Als ik het lef zou hebben dan..

02-11-2015 11:43 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik het lef zou hebben dan..



Ben erg benieuwd naar wat jullie wel of niet durven..



TO trapt af



Dan zou ik een leuke man appen dat ik hem wel heel leuk vind en dat ik hem graag nog beter wil leren kennen.

Maar dat lef heb ik niet. Ik durf wel in mijn eentje naar de andere kant van de wereld te vliegen en daar als vrouw in een streng islamitisch land alleen te gaan backpacken. Of te verhuizen naar een land waar ik de taal niet ken, om daar op de bonnefooi te gaan wonen en werken.

Wat is dat toch dat we het een wel durven maar het andere niet?



Ben erg benieuwd naar wat jullie wel of niet durven
never a failure, always a lesson
Dan zou ik mijn baan opzeggen en alleen maar doen waar ik zelf zin in had.
Zingen voor publiek durf ik niet, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Verhuizen naar oostenrijk... Echt mijn land.. Maar ja werk enzo maakt het lastig.. Toch maar een paar miljoen winnen
Alle reacties Link kopieren
Ging ik in de Baron 1898 in de Efteling. Kan het op YouTube wel 1000x achter elkaar bekijken zo fascinerend vind ik het maar in real life krijg ik al de bibbers bij de grote ingang van de Efteling
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik mijn baan opzeggen en mijn eigen zaak beginnen.



Ik weet alleen nog niet wat voor zaak
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik minder sparen en meer van het leven genieten. Dankzij mijn verleden spaar ik als een gekke (tijd zonder dak boven mijn hoofd gezeten) Ik spaar dus alles wat ik over heb naast vaste lasten en geef het niet uit. Omdat ik bang ben dat dadelijk in deze onzekere tijd niet gelijk aansluitend werk kan vinden....



Ook zou ik dan rustig op mijn ouders afstappen en vertellen wat ze me hebben aangedaan, niet verwijtend maar meer zodat ik mijn hart kan luchten. Dit zal echter nooit mogelijk zijn met de angst en minderwaardigheid die ik voel in hun bijzijn



Wat ik dan wel weer durf is twee hele verwilderde kittens in huis nemen die helemaal zijn afgeschreven en zijn nu de liefste katten ooit.

Verder durfde ik ook mijn vent heel snel te vertrouwen, ook met huissleutel, terwijl ik gedacht had dat vertrouwen in meeste mensen wel weg zou zijn... Echter hij liet me zien dat dat niet voor iedereen zo hoeft te zijn, in een paar dagen
quote:JollyJ schreef op 02 november 2015 @ 11:47:

Zingen voor publiek durf ik niet, helaas.Ik ook niet goed. Heb het laatst wel een paar keer gedaan. Ik was wel heel erg zenuwachtig maar ik kreeg staande ovatie en veel complimenten. Dat helpt wel.
@ TO.. Waarom zou je dat niet durven dan? Je kunt hooguit geen appje terug krijgen :-)



@veronica: Misschien met kleine stapjes? (Zonder dat ik hoef te weten waar het om gaat, en met summiere info, lijkt het toch een groot issue..)



En zelf.. Tja baan opzeggen en de wijde wereld eens bekijken lijkt me wel wat (maar daar is meer dan alleen lef voor nodig )
Als ik lef had zou ik een briljant product wat ik heb bedacht laten ontwikkelen en op de markt brengen. Daar is geld voor nodig en dat heb ik wel, maar ik durf niet, want stel dat het mislukt....
quote:Solske schreef op 02 november 2015 @ 11:59:

Als ik lef had zou ik een briljant product wat ik heb bedacht laten ontwikkelen en op de markt brengen. Daar is geld voor nodig en dat heb ik wel, maar ik durf niet, want stel dat het mislukt....Waarom doe je niet mee met "het beste idee van Nederland"?
Alle reacties Link kopieren
Corona lief dat je meedenkt, maar was vooral een ''wat als ik het lef had''

Heb het geprobeerd in stapjes en uiteindelijk voelde ik me slechter dan dat ik eraan begonnen was... Ze staan er niet voor open en ik heb het afgesloten, maar als het kon en het lef had zou ik dat doen.

Geprobeerd maar uiterste faal, ieder contact



Ohh ik zou graag meedoen aan zo'n quiz waar je geld zoals die shows op tv kon verdienen en dat dan anoniem aan een goed doel geven. Echter hou ik niet van veel aandacht en blijf ik liever anoniem :)!



Ook zou ik graag een keer gaan gokken, maar gok dat dat te verslavend is :P
Als ik het lef zou hebben dan zou ik de vriendin van ex in 1 klap neerhoeken.

Ik zou haar toebijten dat ze dit verdient omdat ze mijn kinderen vreselijk behandelt.

Ach, ik zou het eigenlijk wel durven, maar het is misschien niet zo verstandig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo'n hele ordinaire tongpiercing nemen



En ik had ooit mijn eigen restaurantje willen beginnen en dat durven ja, maar ik had een partner nodig en dát durfde ik nou net weer niet. Ik kan geen autorijden en eerdere ervaring had me geleerd dat je vooral in het begin veel zelf moet kunnen doen. Heb met verschillende mensen gesprekken gehad maar met geen een durfde ik in zee te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:poeziewoezie schreef op 02 november 2015 @ 12:13:

Als ik het lef zou hebben dan zou ik de vriendin van ex in 1 klap neerhoeken.

Ik zou haar toebijten dat ze dit verdient omdat ze mijn kinderen vreselijk behandelt.

Ach, ik zou het eigenlijk wel durven, maar het is misschien niet zo verstandig.Als ze je kinderen echt zo slecht behandeld gewoon hoeken zou ik persoonlijk zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik een geweldig baan heb en er veel plezier in heb, zou ik graag iets voor mezelf beginnen. Ik heb al een heel concept klaarliggen
Alle reacties Link kopieren
En als ik het lef had zou ik ook een mail sturen naar een persoon om hem flink de waarheid te zeggen. Maar goed, denk dat het eerder met trots te maken heeft dat ik het niet doe.
Alle reacties Link kopieren
Zou ik wat meer risico's durven nemen wat betreft acties enzo, zware controlfreak hier, ik moet eerst alle informatie doorgespit hebben en doordacht hebben voor ik iets durf. Ik kan niet "spontaan" op vakantie, backpacken zonder plan is niets voor mij helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 02 november 2015 @ 11:46:

Dan zou ik een leuke man appen dat ik hem wel heel leuk vind en dat ik hem graag nog beter wil leren kennen.Ik zal niemand vertellen dat ik dat Apje van je ontvangen heb.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Als ik het lef had zou ik op een sollicitatiegesprek zeggen dat het arrogante klootzakken zijn en dat ze misbruik maken van de krapte op de arbeidsmarkt, met hun speeddaten met tig kandidaten in plaats van fatsoenlijk gesprek, tijdelijke contracten en kutsalaris. Maar ja, ik wil graag weer aan het werk dus ik hou me in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solske schreef op 02 november 2015 @ 11:59:

Als ik lef had zou ik een briljant product wat ik heb bedacht laten ontwikkelen en op de markt brengen. Daar is geld voor nodig en dat heb ik wel, maar ik durf niet, want stel dat het mislukt....Crowdfunding!
never a failure, always a lesson
quote:theamuts schreef op 02 november 2015 @ 12:01:

[...]





Waarom doe je niet mee met "het beste idee van Nederland"?



Als ik lef zou hebben deed ik mee aan het Beste idee.....dat durf ik ook niet.

Crowdfunding leek me meer voor mensen die het geld niet hebben. Niet voor mensen die niet durven, want dan zeg ik eigenlijk dat ik niet genoeg vertrouwen in het product heb om het zelf te financieren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 02 november 2015 @ 11:56:

@ TO.. Waarom zou je dat niet durven dan? Je kunt hooguit geen appje terug) )

Dat is dan het einde vd wereld

never a failure, always a lesson
quote:oneenietweer schreef op 02 november 2015 @ 12:40:

Als ik het lef had zou ik op een sollicitatiegesprek zeggen dat het arrogante klootzakken zijn en dat ze misbruik maken van de krapte op de arbeidsmarkt, met hun speeddaten met tig kandidaten in plaats van fatsoenlijk gesprek, tijdelijke contracten en kutsalaris. Maar ja, ik wil graag weer aan het werk dus ik hou me in.
Als ik het lef had ging ik van het weekend naar een kroeg om een mooie man te versieren en het hele weekend te seksen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven