Heb net het oude topic eens doorgebladerd, man het plezier spatte er vanaf. Maar ja, toen hadden we ook nog M. (de ultieme reden van ons toenmalige bestaan) en die zorgde wel vaak voor vertier...Ik wil wel een puppet aanmaken hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 30 december 2015 @ 20:43:

[...]





Je mist een T.. .



Dat ging zo vaak fout! 😂Ik moest serieus terugscrollen.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk! Moet je wel een geweldig onderwerp verzinnen hoor, anders trappen we er niet in
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Haha dit gaat wel snel zo!!
en nu zijn we natuurlijk op ons hoede
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
*gaat trol-inspiratie opdoen bij fok en retecool*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hahaha! Wat leuk!



Echt een hoop verandert sinds die tijd en een hecht clubje aan overgehouden!
quote:Snoesje666 schreef op 30 december 2015 @ 20:52:

*gaat trol-inspiratie opdoen bij fok en retecool*Retecool? Is dat weer wat nieuws?
nou, ik wacht af. Ik beloof dat ik verrast zal doen.
quote:Hasse88 schreef op 30 december 2015 @ 20:38:

Gezellig Starshine!



Heb net het oude topic eens doorgebladerd, man het plezier spatte er vanaf. Maar ja, toen hadden we ook nog M. (de ultieme reden van ons toenmalige bestaan) en die zorgde wel vaak voor vertier...Ik zei het in Sensy's topic ook al. Die vent was óf volkomen van het pad af, óf gewoon goed in rellen. Ben ik nog steeds niet uit, maar god, wat bracht die een reuring soms
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat waren nog eens tijden! Wat een lol heb ik om die vent gehad zeg...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt erg leuk .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Grobbekuiken schreef op 30 december 2015 @ 20:58:

[...]





Ik zei het in Sensy's topic ook al. Die vent was óf volkomen van het pad af, óf gewoon goed in rellen. Ben ik nog steeds niet uit, maar god, wat bracht die een reuring soms Ik ga voor de tweede optie. Hij wist precies welke knopjes hij in moest drukken om iedereen op de kast te krijgen. Zelfs bij mij kreeg hij het wel eens voor elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven