Bakkersbabbelwinkel deel 16

26-02-2007 10:45 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eer om de bakkersbabbelwinkel deel 16 voor geopend te verklaren!



Zwangerschap Daank:
Alle reacties Link kopieren
Jippie ! Gelukt !
Alle reacties Link kopieren
April, huis verkocht, gefeliciteerd!!



Zo, ben vanmorgen met moppie naar de huisarts geweest. Uitslag bloedonderzoek was goed, dus geen afwijkingen aan de darmen o.i.d. Gelukkig maar! Oortjes zagen er ook weer goed uit, keel was wel een beetje donkerder roze, maar op zich niet verontrustend. Ze is dus weer zo goed als gezond verklaard, jippie. Gisteravond had ze ineens wel weer 39 graden koorts, dus maar een paracetamolletje bij het naar bed gaan gegeven. Heeft heerlijk geslapen vannacht, dus mama (en papa) ook!



Vanmorgen weer gewoon 37 graden en lekker tierig, dus toch maar weer naar het kdv gebracht. Ben zelf nog maar niet gaan werken. Voelde me gisteren heel raar (en begint nu ook weer op te zetten): licht in mijn hoofd, misselijk en duizelig (en nee, ik ben niet zwanger;)). Had het gevoel telkens naar de grond te gaan. Volgens huisarts heb ik ws. 'last' van mijn evenwichtsorgaan door gebrek aan slaap. Ook heb ik diverse 'gevoelige' plekken op mijn huid: je ziet er niets aan, maar het voelt alsof het verbrand is, heel gek, kan bv op mijn benen ternauwernood mijn broek verdragen.

Ben wel van plan om morgen een aantal uurtjes te gaan proberen.
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw deel! Wat hebben jullie veel geklets van het weekend zeg! En ik maar hard zwoegen... hihi.

Van het weekend hebben we de vloeren door heel het huis kunnen leggen en op de eerste verdieping liggen zelfs de plinten al. Een aantal kamers zijn dus al inricht-klaar! Beneden en op zolder moeten we alleen de plinten nog leggen dus dat is niet zo'n klus meer. Van de week wat kleurtjes op de muur (in de eetkamer en slaapkamer), er moet nog een stuk plafond worden gestructuurverfd (?) en de trappen moeten worden geverfd maar dan zijn alle grote klussen (op de tuin na) gedaan!! Er zijn nog wel een hoop kleine klusjes die moeten gebeuren maar dat gaan we van het weekend doen, het schiet dus op!

De tuin heeft wel wat vertraging. Vandaag zouden ze beginnen, maar door de regenval van afgelopen weekend is de tuin een zwembad en dus onbegaanbaar voor de tuinman. Dit laat dus nog even op zich wachten.



Daank, handig die banner nu weet ik tenminste dat je alweer 18 weken zwanger bent, wat gaat dat snel!!! Dat is al bijna op de helft!



April, veel particuliere huurders willen inderdaad dat je minimaal een jaar huurt, er zijn er echter ook wel wat waar geen minimum op zit. Ik weet dat je op dimo.nl ook naar huurhuizen kunt zoeken en daar staat de minimum huurduur bij vermeld, dat zoekt al makkelijker. Wij hebben de mazzel dat mijn ouders direct na ons ook een halfjaar moeten huren voordat hun huis wordt opgeleverd. Wij hebben dus het eerste halfjaar dit huis en zij het tweede halfjaar, zo komen op dat minimale jaar en hadden we dus meer keuze. Het is even zoeken, maar zeker wel te doen hoor! Hoe hoger je eisen, hoe lastiger het is eigenlijk.



Bila, hoe is het met jou? wanneer ga je naar de dokter (of had je dat al gezegd??)



Desrie, wat fijn dat moppie weer beter is. Hoop dat haar keeltje snel helemaal over gaat en dat ze dan even griepvrij blijft!



Nou, ik ga weer even doen of ik werk, hihi!
Alle reacties Link kopieren
jaaaa deel 16 alweer, wat kletsen we toch veel he hahahaha



Miss E, zo te horen zijn jullie goed bezig zeg, en schiet het al lekker op. Die kleine klusjes ken ik daar zijn we nu nog steeds mee bezig (en wij wonen al ruim 3 jaar :$ ) volgend weekend gaat de trapleuning eraan, die is van het weekend 2x gelakt, van de week nog 2x en dan issie klaar... dan de hele trap naar zolder nog maar goed... het komt wel! Ik heb van het weekend mn vitrage (vouwgordijnen) van de bovenverdieping gewassen (7 stuks + 2 van beneden) wat een gedoe allemaal... gelukkig heb ik een vrij makkelijk systeem waar de touwtjes niet uitmoeten (gewoon afrollen en met klitterband van het systeem af halen en met touwtjes en al in de was) maar goed, toch altijd ff een hele klus (welk gordijn hing waar enzo) volgend weekend de beneden verdieping (dat zijn er ook nog 9..)



Desrie, fijn dat alles met Moppie weer goed is, nu jij nog ff goed bijtanken!!



Daan, gaaf hoor die banner zo kunnen we het goed bijhouden! 18 weken alweer, gaat snel hoor... bijna de 20weken echo dus, willen jullie dan het geslacht weten??



Ik ben nog niet naar de huisarts geweest, we wachten eerst deze cyclus af, in ieder geval geen positieve ovulatietest gehad (en nu zijn ze op...) en in mn temperatuur ook nog geen ei te zien, dus of ik sla weer een cyclus over of mn ei is een beetje laat.... eind volgende week weet ik meer.....



nou genoeg gewogd, ik moet snel weer aan het werk (zijn wat problemen zucht..)
Alle reacties Link kopieren
joehoe, gefeliciteerd april, dat is snel gegaan!! en dan heb je dadelijk lekker vrij om in alle rust een nieuw stekkie te zoeken en alles te regelen, alsof het zo had moeten zijn.



miss e klinkt goed zeg!! Dat gaat snel. Hebben jullie nu ook niuewe meubelen besteld enzo?



Desrie je klinkt inderdaad oververmoeid, mijn moeder heeft dat ook gehad, dat ze last had van haar evnewichtsorgaan door oververmoeidheid, is een heel naar gevoel. sterkte en doe het rustig aan. wel fijn dat het met moppie een stuk beter gaat.



Ik denk dat ik ongesteld moet worden, ben echt niet in mn hum. En mn lief is erg aan het zuigen, ik pas de negeer strategie toe en dat scheelt me wel energie. mijn lief is altijd zooo grappig en soms kan ik dat niet goed hebben en als ik niet oppas schiet ik telkens uit mn slof en daar heb ik geen zinin. heb ook geen zin in school, heben PGo en dan moet je discussieren enzo, moet me vantevoren echt ff instrueren dak mn mond hou. Zou dit dan verergeren als ik ooit zwanger ben? Kleef met je mee daank, want voor jezelf is het ook niet fijn, voor je lief natuurlijk ok niet, maarz elf voel je je dan ok nie happy.



ik wordt geroepen voor lunch, hij is wel lief hoor, mn schatje. Hhahaha, hoezo moodswings. ik denk dak gewoon een midlifecrisisheb, 31, tis me nie nogal wat:P
Alle reacties Link kopieren
Waar was iedereen vandaag? Heb ik jullie weggejaagd met mijn nieuws :P.



Desrie fijn dat moppie wat opgeknapt lijkt en dat jullie lekker hebben geslapen. En die baas van je moet je inlijsten, super dat je eerst moet bijkomen voordat je mag gaan werken.

Miss E huis gaat goed zo te lezen. Kon me nog herinneren dat je ouders na jullie in de flat gaan zitten.

Maye heeft zo te lezen last van horrormonen.



Gaan woensdag kijken bij mogelijk tijdelijk huis, ligt om de hoek (letterlijk) bij het nieuwe huis. En dan kunnen we per donderdag de sleutel al krijgen. Tgaat wel wat kosten per maand, maar daar krijgen we dan ook wel een heel mooi huis voor terug en dat vind ik eigenlijk wel lekker aangezien we er nog wel een poosje moeten gaan wonen.

Verkoop is bijna rond, zijn nu nog even aan het steggelen over de de datum.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



April, het zou wel top zijn als jullie zo snel al een tijdelijk onderkomen hebben! En het lijkt me ook wel fijn als het een mooi huis is, jullie moeten er inderdaad vrij lang wonen dus ja... ik duim voor jullie dat jullie snel uit de datum zijn dan kan de champagne ingeschonken worden!



Ik heb verder weinig nieuws te melden eigenlijk, moet snel aan het werk, mn afspraak voor vanmiddag voorbereiden maaaar eerst een bakkie thee natuurlijk :P
Alle reacties Link kopieren
afspraak heeft net afgebeld, sjonge jonge... dat is toch wat de laatste tijd, al mn afspraken worden constant verschoven :( kan ik niet zo goed tegen...
Alle reacties Link kopieren
zou ik ook van balen Bila!



Wie weet kunnen we vanmiddag de eerste babyfoto's bekijken:D
Alle reacties Link kopieren
wat een weer!!

kben al goed aan het leren voor mn aardrijkskunde tentamen, vergeet alleen telkens dat het een aardrijkskunde en geschiedenis tentamen is:P Maar goed je kunt ze ook in delen maken, ik focus me nu ff op het aardrijkskunde gedeelte.

Net belde een vriendin of ik alleen was vanavond???!! ik ze4i nee, toen ging het over zei ze, anders had ik bij haar mogen eten. Maar goed heb al eten in huis dus is ok nie zo handig. kheb er nu maar ff gesmst dat ze bij ons kan komen eten.

Morgen ga ik mn nieuwe stageschool bellen hopen dat het goed is en dat ik snel kan beginnen, laatste stage voor mn LIO spannend!!



nu ff met lief een nieuwe kraan uitzoeken, is al de tweede keer dat ie sneuvelt, nu maar eens een goede uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
April, wat fijn dat je huis is verkocht! Een hele opluchting lijkt mij nu nog even een tijdelijk onderkomen vinden maar dat lukt vast wel. Laatste werkdag ook bijna zicht of heb je inmiddels al gehad. Bila, balen van dat afzeggen dat vind ik ook altijd waardeloos.Daan, wat sneu voor je zusje maar een aan-uit relatie lijkt me ook niets dan kan het misschien maar beter helemaal uit zijn? Knap dat je een heleboel agenda’s hebt weggegooid ik ben ook zo’n bewaarmiepje maar toevallig heb ik laatste ook een heleboel agenda’s weggegooid.Vanmorgen kwam een collega met een taart aanzetten we waren even verrast want ze niet jarig of zo blijkt ze zwanger te zijn! Dat was een verrassing ook voor haar zelf we zijn allemaal erg blij voor haar. Haar 2e kindje heeft ze nl. verloren na 30 weken zwangerschap en 2 jaar geleden heeft ze een operatie gehad aan haar eierstokken waardoor de kans op een zwangerschap wat kleiner is geworden. Nu toch dus gelukt.Maye, fijn dat je weer heelhuids terug bent gekeurd.Desrie, sterkte!Chrisy alles o.k. nog?
Alle reacties Link kopieren
nou geen kraan, lief moet dan weer eerst met zn vader bespreken wat een goeie is, als ie dat nu eens eerst deed:P maar z'n vader is loodgieter dus tis geen hele rare gedachtegang.



hmm kzit heerlijk aan de m&m's iemand ook een paar? sorry goose!! maar ze zijn lowcab:D en er zit geen suiker in en geen vet dusse...kunnen jullie echt zo'n heel zakje opeten? ik ben na 4 al misselijk.



nu nog ff aan school werken en daarna met lief een vakantie uitzoeken, iemand een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
low cab M&M's? Daar heb ik nooit van gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar wat m&m''s hoor, lekker! Ik zat zelf net aan de paaseitjes, jammie!



Goose, wat leuk zeg dat die collega nu weer zwanger is, dat geeft moed zulke verhalen!!



Maye wat voor vakantie zoek je? Jullie gaan toch meestal kamperen? Daar heb ik niet zoveel kaas van gegeten (das toch al zon 12 jaar geleden) maar ik vond Italie rond het Gardameer erg leuk en mooi! Wij zijn een paar keer in de buurt van Riva geweest, das wel een aanrader dus....  de camping waar wij stonden was in Tenno, heel klein plaatsje met een mooi meer maar hele simpele camping (maar voor ons was dat prima) geen idee of dat nog bestaat..
Alle reacties Link kopieren
Gardameer is inderdaad leuk ben ik als kind ook veel geweest. Meer van Annecy en Gerardmer in Frankrijk zijn ook erg leuk. Les Landes (Laceneau Ocean of Mimizan) kan ik ook van harte aanbevelen. Is aan Westkust ten zuiden van Bordeaux. Maar de Provence of de Dordogne zijn ook erg mooi.

Had je zelf al een beetje een idee waar je heen wilde?
Alle reacties Link kopieren
nou we weten nog niet goed wat we willen:D maar we willen dit jaar dan maar niet kamperen, maar frankrijk spreekt mij wel aan italie ook wel hoor.

We zaten nog te kijken voor de eilanden guernesey en jersey, maar dat is erg lastig  met vluchten enzo. Denk dat ik mn schoonmoeder maar vraag wat te zoeken, mij lukt het niet, word er kriegel van.
Alle reacties Link kopieren
Goose huis is nog niet definitief verkocht hoor, blijken weer allemaal haken en ogen aan te zitten. Gaan morgen eerst tijdelijk huis kijken en daarna verder onderhandelen, zij willen er nl perse per 1 april in en dat hebben wij liever wat later. En wat leuk dat je collega zwanger is.



Maye ik weet ook nog niet waar ik naartoe op vakantie wil, maar nog erger is dat ik ook niet weet wanneer ik op vakantie wil. Mimizan en Lacanau zijn idd erg mooi, wil zelf ook ooit nog wel naar het Gardameer, maar dat wordt dan wrsl volgend jaar. Eerst maar huis verkopen, dan zien we wel weer verder.



Morgen laatste dagje: tis dus zelfs een half dagje geworden omdat ik 's ochtends dus huizen ga kijken. Ach wordt vast leuk en ik zie bijna iedereen donderdag weer, dus hoef niet van heel veel mensen afscheid te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



April vandaag je laatste werkdag!!! Geniet ervan :P Enne ik hoop dat de verkoop van het huis snel definitief is.



Syl gaat vanmorgen naar Claire dus misschien vanmiddag wat foto's, zal mij benieuwen....



Ik wil ook weer op vakantie dit jaar en ik denk dat mn lief daar ook wel voor te porren is :D Ik denk dat het dan gewoon weer Turkije wordt, dat vond ik een goede prijs/kwaliteitsverhouding en daarvan weten we gewoon dat het goed was (onze vakanties vallen altijd tegen, tis nooit zoals we dachten behalve die keer naar Turkije) maar de vraag is dan natuurlijk wanneer... ik wil zelf wel ergens in mei of begin juni, dat is qua prijs gunstiger en dan is het ook niet zo heet maar ja, dan zit lief misschien met z'n werk... maar goed, z'n hele afdeling is de afgelopen 2 weken op vakantie geweest dus ik vind dat hij dan ook wel een weekje weg kan! Dat bekijken we nog ff dus...
Alle reacties Link kopieren
Maye, ik weet niet wanneer je als schrikkelkind zijnde nu precies je verjaardag viert maar alvast van harte gefeliciteerd!!   :R :gwab:



Als je niet gaat kamperen kan je op http://www.topictravel.nl/

leuke huisje vinden. In Frankrijk heb je ook leuke gites.



April, ik had het verkeerd begrepen nu maar hopen dat gauw de puntjes op de i worden gezet. Veel plezier op je laatste werkdag. Het was wel zwaar deze baan maar je hebt wel een hoop ervaring opgedaan lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
o jaaa Maye, jij bent natuurlijk jarig op de 29e!! Nou bij deze dus ook:





Is het bij jullie ook zulk slecht weer?? Hier regent het heeeel hard, met hagel en onweer :o



Ik heb net ff op internet gekeken voor een vakantie en van 16 t/m 23 mei is wel gunstig, dat is met Hemelvaart dus hoeven we maar 4 dagen vrij te nemen en ook een hele gunstige prijs! Lief was ook meteen wel enthousiast dusssss wie weet!!! Ben helemaal blij :P
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is lekker Bila een vakantie in het vooruitzicht! In mei is het in Turkije ook nog niet kokendheet. 

Hier is het nu wel droog maar gisteren heeft het bijna heel de dag geregend. Word je erg sjaggie van :(.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief!!

Maar ik vier het als schrikkelkind op 1 maart, heb ik nog een dagje voordat ik 31:? word.



Ik dacht dat syl gisteren ging, op haar vrije dag? Ik zal zo als ik tijd heb ff naar hotmail gaan iwe weet staat er al wat.



dadelijk ff hard aan de slag. Het gaat 's ochtends vaak erg goed, maar ik doe nooit alles wat ik had bedacht. Ik moet echt wat meer peper in mn reet hebben. Vandaag stage bellen, das dan wel weer een moielijk klusje van mn lijstje, dan heb ik weer meer rust. ik vind dat bellen maar niets, het is altijd weer spannend of het doorgekomen is enzo, anders heb ik dadelijk een probleem nl. Maar goed ik heb nog niet gebeld dus ik ga nu nog niet panieken.



Maar eerst ga ik ff op die site kijken goose!

en bila helemaal goed, turkijke, gewoon doen, zodra uje lief heeft toegezegd boeken!!! als ik kon kiezen ging ik eind mei of juni naar griekenland ofzo, maar half juli, is het 1 te warm, 2 te druk en 3 veels te duur.
Alle reacties Link kopieren
zo ik heb de stage gebeld, weer een hobbel genomen:D

En ik mag komen!!!! Ze had natuurlijk nog geen info gekregen dat ik zou komen, maar het kon wel zei ze, dus nu ga ik as. maandag kennismaken.

Het is echte een klein schooltje, lijkt me wel gezellig. Nu heb ik nog maar weinig op grote scholen stage gelopen, maar deze is wel heel klein. denk net zoiets als bij daank, jouw lokatie dan. die vriendin van mij werkt wel op een grote school met bv van elke groep minstens 2 klassen. Maar daar vind ik het ook leuk.



zo en nu mag ik als beloning op de site van goose kijken en op hotmail.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Maye! Laat ff weten of er foto''s op hotmail staan :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven