Andijvie: Vloeibare foundation in witte linnen broek :@

06-05-2007 23:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik stond me vanmorgen op te maken in de badkamer, en toen viel mijn glazen flesje foundation van de wastafel kapot op de stenen vloer. Nu heb ik op mijn witte linnen broek foundationspetters, en ze willen er niet meer uit ;(



Iemand een tip? :(
Alle reacties Link kopieren
Er een driekwart broek van knippen? ;)



Ik weet het niet, ik gebruik geen foundation dus zoiets is me nooit overkomen... Lukt het ook niet met een make-up reiniger? Of gewoon heel vaak wassen...

Wat een vies spul eigenlijk, foundation, als dat niet zo makkelijk uit je kleding gaat...
Alle reacties Link kopieren
ja he :(



Heb vlekkenspray gebruikt, daarna de was in met wasmiddel speciaal voor de witte was, dreft... (:$). Ze zijn wel iets lichter, maar nog steeds overduidelijk :(
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe broek kopen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je er meer vlekken op maken, dan lijkt het alsof het zo hoort ;)



Ik zou 'm sowieso nog een paar keer wassen. Baat het niet, dan schaadt het niet...
Alle reacties Link kopieren
Als ik google op foundation en vlekken,

krijg ik allerlei tips hoe ik allerlei vlekken op mijn huid weer mooi egaal krijg, met foundation ;)



Ik wil een mooie egale broek, zonder foundation:P



Dank voor de tips *ben je/jullie naam vegeten* wasbenzine en ossegal *check* gaat morgen weer aan de slag!



Nu in elk geval naar bed, want ik heb geen foundation meer om mijn slaperige hoofd morgen op te poetsen :P
Alle reacties Link kopieren
Aha, nee nu snap ik hem hoor, "Andijvie", ik hoor nu ook bij de ingewijden van de geheime huishoudelijke club

Nou hier komt ie dan, mijn tip (hij staat er al) ; Ossengalzeep!! Dat heeft mijn leven vaak gered. Met natte tandenborstel op laten schuimen op de vlek, die je ook met water hebt natgemaakt, even laten inwerken, uitwassen, en weg is de ellende. Hadden ze dat nou ook maar voor emotionele vlekken zeg maar
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
je kan de broek ook laten inweken in de 'vanish' en daarna bij het wassen (als de vlek er nog niet uit is) de vlek insmeren met een papje van vanish.
Alle reacties Link kopieren
ik had ooit eens een wit truitje wat megaduur was en ik had t voor t eerst gewassen en netjes op een hanger te drogen op zolder , maar t truitje was tegen de pas gebeitste wand aan geraakt en toen ik t oppakte was de hele achterkant met bruine beits, dit zou echt nooit meer goed komen dacht ik en legde mij erbij neer en omdat ik dat dacht, heb ik het uit nieuwsgierigheid in een chloorwas laten weken en geloof t of niet, als nieuw, puur geluk denk ik, maar hij was toch wit en verpest, draag hem nog steeds.
Alle reacties Link kopieren


quote: AgentL reageerde



Ik zou 'm sowieso nog een paar keer wassen. Baat het niet, dan schaadt het niet...

Dat is niet helemaal waar. Met wassen "bak" je als het ware een vlek in je kleding. 





Sorry! Ach, ik moet me er eigenlijk ook niet bemoeien... Ik ben zo iemand die nooit vlekken maakt :$

De laatste keer was... euhm... toen ik baby was ofzo?

Ik weet niet hoe ik het doe, ik ben misschien gewoon erg netjes?
Alle reacties Link kopieren
haha, ik zou het ook opnieuw blijven wassen, met een grote scheut bleek in mn wasmachine en vanisch white, en vervolgens de broek maar zwart verven :D

Ik ben een ramp met wassen , echt waar.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren


haha, ik zou het ook opnieuw blijven wassen, met een grote scheut bleek in mn wasmachine en vanisch white, en vervolgens de broek maar zwart verven :D

Ik ben een ramp met wassen , echt waar.



Haha! Zou jij überhaupt al een witte linnen broek kopen/dragen? ;)
Alle reacties Link kopieren
nee, nou ik lieg, vorig jaar toen ik zwanger was had ik een witte linnen zwangerschaps broek. Maar dat komt omdat er geen kottik zwangerschapskleding is (blijkbaar denken de kleding maak mensen dat goths niet klussen moehahaha )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
oh, en 3 jaar geleden in een nette bui een linnen pak gekocht, beige , broek en jasje, 2x gedragen, veel verbaasde gezichten gezien. Toen het pak maar an mn stiefmoeder gegeven :D
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Haha! Dan had je zo'n jurk aan moeten trekken!

Ik zag laatst nog een foto van een zwangere kottik met een jurk aan. Heb jij die foto niet gezien? Stond op die ene site! ;)



En kottiks, dat zijn toch van die rare mensen die de duivel vereren? Die mogen zich helemaal niet voortplanten joh :P ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel mn jurken en rokken nog een tijdje gedragen, maar als je heel zwanger wordt dan gaan ze zo raar scheef hangen ... maar goed, we dwalen af :P
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Nadeel met linnen is dat je t ook niet heel heet kunt wassen. Dus inderdaad zoals al werd gezegd, met een flinke scheut vanish en anders een tinnetje Dylon verf erbij en in een andere kleur verven....en een nieuwe witte broek kopen denk ik....
Alle reacties Link kopieren
Ik trok vorige week mijn witte broek uit de kast. Geen idee wat er vorig jaar overheen gegaan is, maar er zitten gele vlekken in de broekspijpen. Chloor heeft nog niet het gewenste effect gegeven en dus ga ik zo een flesje Echfa halen. Dat is tot nu toe altijd mijn redding geweest voor mijn verklooide witte was. Als dat niet lukt donder ik hem bij de was die klaar ligt om zwart geverfd te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de foundation fabriek aanklagen. Als er geen waarschuwing op staat : Pas op, geeft vlekken op witte linnen broeken! dan maak je een prima zaak!:)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de foundation fabriek aanklagen. Als er geen waarschuwing op staat : Pas op, geeft vlekken op witte linnen broeken! dan maak je een prima zaak!:)






:D Mocht ze in Amerika wonen maakt ze een goede kans.



Ik heb zelf geen tips. Ik ben denk ik wasramp van 2006. Je hebt een site omaweetraad. Ik typ dit en bedenk dat ik niet meer weet of het al gezegd is.



Sterkte ermee Art.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Om vergeelde kleding die eingelijk wit moet zijn opnieuw wit te krijgen, ( ook vlekken ) Doe ik altijd 2 tabletten steradent in de trommel en kiep ik nog soda bij het waspoeder.... Reslutaat: een stralende witte was.
Alle reacties Link kopieren
"Bleken in de zon", zou ik vorige week gezegd hebben. Het regent. :(
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon een kopje chloor nemen, en verdunnen met 5 liter warm water....broekje erin, 10 er in laten hangen....klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven