Belachelijke cadeaus van kennissen en familie

23-04-2017 13:17 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn echt idiote cadeaus die jij krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb serieus een keer een olga lelo gold gekregen wtf meteen teruggestuurd
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af.
Dit was zo'n prangende vraag dat je je speciaal hebt aangemeld?
Een gebruikt en bevlekt met etensresten die eraf gewassen hadden kunnen worden kunststof schort voor kind.
Olga wil reclame maken.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, het is vakantie en het hek staat open .....
Een Pomme Pidou spaarpot. Wát een aartslelijke dingen zijn me dat zeg. (overigens wel lief bedoeld, voor beiden kinderen eentje, dus ze staan er nog)
quote:Troeteltje schreef op 23 april 2017 @ 13:20:

Olga wil reclame maken.

Voor een dildo.



Maar tja, ik vind 'wtf dus maar direct teruggestuurd' niet echt een goed reclamepraatje.
Alle reacties Link kopieren
Gouden oorbellen van een jongen die me kennelijk niet goed bekeken had. Ik draag nooit goud én heb geen gaatjes. Liefde maakt kennelijk blind.



En paar foeilelijke schoenen maat 37, ik heb 40.



Oorbellen voor mijn dochtertje, die ook geen gaatjes heeft of wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 23 april 2017 @ 13:21:

Een Pomme Pidou spaarpot. Wát een aartslelijke dingen zijn me dat zeg. (overigens wel lief bedoeld, voor beiden kinderen eentje, dus ze staan er nog)



Ik moest even googlen, maar vind ze geweldig! Echt mooi dus!



Hoezo, smaken verschillen?
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Olga1989 schreef op 23 april 2017 @ 13:18:

Ik heb serieus een keer een olga lelo gold gekregen wtf meteen teruggestuurdGelijk heb je. Dan wil je toch op zijn minst de diamond versie.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!

Superleuk vind ik ze.



quote:IBAOHI schreef op 23 april 2017 @ 13:31:

[...]





Ik moest even googlen, maar vind ze geweldig! Echt mooi dus!



Hoezo, smaken verschillen?
Alle reacties Link kopieren
ieder jaar krijg ik van een vriendin iets van Blond Amsterdam servies. Zij spaart het zelf maar ik vind het niet mooi. Het belandt altijd ongebruikt in een kast. Laatst alles afgestoft en op mp verkocht :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Iselin schreef op 23 april 2017 @ 13:36:

ieder jaar krijg ik van een vriendin iets van Blond Amsterdam servies. Zij spaart het zelf maar ik vind het niet mooi. Het belandt altijd ongebruikt in een kast. Laatst alles afgestoft en op mp verkocht :-)



Zeg het dan tegen haar! Blijkbaar denkt ze je een groot plezier te doen...niets zeggen en dan verkopen vind ik tegen het onbeschofte aan

..zou echt gekwets zijn als ik jouw vriendin was..
Alle reacties Link kopieren
quote:IBAOHI schreef op 23 april 2017 @ 13:31:

[...]





Ik moest even googlen, maar vind ze geweldig! Echt mooi dus!



Hoezo, smaken verschillen? Ik vind ze ook mooi. Wist niet dat ze zo heten, bloemist hier in het dorp verkoopt ze.
Alle reacties Link kopieren
Een fitness apparaat van mijn Oma toen ik 13 was met kerst (zodat ik niet te dik zou worden in de pubertijd)!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
quote:Fleet schreef op 23 april 2017 @ 13:21:

Een Pomme Pidou spaarpot. Wát een aartslelijke dingen zijn me dat zeg. (overigens wel lief bedoeld, voor beiden kinderen eentje, dus ze staan er nog)



Ooh die vind ik zo leuk.



Ik kreeg met kerst een spreuk van de dag scheurkalender. Als ik iets vreselijk vind zijn het spreuken.
Ik krijg maar hoogstzelden dildo's of vibrators van kennissen en familie.
Alle reacties Link kopieren
En die Olga Lelo Gold, kreeg je die van familie of van een kennis?
Alle reacties Link kopieren
quote:renske1975 schreef op 23 april 2017 @ 13:45:

[...]



Ik vind ze ook mooi. Wist niet dat ze zo heten, bloemist hier in het dorp verkoopt ze.Wist ik ook niet, maar ik blijk er dus eentje te hebben. Ooit voor mijn verjaardag gehad, mijn nichtjes van toen een jaar of 10 hadden hem uitgezocht.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Een mega grote puzzel die diegene zelf heeft gemaakt en had opgeplakt op een houten plank.



Van diezelfde persoon een kerst servies van 40 jaar oud of zoiets.



Beide na onze verhuizing nooit meer terug gezien ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 23 april 2017 @ 13:21:

Een Pomme Pidou spaarpot. Wát een aartslelijke dingen zijn me dat zeg. (overigens wel lief bedoeld, voor beiden kinderen eentje, dus ze staan er nog)Even gekeken, staan toch wel leuke bij, maar dar moet je wel eerst voor sparen, wat een dure dingen zijn dat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Zo'n houten bord met zo'n afgrijselijke tekst van in dit huis is waar vrienden altijd welkom zijn en de deur altijd open staat. Er is een markt voor want je kan ze overal kopen maar wij zijn hem per ongeluk met de verhuizing kwijt geraakt.



En ik heb ook even de spaarpot gegoogled niet helemaal mijn smaak Haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 23 april 2017 @ 13:21:

Een Pomme Pidou spaarpot. Wát een aartslelijke dingen zijn me dat zeg. (overigens wel lief bedoeld, voor beiden kinderen eentje, dus ze staan er nog)Ik moest even Googelen, maar die zijn inderdaad best erg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven